[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 12:16

Mooi Palette! Niet helemaal mijn kleuren, maar die metallics <3 <3 Rose Gold <3 Echt mijn favo najaarskleur, prachtig!

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 13:48

Ik heb net toch een andere foundation weer gehaald én een wenkbrauwpotlood :D bij MAC Bijenkorf dit keer. De MUA gaf wel aan dat het voor mij interessant kan zijn, zeker met de winter komende, om de NW15 en de NC20 die ik net kocht te mengen. :)

Potlood is Delineated geworden :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 14:12

Eight schreef:
Eight schreef:
Lijkt me heerlijk om iemand als Friemel of DnT als vriendin te hebben, elkaars makeup uitproberen enzo, geweldig :D

Oja en nagellak, en kaarsen, en.. en.. *\o/*

T is maar goed dat ik niet meer bij der om de hoek woon, je zag er echt altijd 1 met 2 wielen door de bocht komen en dan deed ik vast de deur open want anc kwam lak jatten :')

Eigenlijk bizar hoelang we dat al doen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 14:38

Mocht nagellak nu wel of niet vanuit de USA geimporteerd worden? Ik zit op de website van Urban Decay ( :')) en wil wellicht voor de 'collectors item' sentimentele waarde toch een nagellak bestellen. Ben niet zeker of NL ze gaat krijgen namelijk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 14:42

Het mag vanuit de UK niet en volgens mij vanuit de US officieel ook niet, maar ik doe het regelmatig en komt altijd goed aan.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 14:43

Waar kennen jullie elkaar van Friem? Gewoon dagelijks leven of via bokt?

Shizzel, jij met je urban decay verslaving :D welke lak wil je graag hebben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 15:55

Thanks! Ik had ooit zoiets gelezen over USPS, dat die het alleen over de grond vervoeren? Aangezien Urban Decay zelf al erbij zet in je shoppingmandje "Please note due to UPS shipping regulation this product is required to ship by ground.".

Ik vind Bruise, Roach, Plague en Radium heel gaaf. <3 Plus er is korting op de Electric palette en een aantal kwasten daar. Heb ze maar even gemaild of ze ook met Shipito werken aangezien ze een samenwerking hebben met MyUS...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 16:03

Hoezo mag nagellak niet geimporteerd worden?

Ik moet een deel van mn psych zelf gaan betalen, dus ik heb voorlopig echt geen geld meer voor make-up. Hul'n!! Maar dan maar cheap dingetjes kopen, zoals de Matt Matt Matt lipstick nude(02) van Essence :P Vind het wel een fijne matte nude eigenlijk. Tuurlijk geen topper, maar voor €2,39 mag je niet klagen vind ik :)
Afbeelding

(helaas is mn melasma nog wel wat te zien door mn cc-crème heen, maar je kunt niet alles hebben)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 16:05

Nagellak valt onder chemische stoffen en dat mag niet zomaar vervoert worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 17:30

DnT schreef:
Nagellak valt onder chemische stoffen en dat mag niet zomaar vervoert worden.

Ah op die fiets!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 19:58

Prima kleurtje inderdaad jolien

Jans, mengen kan inderdaad heel goed. Wel rekening houden met je kleurtoon, dan het niet teveel gaat afwijken

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 20:00

Bedankt allemaal!

@elke, nee het gat zelf maken deed geen zeer, maar de piercing er doorheen draaien wel maar dat deed ze snel. Ik had aan 1 kant mijn derde gaatje dicht laten groeien en die is er nu weer bij geschoten en die doet meer zeer :')

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 20:11

Misschien wel een fijn informatief filmpje. :D Vind het heel goed uitgelegd.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 21:17

Eight schreef:
Waar kennen jullie elkaar van Friem? Gewoon dagelijks leven of via bokt?

Shizzel, jij met je urban decay verslaving :D welke lak wil je graag hebben?

Bokt :j

Dames ik zoek de perfecte dupe voor essence dare to be nude. Mijn zusje is helemaal verliefd op deze kleur maar na 10 min is hij er helemaal af, echter heb ik alleen maar liquids maar ze wil geen liquid ze wil een liquid. Omdat ze longlasting wil ga ik voor Mac en dan Satin of matte finish (geen retro) mehr is te roze, twig te roze, kinda sexy te peachy. Het is een peachy bruine nude... suggesties?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 21:21

^^ Mac velvet teddy?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 21:26

Staat op m'n lijst samen met cherish maar van wat ik me herinner is teddy te donker..

