Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zonnetje1903 schreef:Ik kruip even uit m'n meesleesmodus...
ik heb van de zomer een tattoo laten zetten op de zijkant van m'n ribben. Nu merk ik de laatste tijd dat het zo af en toe jeukt. Niet continu maar gewoon op willekeurige momenten. Net stond ik onder de douche en toen voelde m'n tattoo aan alsof ie iets omhoog kwam zeg maar.
Is dat normaal of moet ik me daar zorgen over maken?
(Ik heb verder geen idee. M'n tweede tattoo en bij de eerste nooit last van gehad)
Charisma schreef:Even een vraagje, ik mag donderdag 8 juni voor een dagsessie gaan...het wordt het grootste stuk dat ik tot nu toe heb laten zetten... zou ik de dag nadien ook vrij vragen op het werk? Zou het kunnen dat je er de dag nadien nog " last" van hebt? Dat het gevoelig is zoals een schaafwond dat weet ik, maar zou je er ook fysiek echt ziek van kunnen zijn? Ik vraag dit naar aanleiding van enkele verhalen op internet van mensen die echt "ziek" (grieperig) waren na het zetten van een grote tattoo...
Bij al mijn vorige stukken nooit last gehad naast de normale ongemakken...
Charisma schreef:Hmm, misschien dat weekend erna maar effe paardje op rust dan![]()
Ik zorg dat ik die woensdag op tijd in men bed lig en goed kan slapen. Dan donderdag er vroeg uit en goed ontbijten. Mijn vriendin gaat mee, dus moet zelf niet autorijden ervoor of erna. Die dag niks meer gepland en dan probeer ik het weekend erna gewoon rustig in te plannen. Het weer heb je natuurlijk niet in de hand, maar hier in Belgie verwacht ik begin juni nog geen tropische temperaturen