Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Djilna schreef:Ik ken mezelf, ik ga het wel super zonde vinden om ze te gebruiken vanwege die speciale velvet textuur
Maar om nou een 2e set te bestellen zodat ik 1 set nieuw kan laten gaat me te ver
Oeh gaaf! Zo heerlijk jouw kleurrijke haar en makeup! Vond het roze met oranje/geel je ook zó mooi staan! Zo zonnig
Is inderdaad iets te om een tweede ervan te bestellen, maar je moet ze sowieso gaan gebruiken! Je kan ze altijd opnieuw bestellen als ze op een gegeven moment op zijn.
En thanks.
Vond het wel leuk, maar het roze was niet 'mijn ding', of ja, voelde er niet echt mezelf in - het geel vond ik wel echt geweldig. Haar natuurlijk helemaal verpest met bleken. 
Marrit13 schreef:@Shiz: Good Sport en Oeh La La van CP, nog 2 supernova’s, een Lux, bronzer van Phys. Formula, Coty Airspun, blender van RT, highlighter van Maybelline (Peach). Dat was het. Oh nee, lipkit van Bretman Rock xCP (de rode) en nog 2 CP highlighters.
Dus valt mee(de verslaving aan CP is overigens geheel jouw schuld
)
Die Bretman collectie vond ik ook heel gaaf eruit zien maar toch maar niet besteld. Maar dat blauwe palette was wel echt wauw..
En die schuld neem ik ook op me, volgens mij heb ik toen het hele topic hier ineens aan de CP gekregen.

chimello schreef:CP duurt deze keer erg lang, hoe zit het met jullie bestellingen?
Twee dingen besteld op de 20e, 22e verzonden maar dat was net 'daarvoor'. Verwacht hem binnen 1,5 week denk ik wel. Laatst was wel absurd snel. Vrijdag besteld, maandag (of dinsdag) in huis. Ongelofelijk.
) en Over the Moon, aasde hier al lang op hóóp dat het me staat!
Ik weet 't niet zo, ben nog niet uit of ik die formule van de Jelly wel wil.
Vind het er een beetje gek uitzien qua formule, heb het niet zo op een jelly-finish. Mocht je er een bestellen, laat even weten wat je ervan vindt. 
Shizzel schreef:Djilna schreef:Ik ken mezelf, ik ga het wel super zonde vinden om ze te gebruiken vanwege die speciale velvet textuur
Maar om nou een 2e set te bestellen zodat ik 1 set nieuw kan laten gaat me te ver
Oeh gaaf! Zo heerlijk jouw kleurrijke haar en makeup! Vond het roze met oranje/geel je ook zó mooi staan! Zo zonnig
Vergeten hierop te reageren.Is inderdaad iets te om een tweede ervan te bestellen, maar je moet ze sowieso gaan gebruiken! Je kan ze altijd opnieuw bestellen als ze op een gegeven moment op zijn.
En thanks.
Vond het wel leuk, maar het roze was niet 'mijn ding', of ja, voelde er niet echt mezelf in - het geel vond ik wel echt geweldig. Haar natuurlijk helemaal verpest met bleken.
Misschien kwamen ze volgend jaar dan weer. Maar vandaar de verleiding 
) maar blijkbaar wel beperkt.
) en dat lijkt ook nog wel even te duren. 

) geprobeerd, maar niks kan tippen aan de enige echte.
)
Dus na deze maand gaat de inkoop op makeup ook op slot
maar ik heb ook zo enorm veel dat ik even heel kritisch moet zijn van mezelf voor ik wat koop als er weer een release is.