8nnemiek schreef:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eleeke schreef:Dank je voor de toelichting Eleeke. Na zeevruchtwater was ik afgehaakt....En bedankt heIk ben een half uur bezig geweest om haar te begrijpen.
Ik begrijp het nu, maar snap het niet... of andersom.
Een mega complottheorie rond een wet uit 1666 die gebruikt werd om mensen die op zee ( of in een ander land na een zee reis ) na 7 jaar verdwenen te zijn, dood te kunnen verklaren.
Vrij handig als hun huis al 7 jaar leeg staat bijvoorbeeld.
Volgens deze dame ( en een heleboel anderen blijkbaar) zijn we allemaal officieel dood, omdat we geboren worden uit vruchtwater ( zee) . En daarom heb je altijd een advocaat nodig in een rechtszaak omdat je zelf niet bestaat en eigenlijk een trust bent. ( sorry ik heb het niet bedacht )
Bizarre webistes met op een geheel onbegrijpelijk manier allerlei wetten geknoopt aan aandelen handel en de elite ....
Nog een mooie op DNA kan geen patent ( want natuurlijk materiaal ) , maar op Mrna wel. Waardoor we na een vaccinatie eigendom worden van de patenhouder.
Tiggs schreef:Ja, die gedachtesprong kon ik ook al niet makenHuh, maar advocaten zijn toch ook mensen?
Cowboy55 schreef:Electra63 schreef:Mensen om hem heen, moeten toch ook zien dat hij steeds gekker gaat doen?
Ik zou het zien/merken aan mijn partner of kind en zou er minimaal over praten.
Op zijn Twitter vinden zijn fans het oprecht geweldig……
Natascha schreef:Hoorde van iemand dat het wel heel toevallig is dat Peter r. De vries "juist nu" neergeschoten is.
Wat heeft hij in vredesnaam met covid te maken?
Een fatsoenlijk antwoord kreeg ik overigens niet.
Blijkbaar heeft covid als bijwerking een levendige fantasie
_lautje_ schreef:Peter R zou neergeschoten zijn om dit van de A lijst te overschaduwen in ‘de media’. En tevens zou de aanslag op hem dan in de schoenen worden geschoven van anti-Corona mensen.
Allemaal voor opgezet dus![]()
En er zijn er genoeg die ook beweren dat de aanslag in scène is gezet voor dit doel.
En te triest voor worden dat ze zelfs een aanslag als dit misbruiken.
verootjoo schreef:https://youtu.be/XxS4koePJIc
Hier het hele filmpje van de speech. Ook nog met interessante berekening waarmee hij uitrekent dat 80/90% van de positieve testen vals positief zijn![]()
Deze gast is echt rijp voor de psychiatrie. Ik geloof er niks van dat dit zieltjes winnen in zijn publiek is. Dat is maar zo’n selecte groep, de meeste mensen schat ik wel hoger in. Dit is alleen gebakken lucht verpakt in wat dure woorden.
Eleeke schreef:_lautje_ schreef:Peter R zou neergeschoten zijn om dit van de A lijst te overschaduwen in ‘de media’. En tevens zou de aanslag op hem dan in de schoenen worden geschoven van anti-Corona mensen.
Allemaal voor opgezet dus![]()
En er zijn er genoeg die ook beweren dat de aanslag in scène is gezet voor dit doel.
En te triest voor worden dat ze zelfs een aanslag als dit misbruiken.
Ik ben bang dat het geen misbruiken is, maar dat ze dit echt geloven. Mensen die door deze moeilijkere tijd in een psychose zijn geraakt. Ik denk echt dat dat voor best een heel aantal mensen geldt.
bigone schreef:Willem Engerd is op Urk vandaag, voelt als thuiskomen zegt hij, blijven zeg ik en aanmonsteren op een vissersboot.