Mineola's zijn lekkerder, maar ook vol pitten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cheetahfan schreef:Ik heb gister nog mandarijnen op de markt gehaald! Die waren lekker!
Mm, raar Janine... Misschien hormonen dan? Ik ben op sommige punten in mn menstruatiecyclus ook zwaarder. Als je verder niets geks gedaan hebt, kan ik ook niets anders bedenken
Maanlicht: haha lekker zulke dagen.
Laura: Braadstoomkip is lekkerWat is monkeytown?
Cheetahfan schreef:O: 200 gram alpro soya yoghurt met 30 gram zonnatura muesli
T: mandarijn
L: 200 gram magere kwark met kaneel en een banaan
T: protein smart bar, een merci chocolaatje, een flesje innocent smoothie
A: omelet (1 ei en 2 eiwit) met champignons, tomaat, ui,op een koolhydraat arme boterham
T: appel in stukjes met kaneel uit de oven
B: 5 km hardlopen (als ik het volhou, ben heel erg verkouden/zere keel)
D: Thee, water
Zit niet zo hoog in kcal dus als ik trek krijg pak ik er nog wat bij, weet nog niet wat.
Emmaa_ schreef:Ik heb vandaag echt een mega typische zondag qua etenNiet zo goed maar als ik me netjes aan m'n lijstje hou dan zit ik nog echt goed in m'n kcal. Macro's zijn alleen drama dus misschien dat ik als tussendoortje nog een eiwitshake pak..
O/brunch: Een afbakcroissantje van Jumbo met boter en hagelslag, een gekookt ei en een glas sinaasappelsap (464)
L (staat nu pas voor me dus laat): Een pakje special chicken noodles van Indomie(343)
T: B&F whey (110)
A: Simpele risotto (556) misschien nog met een paar stukjes stokbrood erbij (120) + 20 gram chorizo (91)
Ik zit voor nu pas op 1472 dus ik pak denk ik nog een paar stukjes stokbrood met boter en als ik echt nog honger heb vanavond een eiwitreep (230). Als ik broodjes en een reep pak zit ik rond de 1850, wat m'n doel is dus dat is perfect
Laura82 schreef:Hier is t aantal patatjes nogal uit de hand gelopenis ook veel te lekker.
Nu weer goed er tegenaan, want dat is nn grootste valkuil. Ik mag heus eens wat lekkers eten of een paar slechte dagen hebben, maar ik vind t altijd heel lastig om dan weer in het juiste ritme te komen.
Gelukkig is dat doordeweeks een stuk makkelijker.