Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Emita schreef:Oké Guys.. heb mn daith toch laten zetten twee dagen geleden. Voor de komende paar maanden is het oké op m’n werk, als ik rond feb/maart maar een onzichtbare erin kan doen. Volgens de piercer was het mogelijk dusssss kon het niet laten!
Heb direct ook maar een helix laten zetten :’) wel in het andere oor. Ik heb een kussen met zo’n gat erin dat je oor vrij ligt, dus kan ook prima op m’n zij slapen.
Eigenlijk wilde ik ook een conch, maar ik wacht heel even hoe de genezing gaat van deze twee.
Daith: Ik vond de pijn trouwens heel erg meevallen. Ja het deed wel pijn, maar ik verwachtte de meest erge pijn waardoor het dus uiteindelijk niet zo erg was..
[ Afbeelding ]

. Al kan ik dat misschien wel gaan proberen, koptelefoons gaan ook gewoon goed nu.
.                                                         Iris82 schreef:Pff. Ik snap echt niet hoe mensen maanden op een reiskussen kunnen slapen. Echt 1 nachtje als het zou moeten.
Het verhoudt me er van om voor mn conch te gaan.
Iris82 schreef:Pff. Ik snap echt niet hoe mensen maanden op een reiskussen kunnen slapen. Echt 1 nachtje als het zou moeten.
                                                         Iris82 schreef:Pff. Ik snap echt niet hoe mensen maanden op een reiskussen kunnen slapen. Echt 1 nachtje als het zou moeten.
 ik ben er echt zo blij mee!

jullie tips/ideeën waar de stud mooi zou passen? Wat jullie zouden toevoegen?

Ik voel me zo kaal, ik heb echt al jaren beide kanten 3 lobes, links conch en helix en rechts dus tragus en fake rook. Ik voel me uit balans als ik rechts niks in heb en links wel