[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Saskiaatje

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 20:23

:oo Wauw, mooi!

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 20:35

Das met recht een kunstwerk zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 21:31

Wauw, heb op z'n site gekeken.. die portretten zijn ook goed zeg! Soms zie je weleens dingen die totaal niet op de foto lijken. Maar die ene foto van de helft foto/helft tattoo.. moest echt even goed kijken dat de foto erbij gehouden was!

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 19:53

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 19:59

Vind de tekening veel mooier dan de uiteindelijke tattoo alleen.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 20:50

Ik ook :j

Ik vind alleen die watercolor tattoo waarom zij die artiest is gaan zoeken heel gaaf want daar is mijn tat ook op geïnspireerd :))

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 21:01

Ik vind de kleuren van de uiteindelijke tattoo wel mooier :j
overigens wel mooi hoe die man de tijd neemt voor zn cliënten

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 22:18

Ik kom hier weer eens binnen vallen, na een tijdje in de meelees-hoek te hebben gezeten.
Graag wil ik rond november/december weer een tatoeage laten zetten. Ik vind het lastig hier een goede artist voor te vinden. Wat ik graag wil is enkele (3 a 4) bubbels (dus zeg maar bellen, uit een bellenblaas) op mijn bovenbeen aan de zijkant (net onder de heup) en het liefst nog een tekst erbij.
Hier in het dorp zitten 2 tattoo-shops maar ik vind het zo lastig om een goede te kiezen. Het is niet per se dat ik niet wil reizen ervoor, maar hoor toch graag jullie meningen over deze shops voor een tattoo zoals ik wil.
http://www.tattoozeewolde.nl/
http://www.get-inked.nl/

Eventuele suggesties mogen ook :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 22:54

Jinte schreef:
Ik kom hier weer eens binnen vallen, na een tijdje in de meelees-hoek te hebben gezeten.
Graag wil ik rond november/december weer een tatoeage laten zetten. Ik vind het lastig hier een goede artist voor te vinden. Wat ik graag wil is enkele (3 a 4) bubbels (dus zeg maar bellen, uit een bellenblaas) op mijn bovenbeen aan de zijkant (net onder de heup) en het liefst nog een tekst erbij.
Hier in het dorp zitten 2 tattoo-shops maar ik vind het zo lastig om een goede te kiezen. Het is niet per se dat ik niet wil reizen ervoor, maar hoor toch graag jullie meningen over deze shops voor een tattoo zoals ik wil.
http://www.tattoozeewolde.nl/
http://www.get-inked.nl/

Eventuele suggesties mogen ook :)

Ik zou allebei niet doen, de eerste is gewoon qua kwaliteit echt niet goed genoeg, kleurgebruik is niet mooi, tattoo's in kleur zien er slordig ingekleurd uit en die 2e vind ik ook niet goed genoeg. Het ligt eraan of je echt realistische bubbels wilt hebben of dat je wat cartoony/simpelere bubbels wilt maar ik kan Vincent van Tattoomania of Sailors and Crooks aanbevelen, zijn allebei hele goede artiesten die echt een kunstwerk kunnen maken, vooral in het realistische.

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 22:57

Joolien: Dankjewel! Ik wil graag realistische bubbels :j Thanks ook voor je advies, ga er even naar kijken!

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:59

heeft er iemand ervaring met Roos? tatooshop in veenendaal.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:14

ik zou heel graag een mooie tattoo laten zetten , een mooi gebaar naar mijn vader die 3 weken onverwachts is overleden , geen overdreven grote, gewoon iets kleins. waar kan ik eventueel voorbeelden op internet vinden?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:54

Voor zoiets zou ik niet op internet gaan zoeken, dan kom je waarschijnlijk bij een vlinder uit en dat vind ik persoonlijk niet zo origineel.

Ik zou meer gaan denken in de richting van dingen die bij je vader pasten, had hij bijvoorbeeld een lievelingsbloem of hobby waar je iets van kunt verwerken? Of iets in die trant, dat maakt het veel origineler en eigener vind ik :)

En nog gecondoleerd met je verlies natuurlijk..

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 13:08

Gecondoleerd met het verlies van je vader,
ik zou ook eerst even goed kijken wat je wilt, wat je stijl is etc. hier kan je best wat inspiratie omdoen via google bijv.
Maar ik zou er wel iets eigens van maken, en ik zou niet te snel beslissen. Daar bedoel ik dan meer mee dat je niet deze week al in de stoel van de tattooshop ligt dit puur omdat je eigenlijk al vraagt wat je kan laten tatoeëren dit is iets wat alleen jij zelf kan bedenken.
Heb je uit eindelijk een tattoo in gedachten maak dan afspraak over een halfjaar, misschien veranderd er nog wel wat aan je ontwerp of wil je uit eindelijk toch iets heel anders?

