amoj schreef:Ik ben weer twee maand aan de pil en heb spijt dat ik weer begonnen ben...
Ik ben een vreselijke bitch, heb constant jankbuien om de meest stomme dingen.
Ik gebruik de mycroginol/ethyl..?
Ik wil graag wel anticonceptie, maar ben de pil wel zat. Is er een andere pil die misschien beter past?
Lichter is geen optie.
Ik heb ook wel gekeken naar andere anticonceptie maar een spiraaltje lijkt me niks.
Zelfde probleem hier! ZelfDe pil.Mijn humor is totaal weg, libido weg, chargerijnig. Ik mag morgen een andere pil halen. De minipil. Deze is lichter en heeft een stofje minder waardoor sommige mensen minder heftig of niet reageren.

Geplaatst: 07-12-16 21:20
               Geplaatst: 07-12-16 21:20				          had me er zelf al goed over ingelezen, wat maar goed was ook want ik kreeg een co-assistent voor m'n neus (niet eens een arts in opleiding) die eerst even moest googelen wat een implanon precies was en vervolgens dacht dat hij in m'n baarmoeder moest ipv in m'n arm.
 had me er zelf al goed over ingelezen, wat maar goed was ook want ik kreeg een co-assistent voor m'n neus (niet eens een arts in opleiding) die eerst even moest googelen wat een implanon precies was en vervolgens dacht dat hij in m'n baarmoeder moest ipv in m'n arm. 
 Zou die hem zo ergens anders in duwen
 Zou die hem zo ergens anders in duwen   

Hij ging me vertellen over de risico's en toen had hij het over het risico dat hij door mijn baarmoederwand heen zou prikken. Ik moest echt even nadenken maar heb toen toch maar gezegd dat dat me lastig leek met een staafje dat in mijn arm moet. Je zag hem gewoon door de grond zakken
 Hij ging me vertellen over de risico's en toen had hij het over het risico dat hij door mijn baarmoederwand heen zou prikken. Ik moest echt even nadenken maar heb toen toch maar gezegd dat dat me lastig leek met een staafje dat in mijn arm moet. Je zag hem gewoon door de grond zakken