Mandy517 schreef:Mijn broer was gister hier, heb hem 1,5 maand niet gezien of zo.. en hij zag niet eens dat ik afgevallen was! ruim 11 kilo, dat zie je bij zowat iedereen toch wel?

Maar wij weten het wel! (zien kan helaas niet) Whoopwhoop!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SAKKIA schreef:liespower94 schreef:ik ben 1.73 en weeg 69 kg
Oke ik ben nog 3 kilo zwaarder en ik heb het ook en als ik 67 kilo weeg nog steedsNiet heel hoopvol voor je, maar misschien dat het bij jou anders is?
_PassoaJus schreef:Ik zou inderdaad ook niet zo snel aan die smeersels beginnen.....
Ik ben 1,77 en momenteel 78 kilo. Geven mensen mij ook niet zo snel, maar de weegschaal zegt het toch echt...
Iemand DE tip voor slanke(re) bovenbenen? Die van mij zijn ''dik'' en zou best wat af mogen.
_PassoaJus schreef:Ik zou inderdaad ook niet zo snel aan die smeersels beginnen.....
Ik ben 1,77 en momenteel 78 kilo. Geven mensen mij ook niet zo snel, maar de weegschaal zegt het toch echt...
Iemand DE tip voor slanke(re) bovenbenen? Die van mij zijn ''dik'' en zou best wat af mogen.
Mootje schreef:Ik zou het sowieso niet combineren met het hardlopen... Of je moet maar een klein stukje lopen?