[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

maatje987

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 13:20

Yeehh ik ben helemaal happy mijn ontwerp is klaar dus ik ga zaterdag ff kijken en dan word ie 31 oktober gezet *\%/*

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 13:54

Anoniem schreef:
Mooi hooi Finley!!

Ik heb inmiddels weer zoveel ideeën :))

Same! Alleen dat geld is een probleempje :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 14:02

Lau schreef:
Anoniem schreef:
Mooi hooi Finley!!

Ik heb inmiddels weer zoveel ideeën :))

Precies :') En ik heb ook geen huid genoeg voor al mijn ideeën _O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 14:11

Lau schreef:
Anoniem schreef:

Precies :') En ik heb ook geen huid genoeg voor al mijn ideeën _O-

Jup :')
Maar ik houd mij in zodat alleen de bijzondere ideeën op mijn lichaam komen.

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 14:14

Ik wil ook nog heel graag een tattoo die voor mijn ervaring met paarden staat, maar ik mag van mezelf en mijn vriend absoluut geen Penny plaatje :')

Ik wil of iets klein en subtiels aan de binnenkant van mijn elleboog/onderarm of iets groter maar nog stil subtiel op mijn zij/ribben. Keuzes keuzes :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 14:54

Klein subtiel kan je een hoefijzertje doen? Staat ook nog is voor geluk :D :P

_Knofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 15:14

Gister mijn eerste tattoo laten zetten,
dit is het resultaat!

Afbeelding

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 15:14

Ik heb het ontwerp mogen zien vandaag en hij is zoooooo gaaf geworden <3 kan niet wachten tot het 31 oktober :):) duurt lang

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 15:33

Ik heb inmiddels ook alweer plannen voor de volgende tattoo haha maar eerst nog even sparen, en denk dat mijn vriend eerst nog aan de beurt komt voor zijn sleeve

Daphne1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 10:51

Hallo,

Ik kom hier ook eens binnen vallen..
Wat hebben jullie geweldige verhalen en tatoeages!
Ik krijg aankomende zaterdag (6 oktober) mijn eerste tatoeage.
Voor mijn een hele belangrijke gevoelige die dan ook perfect moet zijn.
Het wordt een tatoeage met twee namen: Mistral en Killey.
Ik heb meerdere ideeen maar ben er toch nog niet helemaal over uit..
lets in deze trend:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

In eerste instantie had ik deze:

Afbeelding

Maar omdat er (helaas) een naam bij is gekomen en Killey een hond was en Mistral een paard vind ik deze niet meer geschikt(denk ik)

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 11:02

Je moet doen wat je leuk vindt, maar ik vind dat zelf erg afgezaagde ontwerpen. Wil je niet liever iets unieks?

Daphne1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 11:17

Ja wil veel liever iets unieks.. maar ik ben er al zolang mee bezig en gooi alles weer weg. Waarschijnlijk meer omdat het niet is wat het was. Het is nu “maar” een tattoo.
Ik zal hem ook zeker niet precies hetzelfde willen. Maar wil ook niks groots of donker

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 11:21

Daphne1988 schreef:
Ja wil veel liever iets unieks.. maar ik ben er al zolang mee bezig en gooi alles weer weg. Waarschijnlijk meer omdat het niet is wat het was. Het is nu “maar” een tattoo.
Ik zal hem ook zeker niet precies hetzelfde willen. Maar wil ook niks groots of donker

Maar je kan toch gewoon om de tafel zitten met de tatoeëerder? Dat je een tattoo wilt ter ere van je hond en paard. Dan kan diegene er vast een mooi, uniek ontwerp van maken.

Daphne1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 11:26

Ja we zijn er wel mee bezig hoor.. de datum is een behoorlijk stuk eerder gekomen dan eerst afgesproken.(ben ik ok mee)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 13:08

Het klinkt alsof je een afspraak hebt maar nog geen idee waar je je goed bij voelt, en daarom snel snel iets zoekt. Eerlijk gezegd denk ik dat je dan beter je afspraak uitstelt tot je iets gevonden hebt wat je helemaal goed vindt, of tenminste even met je artist gaan praten. Het is tenslotte wel iets permanent op je huid. Ik heb ook een paar keer afspraken uitgesteld omdat ik niet helemaal zeker was en me gehaast voelde, en ben heel blij dat ik dat gedaan heb. Uiteindelijk heb ik die tattoos ook nooit laten zetten. Uitstellen kan altijd, een tattoo waar je niet tevreden mee bent weglaseren is heel wat moeilijker.

