Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Daphne1988 schreef:Ja wil veel liever iets unieks.. maar ik ben er al zolang mee bezig en gooi alles weer weg. Waarschijnlijk meer omdat het niet is wat het was. Het is nu “maar” een tattoo.
Ik zal hem ook zeker niet precies hetzelfde willen. Maar wil ook niks groots of donker
Yasmine schreef:Het klinkt alsof je een afspraak hebt maar nog geen idee waar je je goed bij voelt, en daarom snel snel iets zoekt. Eerlijk gezegd denk ik dat je dan beter je afspraak uitstelt tot je iets gevonden hebt wat je helemaal goed vindt, of tenminste even met je artist gaan praten. Het is tenslotte wel iets permanent op je huid. Ik heb ook een paar keer afspraken uitgesteld omdat ik niet helemaal zeker was en me gehaast voelde, en ben heel blij dat ik dat gedaan heb. Uiteindelijk heb ik die tattoos ook nooit laten zetten. Uitstellen kan altijd, een tattoo waar je niet tevreden mee bent weglaseren is heel wat moeilijker.
Daphne1988 schreef:Ik vind het idee van namen in een soort pijl naar mijn toegewezen op mijn linker onderarm geweldig maar kan er niet uitkomen.. dan wil ik daarnaast een klein hartje naast mijn bh bandje op mijn schouder.
RoosG schreef:Ben wel benieuwd naar wie je toe gaat eigenlijk. Vind je het niet spannend dat je volgende week iets laat zetten maar dat je nog helemaal niet weet wat het wordt?