[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 16:11

Ik heb zelf een tattoo van mijn paard in mijn zij. Dat is ook gelijk degene die aangepast gaat worden. Hier toen ik hem net gezet had:
Afbeelding

En momenteel issie wat gekropen ( ik sta hier met mijn arm.omhoog omdat ik zelf de foto maak, hij is iets uit verhouding nu,maar niet zo storend als op deze foto.)

Afbeelding

Zelf ben ik echt van zwartwit,.uitbereiding wordt ook gewoon in de zelfde style maar iets minder laten opvallen dat hij zo gekrompen is.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 18:50

Gaaf! Die tattoo hier boven.

Hmm ik zou die bon ook weggooien als ik het werk zo zie :')
Maar goed dat is je eigen keus natuurlijk.

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 19:02

Banjer schreef:
ik vind dat blauwe paardenhoofd wel gaaf... grappige stijl :D

Ik heb 28 januari een afspraak bij Tattoo Simon in Winschoten.. heb een waardebon van €50 gewonnen... ik ga pootafdrukken van mijn honden laten zetten... :D

En de afspraak met Josephine in januari moet ik verzetten, want dan heb ik een veel langere zit... en door de training op mijn werk (fulltime + reistijd) kom ik alleen in het weekend aan huishoudelijke dingen toe, dus die wil ik nog naar februari of maart verzetten.. hopelijk leest ze mn berichtje op tijd... :)

Ik ga vrijdag weer naar Josephine om mijn Pokemon sleeve uit te breiden, kan ik wat voor je betekenen?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 19:56

Zo vreselijk is die tattoo Simon toch niet? Wat ik zo snel zie op hun Facebook zitten er best aardige tattoos tussen. En oké, ook een paar waarvan ik blij ben dat ik ze niet heb :=

Ianthe

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 20:07

99% is super slecht;p Arme mensen die daarmee rondlopen!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 20:12

Een pootafdrukje van de honden kan niet veel aan mis gaan... dat durf ik wel... :) Voor het "ingewikkeldere werk" ga ik idd liever niet naar ze... ik heb in Weert mijn vaste adres voor portretten/realistisch werk... en Josephine gaat mijn vaste adres worden voor mijn 2e sleeve (weet ze alleen zelf nog niet :)) )

AnnetteFlame: graag! Ik zal je een pb sturen :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 20:28

Banjer schreef:
Een pootafdrukje van de honden kan niet veel aan mis gaan... dat durf ik wel... :) Voor het "ingewikkeldere werk" ga ik idd liever niet naar ze... ik heb in Weert mijn vaste adres voor portretten/realistisch werk... en Josephine gaat mijn vaste adres worden voor mijn 2e sleeve (weet ze alleen zelf nog niet :)) )

Ben ik het niet echt mee eens. Je kan nog altijd hebben dat hij te diep gezet is, de kleur niet even is ingevuld, dat de lijnen niet recht zijn, dat het perspectief of ontwerp gewoon niet klopt. Maar goed, jouw keuze, hoor, maar ik vind het vreemd om te denken dat iets simpels toch niet kan fout gaan.

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 20:32

Nou inderdaad.. ook simpele tattoos zien er daar flut uit. En je moet er wel je hele leven mee rondlopen. Zou het lekker zelf betalen zodat je iets moois hebt bij een andere shop.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 21:28

Ik schrok een beetje van de kwaliteit van die shop, en ook van het feit dat 80 % van hun facebook pagina bestaat uit het kunnen winnen van cadeaubonnen. Als een shop zo opzoek is naar klanten kan dat toch geen goed teken zijn? Ik zou het risico echt niet durven nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 21:36

Ik ben een leek in deze wereld..
Maar hoe zie je dat iets te diep is gezet etc?
Bij Simon zie ik wel gave ontwerpen langskomen, maar dan ga ik puur uit van de 'o, gave vogel!' en niet van de technische punten.

(Zal niet een tattoo bij Simon zetten hoor ;) maar ben benieuwd hoe jullie naar zulke punten kijken. En ze zijn met die kortingsactie echt wanhopig op zoek naar klanten naar mijn idee :P)

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 21:41

Een tattoo die te diep gezet wordt geneest minder mooi, het wordt dan niet mooi 1 met je huid, maar het lijkt er dan iets meer op te liggen. In ieder geval, dat is het volgens mij. Mn vriend heeft een tattoo laten zetten op zn schouder, al heel lang geleden, die voel je echt heel duidelijk zitten, die voelt heel dik. Volgens mij is die te diep gezet. Mijne voelde ik na 2 weken al niet meer. Die voelt gewoon exact als de rest van mn huid. Dat is het verschil

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 21:44

Ik zou persoonlijk nooit een tattoo laten zetten bij een artist die kortingsbonnen verloot of iets in die trant. Persoonlijk ben ik van mening dat een tattoo-artist zichzelf als kunstenaar zou moeten zien en trots zou moeten zijn op zijn/haar eigen werk.. Het zou niet nodig moeten zijn om je werk te verkopen dmv kortingsbonnen in ieder geval. Maar dat is puur mijn mening.

