Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Suliko schreef:Supervixen schreef:Gezellig! Je bent gewoon professioneel bodemonderzoeker.
Hardheid: 8
Kleurdiepte: 9
Structuur: vlak

Gelukkig heb je er niet teveel last van. Verstandig dat je even rust neemt.
, sportschool en het zadelmak maken van mijn jonkies. Bijna niet meer gelopen en ga dat de komende maanden met dat warme weer ook niet meer doen. Dus meld me af voor de boktrun.
BusyMissy schreef:Nóg zo'n sportieve mama die achter de kinderwagen rent. Goed bezig!
Ik heb voor het avondeten ook nog een (voor mij) flinke ronde van 12km hardgelopen met een tempostuk van 3km erin. Ik vond het echt pittig. Mijn hoofd wilde een aantal keer stoppen, maar mijn benen en ademhaling gingen best ok, dus toch doorgelopen (maar denk dat als mijn zoon er niet bij was geweest dat ik het niet volbracht had vandaag).
Nu achteraf valt het allemaal weer enorm mee, volgens mij heb ik het meeste last van het stukje tussen mijn oren, maar hoe ga ik dát oplossen....

Hoop dat ze toch wat zijn voor je! Je hebt echt weer een hoop gedaan, ook met die warmte. Wat een mooie route weer ook gister
Wel heftige bevallig geweest zo denk ik als ik dat zo lees met inscheuren.
Lopen komt vanzelf weer!
Wat goed! En heerlijk zo samen lopen!
) en vervolgens gister met mijn ouders, zusje en neefje naar de Efteling geweest. Mijn stappen heb ik dus wel gemaakt haha. Vanavond of morgen maar eens kijken of lopen ook nog een beetje wil lukken. Suliko schreef:Supervixen schreef:Gezellig! Je bent gewoon professioneel bodemonderzoeker.
Hardheid: 8
Kleurdiepte: 9
Structuur: vlak
maar ze zijn vrijwel allemaal al gemaakt. gelukkig heb je er niks aan over gehouden.
Fijn dat deze ook veilig ter wereld is gekomen. Wel even schrikken als mama zoveel pijn heeft. Gelukkig niks heel ernstigs maar prettig is anders.
" hier die 40+ lopen voelt het bijna alsof we een kippe-eindje lopen maar 14 km vind ik nog steeds gewoon ver hoor!
Goed gelopen weer. Lekker opbouwen.
Nk bordspellen heeft mijn zus ook wel vaker aan meegedaan. Vind zij altijd super leuk!

) en dan wellicht wat andere carbon schoenen uitproberen?
Sherivey schreef:Leonie, bij deze training was de bedoeling om steeds 10 km wedstrijdtempo te pakken.
Ik hou daarbij een iets lager tempo aan dan wat Garmin berekend heeft, want ik heb niet echt een wedstrijdtempo.
muppetmayo schreef:Zo dat is wel behoorlijk ja! Ik snap wel dat je ze terug doet, hoe moeilijk ook. Je ziet ook heel duidelijk dat je knie in een andere hoek staat (logisch uiteraard). Naast dat het niet sneller is en minder efficient zou ik ook bang zijn voor blessures. Even uithuilen () en dan wellicht wat andere carbon schoenen uitproberen?
Zo suf. Ik wilde vanmorgen om 09:00 gaan lopen maar er kwam super veel werk tussen en uiteindelijk was het 12:00 voor ik ging omkleden, oftewel, warm!
)
.
En dapper dat je in de warmte toch bent gegaan voor je PR. Wel echt mega mega snel ben je hoor
Wel gezellig dat jullie samen hebben gewandeld.
Jeetje wat een afstand!
Toen mijn horloge aangaf dat ik weer 4 minuten moest voor de volgende interval dacht ik echt even van huh? Waar is mijn einde interval gebleven
Dus die interval heb ik er maar gelijk achteraan geplakt en dat ging ook goed.
Knie gaf wel wat reactie, na mijn loop zat er weer vocht in mijn knie maar deed geen pijn. Als dit iig zo blijft tot na het evenement volgende week ben ik blij. Dan kan ik daarna even rusten en vervolgens vol goede moed door naar de 10 van november.
Ook waren de 3 minuten rust tussen de intervallen eigenlijk te lang (heb die ook 2 keer na 2 minuten doorgedrukt).
. Vocht in je knie is toch wel een teken dat er iets niet lekker zit. misschien even langs de fysio om te checken voor de zekerheid? En volgende week al je evenement, spannend!!!
want ja al die liedjes zijn zo leuk
. Dus helemaal naar de tandjes.
Terug heb ik net zo veel gewandeld als gerend, vond het wel best.