Beetje jammer dat ik een haakje aan mn wijsvinger had en geen vijl.... dan kan ik er niet afblijven
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
EmptyWords schreef:[ [url=m/VCvuUx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Beetje jammer dat ik een haakje aan mn wijsvinger had en geen vijl.... dan kan ik er niet afblijven
Wijslander schreef:EmptyWords schreef:[ [url=m/VCvuUx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dank voor de foto! Ik ben bang dat jouw nagels (of eigenlijk nagelriemen) op dit moment voor geen enkele behandeling geschikt zijn vanwege de wondjes en irritatie. Jammer!
Popstra schreef:Ik zie veel reclame van die polygels. Kan dat niet op deze nagels?
Ziet er altijd zo simpel op te zetten uit. Ik zelf ken het nog niet
Wijslander schreef:Bestelling al binnen fleurtjeuh?![]()
Ik heb via hier weer een model gevonden voor mijn opleiding aankomende zondag, Shenavallie komt die kant op.Superlief en leuk, ook om de gezichten achter de boktnamen te leren kennen!
En dit weekend mijn eigen nagels gedaan met 1 van de kleuren die ik gewonnen heb en de nailart techniek die we vorige keer op de opleiding hebben geleerd. Ondanks dat het niet ieders smaak is, laat ik ze hier toch ook even zien:
[ [url=m/KcVZDe.jpg]Afbeelding[/url] ]
fleurtjeuh schreef:Mijn bestelling is binnen en ik ben nu al verliefd op mn frees
Met voetpedaal, echt fantastisch
fleurtjeuh schreef:Zo, t nieuwe setje is gezet!
Super blij met de frees, echt heerlijk.
En de nieuwe kleuren
De paarse glitter zit in een zwarte basis en dekt in 1 laag.
De blauwe zit in een licht blauwe basis en heeft wel 2 laagjes nodig.
[ [url=m/PYWzXU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2z3wbu.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de sneeuwvlokjes zijn super cute
Shenavallie schreef:fleurtjeuh schreef:Zo, t nieuwe setje is gezet!
Super blij met de frees, echt heerlijk.
En de nieuwe kleuren
De paarse glitter zit in een zwarte basis en dekt in 1 laag.
De blauwe zit in een licht blauwe basis en heeft wel 2 laagjes nodig.
[ [url=m/PYWzXU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2z3wbu.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de sneeuwvlokjes zijn super cute
Mijn schoondochter is helemaal waus van koelere kleuren, dus die zal wel vragen of ik die ook voor haar wil bestellen.