Bizzybijtje schreef:Ben weer terug bij af na het verven geloof ik
Niet gelukt begrijp ik?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bizzybijtje schreef:Denk het nietHet is nog niet helemaal droog maar het ziet er weer net zo donker uit als eerst
![]()
![]()
Bizzybijtje schreef:Denk het nietHet is nog niet helemaal droog maar het ziet er weer net zo donker uit als eerst
![]()
![]()
JamieShanin schreef:Kan iemand mij verstellen of je olaplex ook zelf kan bestellen?
ik kan er vrij weinig over vinden helaas.
Emmaa_ schreef:JamieShanin schreef:Kan iemand mij verstellen of je olaplex ook zelf kan bestellen?
ik kan er vrij weinig over vinden helaas.
Olaplex kost 500 euro per fles dus zou dat mezelf niet aandoen als ik jou was. Als je geblondeerd wilt worden met Olaplex moet je even naar Kinki, daar betaal je er al een flinke toeslag voor
JamieShanin schreef:Emmaa_ schreef:
Olaplex kost 500 euro per fles dus zou dat mezelf niet aandoen als ik jou was. Als je geblondeerd wilt worden met Olaplex moet je even naar Kinki, daar betaal je er al een flinke toeslag voor
oh hahaha dat is best wel duur ja,
Ja ik ga ook naar de kinky daar vertelde ze het ook dat ze het hadden,
Hoe werkt dat precies en is het echt veel beter voor je haar?
Emmaa_ schreef:Mijn haar was echt op sterven na dood, kon het er echt in plukken uit trekken, maar het was nog te donker dus moest nog een keer geblondeerd worden. Ik ging gelijk vol op de rem natuurlijk, maar toen vertelde ze over dat olaplex en wonder boven wonder heeft het mijn haar écht niet verder beschadigd. Hoe het precies werkt weet verder niemand, maar het werkt wel echt. Hou er wel rekening mee dat er een toeslag bovenop komt. Bij mij kostte het blonderen 40 euro omdat het al vrij licht was, en daar kwam nog hetzelfde bedrag voor olaplex bovenop. Volgens mij was die toeslag altijd even veel als het blonderen kost. Als je haar niet super beschadigd is of heel droog/dun van zichzelf zou ik het eigenlijk zonder olaplex doen, ik ga m'n uitgroei er ook niet mee laten bijwerken. M'n haar is op de beschadigde stukken na erg gezond (wat er nu uit mijn hoofd groeit dus) dus ga er dan niet extra geld aan uitgeven. Het duurt wel langer, er moet namelijk nog een tweede stap in na het blonderen/tonen.
_Ekenna schreef:Groen als in groene verf?
Misschien dat ik er nog een keer een color remover in moet gooien? Al ben ik bang dat het dan te licht wordt en het rode blijft...
_Ekenna schreef:Ik heb niet zo'n vertrouwen in de kapperszaken hier.
Hoe weet ik wanneer de verf een groentint is? Staat dit met N/M aangegeven op de verpakking?