Hier is iedereen weer lekker actief zeg! Ik zie ook allemaal lekkere dingen voorbij komen in de lijstjes
Ik heb het qua eten wel even zwaar hier haha. Soms heb ik zo'n trek en soms helemaal niet. Dan kan ik nog niet eens ontbijten, lunchen en avondeten. Ach ik val wel af denk ik, ik zou he eigenlijk helemaal niet weten, heb geen weegschaal. Vul het ook even niet in op MFP omdat ik mezelf dan helemaal gek maak voor nu.

Ik woon zelf in Bristol, ligt er zo'n 30-45 minuten vanaf. In Bath is iets minder te beleven maar het is vooral een hele mooie stad en je kan er leuk winkelen en eten etc
Bristol is ook echt een aanrader als je toch in Bath bent
restje ovenschotel en een pizzapunt
Leuk stadje inderdaad! Niet zo heeeel veel te doen maar vond het toch nog best een grote plaats. Genoeg om te winkelen en ontdekken in ieder geval, en het is zo schattig
) en dacht dat het wel over was maar ik kreeg vandaag op school ineens weer gigantische koppijn die niet weggaat met een ibu, dus toch nog meer last van dan verwacht. Daarom heel slecht gegeten en nu de hoofdpijn wat begint te zakken krijg ik weer snaaitrek. Had gelukkig nog een mini Tony chocolonely in m'n tas (252 kcal) die nog precies paste, dus ben daar nu maar van aan het eten. Scheelt wel dat het zo'n kleintje is, dan ben ik ook niet geneigd om meer te gaan eten.
Als ik op mezelf woon binnenkort kan ik alles zelf beslissen.
Last van je rug vind ik een van de naarste soorten pijn.
Ik eet nu eigenlijk altijd kwark of yoghurt met muesli. Iets anders krijg ik niet weg denk ik.