Misschien dat ik het over een tijdje bij iemand anders er bij laat zetten, samen met mijn volgende tattoo

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Nagini schreef:Ik heb mijn puzzelstuk laten zetten @ Amsterdam Conventie 2 jaar terug.![]()
Had inderdaad van te voren al uitgebreid portfolios uitgeplozen en toen ge-emailt en afspraak gemaakt.
Er zijn er wel een paar die misschien aanbiedingen hebben en waar je zo kunt 'aanschuiven'.
Verder zijn het idd gewoon standjes. Kun je lekker rondlopen, naar shows kijken (pin up/best tattoo) en 2 jaar terug hadden ze ook old school tattooing met hamer en bijtel enzo. Iehh.
Er staan motoren en auto's.. portfolios doorsnuffelen.. tattoo's bekijken. Gewoon leuk!
laughterline schreef:Mooi gezet die uil! Vind 'm gewoon schattig terwijl ik ze maar eng vind
Wat denken jullie van dit? Zag t net op pinterest en ben verkocht! (Diafragma stops) Denken jullie dat dit kan qua grootte? Ik moest m'n eerste tat iets grotere letters doen omdat anders de lijnen zouden overlopen in elkaar.
[ [url=m/5eGVzF.jpg]Afbeelding[/url] ]
hobbelheks schreef:laughterline schreef:Mooi gezet die uil! Vind 'm gewoon schattig terwijl ik ze maar eng vind
Wat denken jullie van dit? Zag t net op pinterest en ben verkocht! (Diafragma stops) Denken jullie dat dit kan qua grootte? Ik moest m'n eerste tat iets grotere letters doen omdat anders de lijnen zouden overlopen in elkaar.
[ [url=m/5eGVzF.jpg]Afbeelding[/url] ]
oei ik moet direct denken aan de mensen in concentratiekampen die getattood werden in de 2e wereldoorlog
zou hier erg mee opppassen
Bizzybijtje schreef:Het is je eigen keuze, maar dat is altijd met tatoeages natuurlijk. Maar hou er rekening mee dat mensen het zo kunnen opvatten. Als dat niks uitmaakt en je het zelf niet zo ziet...Dan ook niks van aantrekken. Ik associeerde het er absoluut niet mee.
Jacquelinee_ schreef:Mag ik mij hier ook melden?
Ik lees al een tijdje mee, en wat komen hier gave tatoeages voorbij!!
Ik zit nu ongeveer al een jaar na te denken over een tatoeage en ik heb zoveel gave dingen gezien maar het was het steeds net niet.
Ik wil graag een combinatie van zwaluwvogels ontstaan uit een veer/bloem (symbool voor dat ik nu eindelijk mijzelf kan en durf te zijn, de veranderingen die ik de afgelopen jaren heb doorgemaakt) en een kompas (ik houd ontzettend veel van reizen, en ook dat het symbool staat van waar ik ben gekomen tot nu).
Ik heb wel al een artiest gevonden die mij erg aanspreekt, ik durf alleen nog geen mail te sturen..