Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SinneJ schreef:Een absolute beginner meldt zich! Ga straks voor de tweede maal zweten en mijn conditie is schandalig... als ik me hier meld voel ik me mss verplicht om er echt mee door te gaan. Ik volg jullie dus en huppel er wat achteraan.
Maanlicht schreef:SinneJ schreef:Een absolute beginner meldt zich! Ga straks voor de tweede maal zweten en mijn conditie is schandalig... als ik me hier meld voel ik me mss verplicht om er echt mee door te gaan. Ik volg jullie dus en huppel er wat achteraan.
Je bent niet de enige beginner hoor!
Ik ben nu een paar weekjes bezig dus huppel er ook nog achteraan, haha!
Zijn er hier meer mensen die na het trainen veel last krijgen van de zijkant van je knieën?
Ik heb dat nu steeds, en ik weet niet of dat wel goed is. Heb er vooral heel veel last van met trap af lopen, maar ook trap oplopen en gewoon wandelen doen zeer.
Venthe schreef:Ah oke, jeetje wat een nare blessure heb je dan gehad zeg! Hoe kwam het?
Kan me voorstellen dat je dan inderdaad wat voorzichtiger bent, dat wil je niet nog eens mee maken
Ik train nu vaak 1 keer een rustige loop van ongeveer 5-7 km, dan loop ik constant op 5.10-5.20
een keer een intervaltraining (en ik moet zeggen, dan modder ik dus wat aan op gevoel) --> iemand tips voor een goede intervaltraining?
En een keer een langere loop van rond de 10 km (dit probeer ik af en toe wat verder uit te bereiden)
En als ik een 4e keer ga dan kijk ik gewoon waar ik zin en behoefte aan heb op dat moment
Maanlicht schreef:De eerste paar keer had ik ook geen pijn, dat is het rare. Heb dat nu sinds 1,5 week.
Misschien is het omdat de training steeds ietsje zwaarder wordt?
Ik loop zelf 's ochtends vroeg, trek meteen uit mijn bed mijn hardloop kleding aan en begin dan meteen met de training.
Ik heb zelf de Evy app wel, heb de trainingen ook gekocht. Wat is het verschil met de mp3's dan?
Neem aan dat je dan niet hoort hoe ver je al hebt gelopen en hoe snel je loopt?