Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Relaxed schreef:En jij moest net bij die hema zijn?
oomens schreef:lieveli schreef:poedersuiker. Paaseieren zoeken bij de HEMA, welke simpele ziel heeft dat verzonnen? En dan ook nog een uur voor sluitingstijd. Smh. Wat een pokkekinderen.
Kunnen ze dat niet gewoon na sluitingstijd doen? Dan jagen ze er in ieder geval geen normale klanten mee weg.
Laurora schreef:[ [url=m/AE2idV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/x8w5GA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heen en weer rennen, schreeuwen naar elkaar wat ze nog meer wilden hebben, vermoeiend gewoon. Gelukkig zei een caissière er wel wat van, al was ik al op weg de winkel uit.
Die kinderen gaan maar lekker ergens anders zitten.

nontie schreef:Gezellig met de familie biggetjes knuffelen in een meute van 1000 man. (Even een 100+ voor mijn schoonzussen die hun kinderen wel goed hebben opgevoed, thank god voor die bengels!)
De score is 11,5 loslopend kind onderuitgetrapt en 48 boze ouders 'omdat ik niet uitkijk waar ik loop' en mijn reactie: Misschien moet je dat loslopend gezwel gewoon bij je houden in deze drukte dan is er niks aan de hand.
2e paasdag is echt zo geweldig!

(En vervolgens een tierende ouder dat het beest levensgevaarlijk is.. Nee jij moet je kind opvoeden dat ze dieren rustig moeten benaderen en niet er vol bovenop moeten springen.
Vond het ook erg jammer dat ze geen stroom op het stroomdraad hadden staan.
)
Mars schreef:Ik vind dat geknuffel met beesten door een meute kinderen sws niks. Hier op de braderie zetten ze dan een cirkel van strobalen met konijntjes er in. Vreselijk gevoelige beestjes maar dat boeit de kinderen en de mamabrigade niks, graaien de beestjes (die al zitten te rillen door alle drukte etc) van de grond want Vlinder moet leuk op de foto met konijn. Laatste keer een van de wondertjes aangesproken omdat ie een konijntje aan de oren wilde optrekken. Uiteraard kwam toen opeens de geagiteerde moeke aanhobbelen waarom ik haar prinsje aansprak.
Ja tenzij je er net eentje treft die het wel doorheeft, maar die lijken zeldzaam
) en die moesten elke ochtend van de wei naar het terrein worden gebracht. Niks voorzichtig of wat dan ook, ze gingen eraan hangen en duwen alsof het een bolderkar was als ze niet wilden lopen. Zo zielig
Maar goed het is een kinderboerderij dus alles moet maar kunnen. Echt onbegrijpelijk. Zelfs bij de geitjes die een schuilhok hadden waar de kinderen niet in mochten (wat op zich een goed idee is) heb ik ze meermaals uit moeten trekken "want het geitje rent steeds weg voor mij" (JE MEENT HET, JE RENT ER GILLEND ACHTERAAN
) Ik ben na dat jaar ook nooit meer animator geweest voor die kampen/leeftijd ... Want als je dan eens boos wordt dan komen er klachten aan het eind van de week waar je erg ongelukkig van wordt
Een van de voorwaarden is dan bijv dat van die konijntjes een schuilhok moeten hebben, voldoende ruwvoer en water, maximaal zoveel uur etc.