Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Relaxed schreef:En jij moest net bij die hema zijn?
oomens schreef:lieveli schreef:poedersuiker. Paaseieren zoeken bij de HEMA, welke simpele ziel heeft dat verzonnen? En dan ook nog een uur voor sluitingstijd. Smh. Wat een pokkekinderen.
Kunnen ze dat niet gewoon na sluitingstijd doen? Dan jagen ze er in ieder geval geen normale klanten mee weg.
Laurora schreef:[ [url=m/AE2idV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/x8w5GA.jpg]Afbeelding[/url] ]
nontie schreef:Gezellig met de familie biggetjes knuffelen in een meute van 1000 man. (Even een 100+ voor mijn schoonzussen die hun kinderen wel goed hebben opgevoed, thank god voor die bengels!)
De score is 11,5 loslopend kind onderuitgetrapt en 48 boze ouders 'omdat ik niet uitkijk waar ik loop' en mijn reactie: Misschien moet je dat loslopend gezwel gewoon bij je houden in deze drukte dan is er niks aan de hand.
2e paasdag is echt zo geweldig!
Mars schreef:Ik vind dat geknuffel met beesten door een meute kinderen sws niks. Hier op de braderie zetten ze dan een cirkel van strobalen met konijntjes er in. Vreselijk gevoelige beestjes maar dat boeit de kinderen en de mamabrigade niks, graaien de beestjes (die al zitten te rillen door alle drukte etc) van de grond want Vlinder moet leuk op de foto met konijn. Laatste keer een van de wondertjes aangesproken omdat ie een konijntje aan de oren wilde optrekken. Uiteraard kwam toen opeens de geagiteerde moeke aanhobbelen waarom ik haar prinsje aansprak.