Hij in bad met de Jing sleep en ik aan het douchen met de Relax

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DideH schreef:Ashleytjuhh schreef:mijn bestellingen zijn ook binnen van de afgelopen week + een bezoekje aan de winkel
is een beetje uit de handgelopen zie ik nu
[ [url=m/dt67rG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hahaha keurig, je krijgt een 10 voor corona-shopping
Goldie schreef:Oh help mijn vent heeft het badzout ontdekt
Hij in bad met de Jing sleep en ik aan het douchen met de Relax
DideH schreef:Oké, de reactie waarom ik geen huiskamer spray heb gehad bij > 40 euro: 'Het kado zat er niet bij, omdat deze niet geldt in combinatie met andere promoties.'
Maar dat slaat dan toch echt nergens op omdat je alsnog > 40 euro besteld en hier zijn er toch ook mensen die het wel gewoon hebben gehad?
DideH schreef:Oké, de reactie waarom ik geen huiskamer spray heb gehad bij > 40 euro: 'Het kado zat er niet bij, omdat deze niet geldt in combinatie met andere promoties.'
Maar dat slaat dan toch echt nergens op omdat je alsnog > 40 euro besteld en hier zijn er toch ook mensen die het wel gewoon hebben gehad?
Femjo schreef:DideH schreef:Oké, de reactie waarom ik geen huiskamer spray heb gehad bij > 40 euro: 'Het kado zat er niet bij, omdat deze niet geldt in combinatie met andere promoties.'
Vreemd. Bij mij kwam het er automatisch bij te staan. Hoefde er niets voor aan te klikken. Zat er een artikel van Amsterdam collectie bij je bestelling? Daar kwam geen cadeau bij.