[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Melissa0304

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 19:06

Altijd leuk als je weer mag :) weet je het ontwerp al?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 20:42

Ja :D
Had een geweldig flashje gezien van een hondje (getekend, kleur) dat me direct aan Cinna deed denken..... en die is een beetje verbouwd (hangende oortjes gekregen) zodat ie nog meer op Cinna lijkt... heb het ontwerp vandaag gezien :D
Angie zet echt leuk werk dat er goed uitziet *\o/*

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 21:47

Gaaf!

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 16:17

Aaah ik ben 17 dec aan de beurt bij Snip art *\%/* Ik vind het nu al spannend. :')

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 10:02

Fair schreef:
Aaah ik ben 17 dec aan de beurt bij Snip art *\%/* Ik vind het nu al spannend. :')

Hihi nog even verder in spanning dan.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 10:02

Ik mag over 3 weken weer.

Igniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 11:16

Ik ben meer een trouwe meelezer dan een prater, maar volgende week donderdag ben ik aan de beurt bij Jazz Ink :D heb er echt zin in *\o/*

Heeft iemand hier ervaring met de second skin folie? Gezien ik de dag erna de hele dag bij de paarden ben krijg ik die erop.

En 21 november mag ik ook weer daar, maar dan voor eentje over mijn hele ruggengraat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 11:26

Ik zag deze en... I'M IN LOVE <3
Afbeelding

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 11:37

Heel gaaf!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 11:39

Jaaa die is van Feralis! Die zit hier bij mij in de straat, superfijne shop met een fantastische vrouw die daar tattooëert <3 Kan het alleen maar aanraden, want zij heeft bijna alles op mijn been gezet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 11:47

Ja ik ben zooooo'n fan van haar werk! <3 Ooit wil ik een piece van haar, nu helaas even geen geld voor :) (En ook totaal niet om te hoek voor mij, ze zit in België toch?)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 11:48

Gaaf zeg!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 11:55

Ja, ze zit in Gent in België. Maar ze is ook best betaalbaar :) Voor mijn zeekoetje, schelp, beer en walvis heb ik steeds tussen de €150-€170 betaald voor 1,5 uur werk.

Ze werkt heel fijn en zorgvuldig, en de shop is ontzettend netjes en verzorgd. En ze is ook gewoon supertof. We kletsen er altijd op los als ik daar zit :D

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 11:56

Ik heb deze vraag al eerder gesteld helaas heeft de toen genoemde artiest afgezegd en zoek ik dus nog een artiest waar dit goed bij past. Ik zit in omgeving Havelte Drenthe maar ben bereid om er een stuk voor te rijden!

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 11:57

Deze moest ik ook even delen! - https://www.boredpanda.com/hidden-legs- ... panda_paid

Yasmine schreef:
Ja, ze zit in Gent in België. Maar ze is ook best betaalbaar :) Voor mijn zeekoetje, schelp, beer en walvis heb ik steeds tussen de €150-€170 betaald voor 1,5 uur werk.

Ze werkt heel fijn en zorgvuldig, en de shop is ontzettend netjes en verzorgd. En ze is ook gewoon supertof. We kletsen er altijd op los als ik daar zit :D

Dat valt heel erg mee! Alleen kom ik uit [plaats] en zo'n grote zal sowieso wel 2 a 3 sessies worden denk ik, dan is het met 3x heen en weer rijden wel weer wat prijzig :D

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 13:16

Michelle_96 schreef:
Ik heb deze vraag al eerder gesteld helaas heeft de toen genoemde artiest afgezegd en zoek ik dus nog een artiest waar dit goed bij past. Ik zit in omgeving Havelte Drenthe maar ben bereid om er een stuk voor te rijden!

[ [url=m/pedbII.png]Afbeelding[/url] ]

wilco bij nozem in Emmen!

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 13:54

T3mptati0n schreef:
Michelle_96 schreef:

wilco bij nozem in Emmen!

Ik vind vooral Lars zijn tattoo's echt super gaaf!!

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 14:31

Michelle_96 schreef:

Goorse Ink in (jawel) Goor misschien? Aardige vent daar!

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 19:20

Ik lees al een tijdje mee met jullie en heb vandaag mijn eerste tatoeage laten zetten een vergeet me nietje van het Alzheimer fonds staat voor mijn oma. Ik heb mij zo druk gemaakt van te voren dat ze twee x hebben moeten stoppen omdat ik niet goed werd := gelukkig hele lieve mensen en namen rustig de tijd.
Ben er wel heel blij mee dus wilde hem graag delen al zijn die van de meeste veel groter hier.

Afbeelding

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 19:26

Schattig en een mooie betekenis.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 03:11

Michelle_96 schreef:

Denk dat Beest Tattoo in Beilen ook wel bij jou wensen past

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 04:46

spottedponie schreef:
Wat grappig dat ik nu net op dit topic stuit, ben net terug van mijn eerste tattoo... :D

[ [url=m/fQrFRF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb je hem met opzet asymmetrisch laten zetten? De tekst eronder bedoel ik dan. Mrs Queen?

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 10:35

F_inley schreef:
Ik lees al een tijdje mee met jullie en heb vandaag mijn eerste tatoeage laten zetten een vergeet me nietje van het Alzheimer fonds staat voor mijn oma. Ik heb mij zo druk gemaakt van te voren dat ze twee x hebben moeten stoppen omdat ik niet goed werd := gelukkig hele lieve mensen en namen rustig de tijd.
Ben er wel heel blij mee dus wilde hem graag delen al zijn die van de meeste veel groter hier.

[ [url=m/S7l4ZU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi gezet hoor.

Werd je niet goed omdat je je druk maakte of omdat je bloedsuikerspiegel ineens naar beneden klapte?
Ik heb bij elke tattoo dat na een kwartier ze even moeten stoppen, ik wat cola of dextro neem en dan kunnen ze verder tot eind. Puur omdat mijn bloedsuikerspiegel aan het begin even een tik krijgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 11:24

Mooi hooi Finley!!

Ik heb inmiddels weer zoveel ideeën :))

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 11:55

Haunting schreef:
F_inley schreef:

[ [url=m/S7l4ZU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi gezet hoor.

Werd je niet goed omdat je je druk maakte of omdat je bloedsuikerspiegel ineens naar beneden klapte?
Ik heb bij elke tattoo dat na een kwartier ze even moeten stoppen, ik wat cola of dextro neem en dan kunnen ze verder tot eind. Puur omdat mijn bloedsuikerspiegel aan het begin even een tik krijgt.

Ik heb van te voren heel veel spanning opgebouwd en die kwam eruit ook omdat er een emotionele lading achter zit denk ik. Maar kreeg idd dextro en toen ze klaar waren cola om effe alles op te peppen.