Een slecht gezette tattoo valt mij vooral op door wiebelige of scheve lijntjes. In al mijn tattoos is het lijnenwerk enorm belangrijk en dat is voor mij dus echt een enorme afknapper. Een artist die geen rechte lijnen kan tattoeren zou ik ook echt nooit een eeuwig kunstwerk op mijn lichaam toevertrouwen.

Ik heb wel mail terug van de shop in Toronto en zoals het er nu naar uit ziet heeft de artist die ik gemaild heb tijd als ik er ben :D Heb een grove opzet van m'n idee doorgestuurd dus ben heel benieuwd wanneer ik weer wat terug krijg.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 21:44

Een te diep gezette tattoo is na het genezen inderdaad gewoon een bobbel die op je huid ligt. Bij een goed gezette tattoo hoor je geen reliëf te zien en blendt de kleur mooi in je huid, waardoor inkt en huid op hetzelfde niveau liggen, zeg maar.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 21:48

Het kan zijn dat er littekens ontstaan waardoor de lijnen dik worden, maar waar je het ook aan kan zien is dat de tattoo meteen gaat uitlopen, oftewel 'blowout', omdat het onder je huid en in het onderhuids vet is beland waar het als het ware een beetje rond kan gaan drijven.
Hier zie je daar een mooi voorbeeld van, even van Google geplukt. Zo'n uitloop ontstaat trouwens ook wel eens op stukken huid die veel bewegen (bijvoorbeeld pols), maar dan is het een veel langzamer proces.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 22:55

Ook voor een simpele tattoo ging ik er nog niet heen. Je kunt héél veel verprutsen aan hondenpootjes. En als het eenmaal staat...

Ik heb Josephine van Clair Obscura tijdje geleden een berichtje gedaan, helaas nog geen antwoord. Dus nog maar een email erachter aan. Wordt hoog tijd dat klavertje vier op mijn andere enkel wordt bijgewerkt, en weet zeker dat zij er wat moois van kan maken.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 22:56

Vandaag mijn eerste sessie gehad van mijn vogels en wauw wat wordt het gaaf! De eerste begint iets opzij van mijn rug (beetje lastig uitleggen) de tweede staat precies in het midden van mijn zij en de derde komt net iets schuin onder mijn borst. Ze vliegen schuin omhoog. Ik moet zeggen dat het alleszins meeviel met de pijn, maar verwacht volgende week meer pijn als ze echt op mijn ribben moet zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 23:00

Verloot die tattoo Simon nu elke zaterdag 25 cadeaubonnen :wow:

Ik zou er zo ver mogelijk bij weg blijven. Zulke acties spreken toch voor zich? Ook iets klein en "simpels" kan goed mislukken..

LaCiega

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 23:15

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 23:55

Jaa ik heb ook nog een plekje kunnen bemachtigen bij Bodil Schilperoord! Mag volgende week vrijdag al.
Zag dat Bryan Geckle ook naar Nederland komt, die heeft ook een super vette stijl!

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 00:34

Ginger1991 schreef:
Jaa ik heb ook nog een plekje kunnen bemachtigen bij Bodil Schilperoord! Mag volgende week vrijdag al.
Zag dat Bryan Geckle ook naar Nederland komt, die heeft ook een super vette stijl!

Super tof, wat ga je laten zetten?

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 07:52

Ginger1991 schreef:

Haha cool! Dezelfde dag als mij *\o/* ik mag ook de 20e bij Bodil

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 08:11

pluche_pluus schreef:
Ginger1991 schreef:

Aah tof! Waarschijnlijk ben jij voor mij, ik moet om 3 uur.

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 08:13

love_mandy schreef:
Ginger1991 schreef:

Super tof, wat ga je laten zetten?

Een mandala met dotwork etc aan de binnenkant van mn bovenarm en een ohm symbool met dotwork in mn nek.

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 10:39

Yasmine schreef:
Banjer schreef:

Ben ik het niet echt mee eens. Je kan nog altijd hebben dat hij te diep gezet is, de kleur niet even is ingevuld, dat de lijnen niet recht zijn, dat het perspectief of ontwerp gewoon niet klopt. Maar goed, jouw keuze, hoor, maar ik vind het vreemd om te denken dat iets simpels toch niet kan fout gaan.

Inderdaad aan hondenpootjes kan best het een en ander mis gaan. Bij mij was hij eerst te diep gezet en toen helemaal in elkaar over gelopen dus was niet meer duidelijk wat het is.

Nu mooi laten coveren dus niks meer van te zien. Maar al bij al ben ik 2x zoveel geld kwijt als ik hoopte.

Maar als jij het vertrouwd moet je het doen.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 11:42

pluche_pluus schreef:
Ginger1991 schreef:

Ben benieuwd Suus! Ze heeft echt mooi werk <3