Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
NeverGiveUp schreef:MissAnnemijn schreef:Bzoem ik heb bij de Tuinen vandaag een zakje voedingsvezel gekocht, ze schijnen naturel te smaken dus je kan ze gewoon door een maaltijd heen gooien als je een keer een dag tekort komt
Mag ik vragen wat een zakje kost namens mams?
Rebel_Jits schreef:Gast7391: ik had ook 0,0 verschil tijdens de shred en was zelfs aangekomen. Maar ik voel me wel een stuk fijner in m'n vel, heb meer energie, heb m'n caffeïnekick (van energydrink) niet meer nodig om de dag door te komen. Dat is me meer waard dan -5 cm op m'n heupen.
Anoniem schreef:Rebel_Jits schreef:Gast7391: ik had ook 0,0 verschil tijdens de shred en was zelfs aangekomen. Maar ik voel me wel een stuk fijner in m'n vel, heb meer energie, heb m'n caffeïnekick (van energydrink) niet meer nodig om de dag door te komen. Dat is me meer waard dan -5 cm op m'n heupen.
Ik hoef ook niet echt af te vallen, ben 60 kg bij 1.81m, dus gaat mij vooral om conditie en spieren idd
Hoe bevalt ripped?
Rebel_Jits schreef:Ripped is leukk! Ik vind 'm leuker dan de shred, maar ik merk dat ik niet meer zo hardcore ga als ik tijdens de shred deed. Daarbij hing ik vaak genoeg met m'n tong op de grond heel moeilijk te doen, terwijl ik nu bij de laatste cardio de snelheid van de high knees bijna verdrievoudig
Jolien87 schreef:Ik had net wat hilarisch:
Ik had met mijn zus afgesproken om ergens te gaan lunchen en die belde naar huis om even een tijd af te spreken, aangezien ik nog bezig was met shredden nam mams de telefoon op.
Dus mams komt m'n kamer binnen terwijl ik net aan het stretchen was, om precies te zijn: linkerbeen gestrekt, rechterbeen over linkerbeen en opgetrokken en je core naar rechts gedraaid. Dus het eerste wat mams zegt is: "Oh, ze ligt nu in de knoop op de grond, dus ik weet niet of het nog wel doorgaat".
MissAnnemijn schreef:Bijna 5 euro, dan heb je 400 gram. Die ik heb heet Fibrex voedingsvezel, je kan hem alleen niet invullen op de eetmeter helaas. Zitten iets van 200 kcal per 100 gram in