Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emita schreef:Oké Guys.. heb mn daith toch laten zetten twee dagen geleden. Voor de komende paar maanden is het oké op m’n werk, als ik rond feb/maart maar een onzichtbare erin kan doen. Volgens de piercer was het mogelijk dusssss kon het niet laten!
Heb direct ook maar een helix laten zetten :’) wel in het andere oor. Ik heb een kussen met zo’n gat erin dat je oor vrij ligt, dus kan ook prima op m’n zij slapen.
Eigenlijk wilde ik ook een conch, maar ik wacht heel even hoe de genezing gaat van deze twee.
Daith: Ik vond de pijn trouwens heel erg meevallen. Ja het deed wel pijn, maar ik verwachtte de meest erge pijn waardoor het dus uiteindelijk niet zo erg was..
[ Afbeelding ]
Iris82 schreef:Pff. Ik snap echt niet hoe mensen maanden op een reiskussen kunnen slapen. Echt 1 nachtje als het zou moeten.
Het verhoudt me er van om voor mn conch te gaan.
Iris82 schreef:Pff. Ik snap echt niet hoe mensen maanden op een reiskussen kunnen slapen. Echt 1 nachtje als het zou moeten.