Rose Gold
Echt mijn favo najaarskleur, prachtig! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bij MAC Bijenkorf dit keer. De MUA gaf wel aan dat het voor mij interessant kan zijn, zeker met de winter komende, om de NW15 en de NC20 die ik net kocht te mengen. 
Eight schreef:Eight schreef:Lijkt me heerlijk om iemand als Friemel of DnT als vriendin te hebben, elkaars makeup uitproberen enzo, geweldig
Oja en nagellak, en kaarsen, en.. en..

welke lak wil je graag hebben?
Plus er is korting op de Electric palette en een aantal kwasten daar. Heb ze maar even gemaild of ze ook met Shipito werken aangezien ze een samenwerking hebben met MyUS...
Vind het wel een fijne matte nude eigenlijk. Tuurlijk geen topper, maar voor €2,39 mag je niet klagen vind ik 

Eight schreef:Waar kennen jullie elkaar van Friem? Gewoon dagelijks leven of via bokt?
Shizzel, jij met je urban decay verslavingwelke lak wil je graag hebben?

Geen idee wat bij MAC een beetje zou matchen..
Hopen dat het ook in NL wordt uitgebracht... En dit is ook echt iets wat ik moeeeeeeeet hebben. Help.
https://www.youtube.com/watch?v=9hAYZPNBmp8 Viel me trouwens op in een recente video van Tati dat ze het over Essence en Catrice had! Grappig!
Doei geld.

jij hebt hem ook besteld of niet? Ik ben helemaal fan. 

Citaat:Guess it's a #Highlighter celebration today!!! ✨ no excuse to leave the house with no #glow LOOK AT THESE!!! #SneakPeek to a new Mineralized #SkinFinish Pinwheel by MAC Cosmetics ✨ it has 4 different shades: lavender, gold, teal and pink and a mix of all 4 will give a mermaid glow to your skin #COMINGSOON *will keep u update
Our highlighter game stepped up the last few months and I'm so happy cause I have a "little" obsession when it comes to glow, shimmer and glitters #MakeupAddict problems...what are your thoughts? Name your favorite highlighter at the moment ✌️✨ #Trendmood #mac #maccosmetics #cosmetics #highlight #glow #fotd #beauty #macaddict #ilovemacgirls #makeupjunkie #makeuplover THANK U for sharing this AMAZING!!! Pic: @makeupbymichael U Rock!