Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Yasmine schreef:Ja, ze zit in Gent in België. Maar ze is ook best betaalbaarVoor mijn zeekoetje, schelp, beer en walvis heb ik steeds tussen de €150-€170 betaald voor 1,5 uur werk.
Ze werkt heel fijn en zorgvuldig, en de shop is ontzettend netjes en verzorgd. En ze is ook gewoon supertof. We kletsen er altijd op los als ik daar zit
Michelle_96 schreef:Ik heb deze vraag al eerder gesteld helaas heeft de toen genoemde artiest afgezegd en zoek ik dus nog een artiest waar dit goed bij past. Ik zit in omgeving Havelte Drenthe maar ben bereid om er een stuk voor te rijden!
[ [url=m/pedbII.png]Afbeelding[/url] ]
T3mptati0n schreef:Michelle_96 schreef:Ik heb deze vraag al eerder gesteld helaas heeft de toen genoemde artiest afgezegd en zoek ik dus nog een artiest waar dit goed bij past. Ik zit in omgeving Havelte Drenthe maar ben bereid om er een stuk voor te rijden!
wilco bij nozem in Emmen!
Michelle_96 schreef:Ik heb deze vraag al eerder gesteld helaas heeft de toen genoemde artiest afgezegd en zoek ik dus nog een artiest waar dit goed bij past. Ik zit in omgeving Havelte Drenthe maar ben bereid om er een stuk voor te rijden!
F_inley schreef:Ik lees al een tijdje mee met jullie en heb vandaag mijn eerste tatoeage laten zetten een vergeet me nietje van het Alzheimer fonds staat voor mijn oma. Ik heb mij zo druk gemaakt van te voren dat ze twee x hebben moeten stoppen omdat ik niet goed werdgelukkig hele lieve mensen en namen rustig de tijd.
Ben er wel heel blij mee dus wilde hem graag delen al zijn die van de meeste veel groter hier.
[ [url=m/S7l4ZU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haunting schreef:F_inley schreef:Ik lees al een tijdje mee met jullie en heb vandaag mijn eerste tatoeage laten zetten een vergeet me nietje van het Alzheimer fonds staat voor mijn oma. Ik heb mij zo druk gemaakt van te voren dat ze twee x hebben moeten stoppen omdat ik niet goed werdgelukkig hele lieve mensen en namen rustig de tijd.
Ben er wel heel blij mee dus wilde hem graag delen al zijn die van de meeste veel groter hier.
[ [url=m/S7l4ZU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi gezet hoor.
Werd je niet goed omdat je je druk maakte of omdat je bloedsuikerspiegel ineens naar beneden klapte?
Ik heb bij elke tattoo dat na een kwartier ze even moeten stoppen, ik wat cola of dextro neem en dan kunnen ze verder tot eind. Puur omdat mijn bloedsuikerspiegel aan het begin even een tik krijgt.