Ik had hier in het topic en via google al mee gekregen dat Joy niet de snelste is met mailtjes beantwoorden, I can't waith!! En dan heb ik afgelopen donderdag nog maar gemaild het is best verrot om een maand te wachten op een mailtje waar je naar uit kijkt.
Iemand anders hier zat al 3 weken te wachten toch? Inmiddels reactie gehad?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 13:35

rockey schreef:
ik zou heel graag een mooie tattoo laten zetten , een mooi gebaar naar mijn vader die 3 weken onverwachts is overleden , geen overdreven grote, gewoon iets kleins. waar kan ik eventueel voorbeelden op internet vinden?

Ik zou ook zelf iets bedenken, je hebt vast wel iets wat de band met je vader symboliseert of iets wat typisch iets van je vader is, ga daar eens mee aan de gang :)

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 19:12

Heb er een die ik als ik zestien word samen ga zetten met mama :D We zijn alleen nog iets aan het bedenken voor erbij

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 21:59

Rudina schreef:
Ik had hier in het topic en via google al mee gekregen dat Joy niet de snelste is met mailtjes beantwoorden, I can't waith!! En dan heb ik afgelopen donderdag nog maar gemaild het is best verrot om een maand te wachten op een mailtje waar je naar uit kijkt.
Iemand anders hier zat al 3 weken te wachten toch? Inmiddels reactie gehad?

24-8 had ik gemaild, 29-9 reactie gehad, daarna wat over en weer gemaild. Nu mijn wens 'duidelijk' is, moet ik nog een concrete datum krijgen.. helaas is die nog uitgebleven, maar die verwacht ik nu wel binnen korte tijd.
Ik vermoed dat ik nu 'aan de beurt ben' om mijn mailtje geheel te verwerken. Dus dat komt wel goed denk ik :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 22:04

Bij mij duurde t ook n dikke 3 weken :j daarna ging t allemaal wel soepel :j

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 22:57

Dat is fijn om te horen, dan is wachten best rot he als er een datum vast staat is het al veel prettiger.
Ik heb wel gelijk alle concrete info mee gestuurd, ontwerp, plek, grote en voorkeur van dag etc. afwachten dus maar. :)

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 14:22

Hallo,

Ik wil binnenkort laten we stellen rond december een nieuwe tattoeage laten zetten ter nagedachtenis van twee belangrijke paarden in mijn leven. Dit in een vorm van een kleine zin met betekenis onder mijn linker borst. Lijkt me een vrij pijnlijke plek iemand daar ervaring mee? Ik heb nu een tattoo op mijn buik (recht onder) en op mijn linker bil.

Nu ben ik naar verschillende shops aan het kijken zeker omdat ik wil dat de tattoo perfect is en de zin mooi!
Wat vinden jullie van deze zaken:

www.tattoo-studio.nl
www.artoega.nl
www.mypreciousink.nl
http://www.tattooshop-hilversum.nl/main.php

Welke vinden jullie hier van 'de beste' voor een zin onder de borst.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 16:24

Mijn e-mail naar Joy heb ik 08-09 verstuurd. Maar we wachten geduldig af, ik heb geen haast. :))

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 16:25

Mijn buuf heeft ook rond die tijd met Joy gemaild en ook nog steeds niks vernomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 16:26

Druk of niet.. ik kan het op mijn werk (ook drukke baan, heel dag bezig) ook niet veroorloven om mensen pas drie weken later terug te mailen.. dan heb ik toch een vrij groot probleem.. :=

Is er hier iemand die japans kan lezen? Ik ben eens aan het zoeken naar studio's in Japan, maar ik spreek geen woord japans en al die sites zijn ook niet echt engels oid _O-

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 16:33

Ik heb er inderdaad ook wat dubbele gevoelens over, weet inmiddels dat ik bij haar kan wachten op een mailtje en leg het naast me neer.
Maar ik zou het ook niet kunnen maken, als ik 1 dag niet terug mail loop ik al klanten mis heb ik het idee.
Had het er wel met mijn vriend over wij dachten zo van plan dan 1 gast minder in en beantwoord in dat uurtje al je mailtjes van voorgaande dag maarja dan zal ze wel flink wat geld mis lopen?

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 16:34

Ik denk niet dat ze er slecht aan zou doen om (al zou het maar parttime zijn) iemand aan te nemen die kan helpen met het beantwoorden van de mail :j