Daphne1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 13:14

Yasmine schreef:
Het klinkt alsof je een afspraak hebt maar nog geen idee waar je je goed bij voelt, en daarom snel snel iets zoekt. Eerlijk gezegd denk ik dat je dan beter je afspraak uitstelt tot je iets gevonden hebt wat je helemaal goed vindt, of tenminste even met je artist gaan praten. Het is tenslotte wel iets permanent op je huid. Ik heb ook een paar keer afspraken uitgesteld omdat ik niet helemaal zeker was en me gehaast voelde, en ben heel blij dat ik dat gedaan heb. Uiteindelijk heb ik die tattoos ook nooit laten zetten. Uitstellen kan altijd, een tattoo waar je niet tevreden mee bent weglaseren is heel wat moeilijker.

Eerlijk gezegd ben ik er al vanaf 15 maart 2015 mee bezig dus er is niks snel snel. Ik weet waar en heb het idee ook wel maar ik krijg het er maar niet echt uit..
Dat is voor mij ook de reden het hier neer te leggen.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 13:24

Dan zou ik ook adviseren om met je artiest om de tafel te gaan zitten. Die zijn veel bekwamer in het ontwerpen van iets unieks, ze doen dit dagelijks. Kan zeker geen kwaad om te kijken of iemand hier een idee heeft maar een eerste, meer logischere, stap zou voor mij zijn om dan met de artiest te kijken voor iets unieks.

Daphne1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 13:25

Ik vind het idee van namen in een soort pijl naar mijn toegewezen op mijn linker onderarm geweldig maar kan er niet uitkomen.. dan wil ik daarnaast een klein hartje naast mijn bh bandje op mijn schouder.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 14:11

Daphne1988 schreef:
Ik vind het idee van namen in een soort pijl naar mijn toegewezen op mijn linker onderarm geweldig maar kan er niet uitkomen.. dan wil ik daarnaast een klein hartje naast mijn bh bandje op mijn schouder.

Als je met je artiest overlegt kan hij/zij je een design laten zien wat ze maken aan de hand van je wensen.

Misschien als je een uiteindelijk design ziet van de artiest, met de namen erbij e.d., dat je sneller een beslissing kunt maken of je zeker weet dat het goed is, als dat je het nu met voorbeeld foto's moet doen en afgaan op je eigen fantasie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 14:27

Voel jij je wel goed bij de tatoeëerder? Die zou namelijk moeten aanvullen wat je wil en er een goed ontwerp van moeten kunnen maken.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 14:30

Ik wil ook weer. Nu Mn bovenarm. In dezelfde stijl als Mn bovenbeen. Afbeelding
Alleen weet ik niet of ik m links of rechts wil...
Rechts zit dus ook die op Mn been. En op een of andere manier voelt t dan uit verhouding als ik ook n grote op Mn arm heb aan dezelfde kant.
Maar links zit n oude lelijke tribal. Dus dan zou ik eerst moeten laseren... dus dan ben ik nog wel ff bezig voor ik een afspraak kan maken.
Wat is jullie visie?

Daphne1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 14:46

Paralian schreef:
Voel jij je wel goed bij de tatoeëerder? Die zou namelijk moeten aanvullen wat je wil en er een goed ontwerp van moeten kunnen maken.

We hebben alleen mail contact gehad..
Geen idee vind dat ze mooi werk verricht..

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 15:17

Ben wel benieuwd naar wie je toe gaat eigenlijk. Vind je het niet spannend dat je volgende week iets laat zetten maar dat je nog helemaal niet weet wat het wordt?

Daphne1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 16:35

RoosG schreef:
Ben wel benieuwd naar wie je toe gaat eigenlijk. Vind je het niet spannend dat je volgende week iets laat zetten maar dat je nog helemaal niet weet wat het wordt?

Naar lillybee ink in wolvega..
Ik weet dat ik zoveel dingen in gedachten heb.
Wil een country Font.
Wil de pijlen naar mij toe hebben wijzen.
Dus ergens eigenlijk weet ik toch wel precies wat ik wil..
Afbeelding
De bewerking ziet er niet uit. Maar ga op zoiets uitkomen

Daphne1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 16:39

RoosG schreef:

Past geweldig bij mijn leven :Y) ;(