Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sanniey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 11:42

Zooo, net dag 1 level 1 gedaan. Ben nu wel weer uitgepuft, maar pff had het wel even zwaar. Hopelijk niet teveel spierpijn morgen! Wat doet iedereen eigenlijk na de shred? Lees heel veel verschillende dingen.
Ik heb de gewichtjes bij sport2000 gehaald, hier waren de 1kg gewichtjes 8,99. En een matje heb ik bij de Kruidvat gehaald. Die was 6,99.

Mri, jeetje! Sterkte met je voet, hopelijk gaat het hierna gewoon weer beter en kan je er weer alles mee

Inderdaad zeg, wat een enorm verschil die 10 kilo! Als het dan nog in je voordeel zou werken zou het een stuk leuker zijn dan zo om. Wat voor weegschaal heb je dan? Want ik hoor ook vaak dat de digitale weegschalen niet goed werken.

Gast7391, ik PB je zo eventjes. Motiveert een hoop namelijk!

MissBonny

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 11:50

Dag 12 vandaag ! Nog meer die bij dag 12 zijn?

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 11:57

Ik :D Dag 2 level 2 30 DS bedoel je dan denk ik?

NeverGiveUp schreef:
MissAnnemijn schreef:
Bzoem ik heb bij de Tuinen vandaag een zakje voedingsvezel gekocht, ze schijnen naturel te smaken dus je kan ze gewoon door een maaltijd heen gooien als je een keer een dag tekort komt :j

Mag ik vragen wat een zakje kost namens mams?

Bijna 5 euro, dan heb je 400 gram. Die ik heb heet Fibrex voedingsvezel, je kan hem alleen niet invullen op de eetmeter helaas. Zitten iets van 200 kcal per 100 gram in :j

oh_oh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 12:08

MissBonny schreef:

Ik ook vandaag dag 2 level 2!

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 12:12

oh_oh schreef:
MissBonny schreef:

Ik ook vandaag dag 2 level 2!

Leuk ! Hoe ging het bij jou vandaag? Ik vond het al iets minder zwaar worden.. maar mijn armen..poeee :+

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 12:17

Dag 13 van level 2 hier :D Maar ik doe ripped, de shred heb ik al afgerond. Programma vandaag was eigenlijk: ripped level 2, shred level 1, wandelen. Maar het is best koud buiten, dus ik moet nog zien :o

Ben heel blij dat ik vrijwel nooit frisdranken drink. Heel soms wat vruchtensap, icetea of limonade als ik ergens anders ben, thuis enkel thee en water (en smoothies, maar is dat een drankje of snack? :P )

Wat betreft de stijve harken. Ik kon eerst nieteens rechtop zitten bij de cooling down, dat deed zeer in m'n heupen :roll: Maar inmiddels kan ik redelijk rechtop zitten en redelijk m'n rug strekken (waarbij je je handen achter je vastpakt en zo je schouders en borst rekt, OEF!) Gewoon blijven oefenen dus :D

MRI: je wilt teveel joh! Motivatie is goed, maar gun jezelf ook de rust als je lichaam aangeeft dat nodig te hebben :(:)

Gast7391: ik had ook 0,0 verschil tijdens de shred en was zelfs aangekomen. Maar ik voel me wel een stuk fijner in m'n vel, heb meer energie, heb m'n caffeïnekick (van energydrink) niet meer nodig om de dag door te komen. Dat is me meer waard dan -5 cm op m'n heupen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 12:20

Rebel_Jits schreef:
Gast7391: ik had ook 0,0 verschil tijdens de shred en was zelfs aangekomen. Maar ik voel me wel een stuk fijner in m'n vel, heb meer energie, heb m'n caffeïnekick (van energydrink) niet meer nodig om de dag door te komen. Dat is me meer waard dan -5 cm op m'n heupen.

Ik hoef ook niet echt af te vallen, ben 60 kg bij 1.81m, dus gaat mij vooral om conditie en spieren idd :)

Hoe bevalt ripped?

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 12:25

Ik heb hetzelfde als jou Rebel_Jits, ik ben zo blij dat ik geen frisdrank drink/lus. Ik drink altijd alleen water, dat scheelt heel veel volgens mij in calorieën :)

Vandaag ga ik voor het eerst beginnen aan level 2 van Shred. Ik word al bang van het filmpje :')

Sanniey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 12:27

Anoniem schreef:
Rebel_Jits schreef:

Ik hoef ook niet echt af te vallen, ben 60 kg bij 1.81m, dus gaat mij vooral om conditie en spieren idd :)

Hoe bevalt ripped?

60 kg? Zoveel weeg ik ook, ben alleen wel 13 cm kleiner!
Maar inderdaad, zolang ik meer energie krijg enz hoeft er niet perse wat af!

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 12:28

Ik heb spierpijn }:) . Ongelooflijk, niet normaal. Kan niet eens normaal mijn sokken aantrekken :P

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 12:34

Aah, dat is altijd mooi Jolien, passende bikini's. :D
Die van mij binnenkort ook maar eens uit de kast halen, ben benieuwd of die nu anders zit.

