Balen van de covid. Veel last van gehad? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Balen van de covid. Veel last van gehad?
Vanavond maar een rondje hardlopen, is te lang geleden!
. Echt zo blij mee want je leest overal dat afvallen rond de overgang zo moeilijk is. Zoals ik nu bezig ben kost het me weinig moeite, door beter te eten voel ik me beter en het meer bewegen helpt daar natuurlijk ook aan mee.
. 

.
. Maar dit jaar afgesproken dat we alleen komend weekend een schaaltje neerzetten met de hele lekkere speciale smaken. En dat vond iedereen tot mijn verbazing een goed idee. Smaak kwaliteit boven kwantiteit, was het idee
. Voor ons is Pasen gelukkig niet zo’n vreetfeest als kerst. Gewoon gezellig samen ontbijten en wat uitgebreider koken, maar dat hoeft niet beslist ongezond te zijn. En het wordt prachtig weer, dus lekker veel wandelen en in de tuin werken, dat compenseert dan weer die paaseitjes hopelijk
.
ClaudiaHS schreef:Meh, de weegschaal was totaal niet lief gisteren![]()
Broek al weer een maatje kleiner, lovehandles zijn weg en toch gaf die aan dat ik maar 900 gram was afgevallen over 2.5 week.
Nu had ik donderdagavond wel 2 enorme glazen drank gehad, dus ik vermoed dat ik wat vocht vast hield.
Net nog maar een keer er op gestaan en dat was iig een kilo minder dan gisteren.
Ben toch wel een beetje teleurgesteld

ga zo door!

)
Roosch schreef:Gewoon doordrinken?
Ik ben de laatste tijd wat vaker gaan spinnen, dat vind ik wonderbaarlijk genoeg toch best leuk.
. Je doet het uiteindelijk ook gewoon voor jezelf en slow but steady is een uiterst doeltreffende methode! Komt goed! Ik ben nog steeds 30kg lichter dan voor corona en als ik nu foto’s van daarvoor zie, dan besef ik weer hoeveel beter ik nu in mijn vel zit. En dat is het allerbelangrijkst.
Goed om weer wat te lezen van oude bekenden, ook als het even wat minder gaat.
. Heb dat al vaker gehoord dat spinning leuk is, misschien toch eens gaan proberen.
.
. Beide calorie bommen maar ach, verder zal ik daar best netjes eten, want uitgebreid terrasjes pakken en uit eten is daar toch onbetaalbaar
en we gaan ook veel hiken en ook wel een aantal meerdaagse tochten en dan moet je het doen met wat je mee hebt.