@Laura, ik heb sinds dit weekend vakantie. Nu eerst een weekje op het huis passen in Arnhem en dan begin augustus naar Winterberg. Laatste twee weken uni was goed afzien met heel veel deadlines (geen tentamens ivm corona). Vorige week nog een paar laatste kleine dingen dus vorige week al wel een beetje kunnen bijkomen. Nu weer lekker opladen op de Veluwe
Leuk dat koersje, zou leuk zijn als je binnenkort een (oefen)wedstrijdje mee kan pakken. Waarschijnlijk beginnen eind augustus/september de studentencups ook, dus dan ga ik er misschien wel eentje meedoen. Eens kijken of ik dit jaar wel het peleton kan bijhouden tot de finish
@T2T, fijn dat het contact met je coach online/op afstand ook zo goed verloopt. Is je trainer van de vorige club eigenlijk nog een beetje bijgetrokken? Train je nog wel eens samen met mensen van dat groepje of doe je nu alles in je eentje? Zo ja, is dat niet saai?
@IMAY, ik gebruik/jat af en toe deze van mijn vriend:
https://www.mantel.com/maxim-energy-drink-citroen1. Dit doe ik alleen voor ''heftige'' interval trainingen en ritten van 100+ km. Je kan ook wat zelf maken met zout, een vorm van suiker en fruit oid. Heel makkelijk om af te wisselen en naar eigen smaak te maken. Dit doe ik vaak in de zomer om zoutverlies op te vangen.
@Musli, handig hé, zo'n man, om lekker achter te hangen. Scheelt ook nog eens wat extra als je wat kleiner bent
@culacinno, lekker vliegen over de wegen met je racemonster

. Fijn dat je een stuk beter op de fiets past dan op je oude fiets, comfort is ook heel belangrijk.
Hier vandaag bijna 100km over de Veluwe gedaan. Gelukkig nu wel droog, en bovendien prima fietsweer met een zonnetje en niet te warm. Heel veel pr'tjes gepakt dus dat voelt wel lekker. Beter/harder fietsen gaat flink wat jaren in zitten, maar toch wel lekker om zo elk jaar de verbetering te voelen/zien. Er was aardig wat volk op de fiets onderweg. Dagjes mensen, maar ook veel op de racefiets. Gelukkig dit keer niemand zonder helm gezien. Daarnaast ook everzwijntjes, schotse hooglanders en ijslandse ponies gezien onderweg. Eigenlijk misten alleen nog de reeën/herten, maar die laten zich overdag niet zo snel zien.