@Sterre98 gefeliciteerd!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BritHittepit schreef:Ik denk van wel… ik betaal per uur omdat ik met een sleeve zit maar 2-3 uurtjes zijn zo voorbij als er veel detail in een tattoo zit… bovendien zit er niet veel verschil op het benodigde materiaal voor een grote of kleine tattoo (tenzij fineline ofzo), voor een realistische roos heb je dus ook wel wat materiaal nodig…
Onali schreef:BritHittepit schreef:Ik denk van wel… ik betaal per uur omdat ik met een sleeve zit maar 2-3 uurtjes zijn zo voorbij als er veel detail in een tattoo zit… bovendien zit er niet veel verschil op het benodigde materiaal voor een grote of kleine tattoo (tenzij fineline ofzo), voor een realistische roos heb je dus ook wel wat materiaal nodig…
Jeetje, ik vroeg vorig jaar een realistische zonnebloem (heb zelf foto's) moest €100 aanbetalen en er kwam nog €1200 bij.
Dus ik stuurde nog een berichtje met, dat lees ik vast verkeerd.
Nee hoor kostte me echt zoveel.
10 cm, op mn enkel.
Heb er helemaal vanaf gezien, wil hem nog wel heel graag maar dan voor een normale prijs.
Bijgelezen, komen weer mooie dingen voorbij
Hhilde schreef:Mijn tattoo is best wel specifiek qua stijl en met kleur (dit was toen het net gezet was, inmiddels ruim 2 jaar geleden), denk dat er nog een tattoo in dezelfde stijl bijkomt. Leuk om te lezen dat iedereen daar zo anders in zit en hoe verschillend dat kan zijn.
[ Afbeelding ]
@Sterre98 gefeliciteerd!
Onali schreef:Jeetje, ik vroeg vorig jaar een realistische zonnebloem (heb zelf foto's) moest €100 aanbetalen en er kwam nog €1200 bij.
Dus ik stuurde nog een berichtje met, dat lees ik vast verkeerd.
Nee hoor kostte me echt zoveel.
10 cm, op mn enkel.
Heb er helemaal vanaf gezien, wil hem nog wel heel graag maar dan voor een normale prijs.
moonsparkle schreef:Ik had een artiest gekozen voor een eerste tattoo. Ik kreeg een bericht terug met wat vragen, deze beantwoord maar daarna niks meer terug gehad. Ik dacht nog misschien is diegene met vakantie maar 4 weken later nog niks, heb nog maar een keer gemaild.
Dit was tot nu toe de enige waarbij ik gelijk dacht qua voorbeelden: dit is precies zoals ik het wil. Na jaren twijfel had ik eindelijk een stap genomen