Ik heb hetzelfde inderdaad qua piercings.. Lau hier op Bokt heeft daar haar tattoo laten zetten
laughterline
Geplaatst: 25-05-15 09:47
Oei dat klinkt niet al te best slecht gezet of meer gebrek aan klantvriendelijkheid oid? Beide heel belangrijk natuurlijk.. Ah misschien kan ik haar pb'en
Ik had beide. Piercer kon geen Nederlands, was redelijk gehaast.. Ik wilde super graag een ringetje erin als 'ie geheeld was maar er is iets mis gegaan en nu zit ik met een redelijk groot litteken wat alleen een steentje verhuld. Ik ga het even vragen als ze terug is
Een vriendinnetje van mij is bij Rising Bastards geweest voor een mini driehoekje op haar enkel (gok dus door dezelfde gast) en die is super tevreden Piecers en tattoo artists moet je vaak los van elkaar zien haha
Mijn voet is erg braaf. Ik heb vandaag van 10.00 tot 17.00 gewerkt (en dus gelopen/gestaan) en hij zeurt alsnog niet haha Heb het idee dat hij juist erg geslonken is (was eerst net een hobbitvoet).
Is het op je voet nou heel erg veel pijnlijker? Het lijkt me best een nare plek om getattooeerd te worden eigenlijk maar anderzijds misschien ook niet echt
Mijn tattoo staat aan de buitenkant van mijn voet. Het voorste stuk deed eigenlijk niet zoveel pijn, maar vond het stuk onder mijn enkel gewricht een stuk minder plezierig
Ik vond 't best wel pijnlijk. Zeker de tweede keer voor het bijwerken.
Anoniem
Geplaatst: 25-05-15 18:09
Courses schreef:
Is het op je voet nou heel erg veel pijnlijker? Het lijkt me best een nare plek om getattooeerd te worden eigenlijk maar anderzijds misschien ook niet echt
Geen idee, heb geen vergelijkingsmateriaal Maar ik heb wel alle pijnlijke plekken van de voet aangetikt blijkbaar Maar net onder mijn enkel wat aan de buitenkant vond ik de naarste plek. De rest vond ik goed te doen... Maar na 2 uur was het wel goed geweest. Voet was natuurlijk ook wat geïrriteerd en toen moest ik wel even flink doorbijten op sommige stukken. Het kleuren vond ik minder pijnlijk dan de lijnen trouwens.
Zeeuwsemeid
Geplaatst: 25-05-15 18:44
Zo na de tatoeëerder gebeld te hebben ben ik gestopt met smeren van bepanthen, volgende dag was een groot deel van de roodheid en warmte weg. Nu geen roodheid of warm meer, alleen nog wel pijnlijk maar dat schijnt logisch te zijn gezien de grootte en plaats. Kat is ongeveer 26cm lang
Eerste korsten laten ook los, maar zo te zien moet het bijgekleurd gaan worden want het is niet egaal zwart
Er komen hier echt mooie dingen voorbij, ik vond die rozen op die arm erg mooi! (weet niet meer wie het was )
_Ekenna
Geplaatst: 25-05-15 18:51
Mijn vlinder moet ook een klein stukje bijgewerkt worden. Het juweeltje wat onderaan de kettinkjes hangt is niet zo mooi onder het vervellen vandaan gekomen. Had nog zo gehoopt dat 't niet nodig zou zijn, maar helaas.
Zeeuwsemeid,ziet er zo op het eerste oog prima uit hoor. Je kan pas zien of het wel of niet egaal is als je hele tattoo genezen is. Ziet er nu misschien raar uit, maar zelfs de plek waar de kosten nu weg zijn veranderd nog van kleur/donkerte. Over je huid waar nu de kosten weg zijn ligt nog een dun vlies,(ook al zie je dat nu niet en lijkt het'genezen')de juiste kleur kan je pas zien na een paar weken.
Dat egale zwart gaat in de loop van de weken wel goed bijtrekken hoor. Ik had dat ook in mijn dunnere zwarte lijnen en was ook bang dat dat overnieuw moest. Nu een aantal weken verder is dat helemaal bijgetrokken...