Susan, ik vind samen gezellig fietsen of samen afzien ook echt het allerleukst. En leuk dat je de Veluwe zo goed kent! Ik ga je ook nog wel even vragen voor een mooie route denk ik

Aw Zebrastreep, wat een rotweer was het, he! Verstandig dat je bent gestopt. Vandaag ziet het er beter uit.
Oh scooby, wat gaaf dat je met je levende ros naar de Eiffel bent gegaan!
MuSLi schreef:Oh genieten is dat!Wij hebben met de dames weer een lekker ritje gemaakt vanavond. Fijn om weer eens als groep te fietsen. We waren met z'n 6en dit keer. Leuk en gezellig
Dan is die 45km ook zo voorbij...

Wanneer zouden ze naar Mallorca, T2T? Ik snap je wel; je doet dit voor jezelf, dan moet er ook geen gezeur zijn. Lastig hoor, die coach! Of vindt 'ie je leuk en voelt ie zich nu afgewezen

Dit is het nieuwe (tweedehands) racebeest, met dank aan een goede tip vanuit hier! Ik heb getwijfeld tot en met het intoetsen van mijn pincode; dure krengen zijn het. Maar hopelijk kan ik er jaren van genieten. Helaas vandaag even niet. Mijn nekspieren waren het fietsen duidelijk niet meer gewend en ik ben nu gevloerd door knallende koppijn. (Gelukkig zijn ze nu ook net de straat aan het aantrillen