Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dawn1993 schreef:Ik knijp m een beetje, heb 2 weken geleden antibiotica geslikt, op dinsdag in mijn stopweek moest ik de laatste nemen, en op woensdag werd ik ongesteld, maandag weer netjes met de pil begonnen en woensdag of donderdag seks gehad zonder condoom, voor het zingen de kerk uit..
Ja i know niet slim, hoe groot is de kans dat ik zwanger ben?
elenaMM77 schreef:vandaag mijn driemaanden depot in mijn derierre gekregen.
wel weer sinds gisteren wat oud bloed met een hint van vers..
dus maar even aankijken.. als het nog een derde keer enkele dagen gebeurd dan toch maar weer even met de gyno bellen, want er zou niets mogen bloeden (geen cyclus, dus geen bloeding) alleen de eerste maand zou je nog een bloeding mogen hebben, omdat je m net voor je periode zet en daarmee het slijmvlies nog afstoot voor je de overgang in gaat... Dus waarom het bij mij ruim twee maanden niets is en dan ineens toch bloedingen.. heb er ook niets over gevonden op internet (whohahaha, toch nog iets wat niet op internet te vinden is blijkbaar)
Sokje_6 schreef:Ook een vraagje hier. Mag overstappen van de pil omdat de vorige duidelijk niet lekker meer werkte, veel doorbraakbloedingen ook bij het slikken van 1 strip. Volledig in de war
Nu mag ik dus een andere pil. Echter zit ik nog midden in de strip van die andere, en ik wil eigenlijk zo snel mogelijk over op de nieuwe. Mag dat midden in een strip? Het maakt niet uit of dat veilig is of niet, het gaat me puur om de bloedingen. Zo niet, dan las ik wel een stopweek in. Maar dat wil ik het liefst niet uiteraard.
Gianti schreef:mariekekroon schreef:ik heb zelf 8 november me mirena spriaaltje laten vewijderen
nu heb ik afgelopen zondag onbeschermde seks gehad
hoe grooot is de kans op een eventuele zwangerschap?
Je bent gelijk beschermd
mariekekroon schreef:ik heb zelf 8 november me mirena spriaaltje laten vewijderen
nu heb ik afgelopen zondag onbeschermde seks gehad
hoe grooot is de kans op een eventuele zwangerschap?
Gianti schreef:elenaMM77 schreef:vandaag mijn driemaanden depot in mijn derierre gekregen.
wel weer sinds gisteren wat oud bloed met een hint van vers..
dus maar even aankijken.. als het nog een derde keer enkele dagen gebeurd dan toch maar weer even met de gyno bellen, want er zou niets mogen bloeden (geen cyclus, dus geen bloeding) alleen de eerste maand zou je nog een bloeding mogen hebben, omdat je m net voor je periode zet en daarmee het slijmvlies nog afstoot voor je de overgang in gaat... Dus waarom het bij mij ruim twee maanden niets is en dan ineens toch bloedingen.. heb er ook niets over gevonden op internet (whohahaha, toch nog iets wat niet op internet te vinden is blijkbaar)
Als ik het goed heb kan je zelfs bij je depot nog endometrium opbouwen, echter is dit idd cyclus onafhankelijk. Net zoals dat je bij mirena als nog ontrekkingsbloedingen kan krijgen, wat ook erg persoonsafhankelijk is. Maar echt super poedersuiker.. Laat je even weten wat gynaecoloog zegt als je besluit te bellen.
UnderIlse schreef:Volgens mij kan dat gewoon verschillen per keer, zolang je geen doorbraakbloedingen hebt verder zou ik me geen zorgen maken en zou ik geen reden zien om van pil te veranderen!Hi! Ik wil even inbreken met een vraagje. Al jaren aan de pil, en steevast in mijn stopweek op donderdag ongesteld geworden. (ik stop altijd op zondag), Nu merk ik dat het na jaren ineens anders is. Vorige stopweek werd ik op vrijdag pas ongesteld, en nu begint het eigenlijk vandaag al, op woensdag dus.
Kan iemand mij vertellen of dit wel vaker voor komt? Betekend dit dat ik misschien beter naar een andere pil kan? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, alvast bedankt!