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 21:50

Zo op je pols lijkt het velvet teddy/ taupe. Maar is lastig te zeggen zo via foto

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 23:45

Ik vind hem zo op de foto erg bruin lijken, maar qua omschrijving misschien Blankety? Ik moest bij de foto's ook aan Velvet Teddy denken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 23:46

Friem, ik vind hem heel erg lijken op hoe UD's Ex-Girlfriend eruit ziet als ik lipliner + lipstick gebruik, maar daar heb je niet zoveel aan. :') Geen idee wat bij MAC een beetje zou matchen..

Urban Decay US shipt alleen met MYUs. Scheelt me weer geld. -O- Hopen dat het ook in NL wordt uitgebracht... En dit is ook echt iets wat ik moeeeeeeeet hebben. Help. :') https://www.youtube.com/watch?v=9hAYZPNBmp8 Viel me trouwens op in een recente video van Tati dat ze het over Essence en Catrice had! Grappig!

Edit: ik heb een omweg gevonden om het toch te krijgen. :') Doei geld.

Trouwens nog de swatches van mijn favoriet van Colourpop om vinger/kwast te vergelijken.
De allereerste swatch bovenaan is als ik de kwast over de oogschaduw haal, aanbreng en dat 3-4 x herhaal. De tweede (heel slecht zichtbare) swatch is een swatch met dezelfde kwast maar dan gewoon 1x. De derde is een vingerswatch. Het pigment is dus gewoon met een kwast te bereiken, al merk ik dat het bij de meeste kwasten niet werkt, maar mijn Zoeva kwast (232 luxe shader of elke die taklonhaar heeft eigenlijk) is echt mijn lifesaver dus ik ga er meer bestellen. :D

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-09-16 00:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 23:59

Shizzel bedankt +:)+
Ik vind zowel met kwast als met vinger aanbrengen van oogschaduw prima want ik doe nu ook beide, afhankelijk van het pigment. Dus beide merken blijven op de lijst :))
En Zoeva heeft hele fijne kwasten idd! Wel nu ook een MAC 217 gekocht op Schiphol :D

Elke, welke MAC brush zou jij nog meer een musthave noemen? Ik hoor altijd het meest over de 217.

Hm Friem dat durf ik zo ook niet te zeggen. Heb die ook thuis maar weet zo geen MAC dupe.

En heerlijk zulke vriendinnen :+:

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 00:35

Heb ik eindelijk besloten de Fall into Frost van Morphe te willen.
Is hij overal uitverkocht...

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 05:47

Mac blankety schrijf ik ff op maar lijkt ook wederom te roze.

Afbeelding

Afbeelding
(Rechts)

Afbeelding
Links onderin :j

Erg bruin dus met maar een vleugje oranje

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 11:06

Even nog mijn aankopen van afgelopen weken showen <3
Afbeelding
Mijn Zoeva collectie uitgebreid en gister een bestelling bij Boozy gedaan omdat Ofra 20% korting had. Ben er benieuwd naar deze! Verder nog een cream contour kit omdat ik dat erg graag wilde proberen. Omdat ik boven een bepaald bedrag was kreeg ik het blush palette er ook nog bij :)

Don't mind the mess eromheen hihi

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 11:19

Had ik m'n Rodeo Drive highlighter toch gewoon daar moeten bestellen, ik maar denken dat 'ie niet in Nederland te krijgen zou zijn :)) jij hebt hem ook besteld of niet? Ik ben helemaal fan.

Verder ook andere goeie aankopen gedaan zeg!

Ik zag een nieuwe Skinfinish van MAC <3
Afbeelding

Citaat:
Guess it's a #Highlighter celebration today!!! ✨ no excuse to leave the house with no #glow LOOK AT THESE!!! #SneakPeek to a new Mineralized #SkinFinish Pinwheel by MAC Cosmetics ✨ it has 4 different shades: lavender, gold, teal and pink and a mix of all 4 will give a mermaid glow to your skin #COMINGSOON *will keep u update
Our highlighter game stepped up the last few months and I'm so happy cause I have a "little" obsession when it comes to glow, shimmer and glitters #MakeupAddict problems...what are your thoughts? Name your favorite highlighter at the moment ✌️✨ #Trendmood #mac #maccosmetics #cosmetics #highlight #glow #fotd #beauty #macaddict #ilovemacgirls #makeupjunkie #makeuplover THANK U for sharing this AMAZING!!! Pic: @makeupbymichael U Rock!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 11:22

Ohhh die onderste!

Lekker geshopt blub!! Ben benieuwd wat je van de liquids vindt.. ik ben er uiteindelijk niet zo kapot van, 2 ga ik ook verkopen, ik vind ze te zwaar.. wel erg mooie kleuren!

Ik heb lekker vrij en ben alleen dus ga zo m'n oogschaduw er eens bij pakken en spelen :D