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 12:36

Ik moet binnenkort een nieuwe gaan kopen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 12:39

Ik heb net een nieuwe gekocht :)

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 12:42

Ik moet stiekem ook een nieuwe (tenzij ik op wonderbaarlijke wijze ineens pas in de bikini die ik al had toen ik 13 was := ), maar ik wacht nog wel even tot het lekkerder weer is buiten.

Ripped is leukk! Ik vind 'm leuker dan de shred, maar ik merk dat ik niet meer zo hardcore ga als ik tijdens de shred deed. Daarbij hing ik vaak genoeg met m'n tong op de grond heel moeilijk te doen, terwijl ik nu bij de laatste cardio de snelheid van de high knees bijna verdrievoudig :D

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 12:45

Dag 5 level 1 en mijn spierpijn begint af te nemen moet me nog wel aan leuning beethouden wil ik de trap af maar verder begint het minder te worden, aan ene kant wel jammer het motiveerd echt ok mijn hoofd wordt niet meer zo rood haha..
Alleen als ik door mijn knieën moet tijdens het shredden staar er zoveel spanning op mijn spieren lijkt net of ze ieder moment gaan scheuren?! Is dit normaal? En ohoh wat haat ik die jumping jacks alles leik behalve dat!

Leuk idee van die flesjes spa rood die ga ik onthouden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 12:46

Rebel_Jits schreef:
Ripped is leukk! Ik vind 'm leuker dan de shred, maar ik merk dat ik niet meer zo hardcore ga als ik tijdens de shred deed. Daarbij hing ik vaak genoeg met m'n tong op de grond heel moeilijk te doen, terwijl ik nu bij de laatste cardio de snelheid van de high knees bijna verdrievoudig :D

Klinkt goed! Ik ga na de shred denk ik aan de gang met de app van Nike.

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 13:13

Zeg ik heb een vraagje, niet over shredden maar wel qua gewicht: ze zeggen altijd dat je lichaam vocht ophoudt, naargelang je cyclus. Tijdens mijn regels ben ik dan ook altijd zwaarder (of val niet af), dat weet ik, maar vb nu, neem ik pil door (en al tijdje), hoe zit dat, met extra vocht ophouden dan?

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 13:18

dat maakte bij mij niet uit, met of zonder pil.

ik heb dus gisteren niet kunnen shredden doordat mn lijf me in de steek liet (maandelijkse, creperen van de pijn, niet meer kunnen lopen zelfs) en vandaag geloof ik ook dat het em niet wordt. dus morgen eindelijk beginnen met level 2!

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 13:20

Dus als je doorneemt, dan ga je géén extra vocht gaan ophouden, omdat je geen stopweek hebt, denk je?

Bleuh, sterkte met het menstruellasyndroom :(

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 13:22

Stral, geen idee of je dan wel/niet extra vocht vast houdt!

Ik heb net voor het eerst level 3 gedaan, pittig zeg! Vooral die oefening waarbij je op je gewichten moet steunen en dan moet liften. Maar daarna nog lekker een half uur op de hometrainer gezeten, dus ik ben happy. :D

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 13:24

Ik dacht dat ik vandaag mijn bed niet meer uit zou komen van de spierpijn, maar het is zelfs minder :D
Vandaag 4/30 :)

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 13:25

Denk het niet Stral
Hormoon niveau zou gelijk moeten blijven..

Vandaag op dag 8 van level 1. Doe ze in de ochtend, meteen de hele dag fit
Gistermiddag level 2 extra gedaan, was bang dat die me tegen zou vallen, maar kon alles meedoen :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 13:25

Ik had net wat hilarisch:
Ik had met mijn zus afgesproken om ergens te gaan lunchen en die belde naar huis om even een tijd af te spreken, aangezien ik nog bezig was met shredden nam mams de telefoon op.
Dus mams komt m'n kamer binnen terwijl ik net aan het stretchen was, om precies te zijn: linkerbeen gestrekt, rechterbeen over linkerbeen en opgetrokken en je core naar rechts gedraaid. Dus het eerste wat mams zegt is: "Oh, ze ligt nu in de knoop op de grond, dus ik weet niet of het nog wel doorgaat". _O-

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 13:26

Level 2 en 3 klinken echt alsof mijn appartementje gaat instorten :+

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 13:33

Jolien87 schreef:
Ik had net wat hilarisch:
Ik had met mijn zus afgesproken om ergens te gaan lunchen en die belde naar huis om even een tijd af te spreken, aangezien ik nog bezig was met shredden nam mams de telefoon op.
Dus mams komt m'n kamer binnen terwijl ik net aan het stretchen was, om precies te zijn: linkerbeen gestrekt, rechterbeen over linkerbeen en opgetrokken en je core naar rechts gedraaid. Dus het eerste wat mams zegt is: "Oh, ze ligt nu in de knoop op de grond, dus ik weet niet of het nog wel doorgaat". _O-

_O- _O-

Wow 1.81 en 60 kg... Ik ben 1.78 en bijna 70 kg :P

MissAnnemijn schreef:
Bijna 5 euro, dan heb je 400 gram. Die ik heb heet Fibrex voedingsvezel, je kan hem alleen niet invullen op de eetmeter helaas. Zitten iets van 200 kcal per 100 gram in :j

Zo, en dan heb je dus 1 zakje voor 1 dag? :oo