BeFunny schreef:Oh trouwens vanmorgen liep ik hier tegen aan letterlijk . Ik heb hem met mijn voet opzij geschoven want kroop midden over het fietspad maar wat een vies beest zo'n kreeft.
[ [url=m/KWNYiW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een prachtige Amerikaanse rivierkreeft. Helaas wel een invasieve exoot. Maar ik vind ze mooi. Onder water kom ik ze geregeld tegen.
Hier was de salamander zoektocht geslaagd, al twijfel ik over de foto's.
Maar omdat ik niet diep gedoken had, max 8.2m en erg fit thuis kwam en het ietsjes afgekoeld was heb ik besloten om de Garmin-geadviseerde-training te volgen. Dat was 10 minuten inlopen, 15 minuten wat sneller en 10 minuten uitlopen. Nu heb ik nog nooit 35 minuten achter elkaar gelopen sinds die achillespeesproblemen, dus dat leek me meteen een goede uitdaging om te proberen. Vorige week maandag heb ik 23 minuten aan 1 stuk gelopen, dat was zeg maar het record. En het is me gelukt.

Helaas worden de oefeningen van de fysio een probleem met de linkervoet. Dat op de tenen staan op de rand van de trap en dan vasthouden en laten zakken heeft een bobbel onder de bal van de voet veroorzaakt bij de middelste middenvoetsbeentjes. En dat voel je ook elke stap die je zet. Blootvoets meer dan met zachte zolen, maar het is heel irritant. En daar is eigenlijk niets aan te doen lees ik op internet. Dus ik zal morgen de fysio maar eens appen. Die bobbel onder de voet zit er nu zo'n 2 weken. Het is geen eelt. PIjnlijk met hardlopen is het gelukkig niet, ook niet met wandelen, maar je voelt wel dat er wat zit, net of een sok dubbel zit en dat kan soms niet omdat ik blootvoets in de schoenen loop.
Maar ik ben voor vandaag dus tevreden met de training. Nog steeds traag, maar de looptijd gaat steeds beter. En ik was vandaag met wandelen bijna pijnvrij. Elke stap voelde ik nog, maar hoefde niet na te denken hoe de voet neer te zetten.