Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bloodymary schreef:Ja dat zou je zeggen. Dat verbaast mij ook dat er na bijna een jaar nog steeds zo weinig te traceren is. Maar de mensen die ik ken die besmet zijn geraakt hebben zelf ook geen idee waar dat gebeurd is of uberhaupt kan zijn (omdat ze zo goed opletten).
Cer schreef:De tendens lijkt dat men de scholen open wil? Maar ik had het idee dat jongeren toch wel een soort wandelende virusbommetjes zijn?
Kaus schreef:Bloodymary schreef:Ja dat zou je zeggen. Dat verbaast mij ook dat er na bijna een jaar nog steeds zo weinig te traceren is. Maar de mensen die ik ken die besmet zijn geraakt hebben zelf ook geen idee waar dat gebeurd is of uberhaupt kan zijn (omdat ze zo goed opletten).
Nee, dat snap ik. Maar je kan toch zien of er, toen de scholen open waren, uitzonderlijk veel ouders en onderwijspersoneel besmet werd. Uiteraard kunnen die het dan alsnog ergens anders opgelopen hebben maar zo kan je wel langzaam gaan wegstrepen wat er nou wel en niet voor besmettingen zorgt.
Ik ben vanaf eind maart niet meer op mijn faculteit geweest, ja één keer voor een collega. Al die tijd geen fysieke les gehad. Dan is toch helemaal niet te zien óf het überhaupt nodig is om de faculteit te sluiten als ze niet eens weten of daar wel veel besmettingen plaatsvinden...
lenaa_tje schreef:besita schreef:De avondklok is nu op het hele grondgebied
Maar hier zijn nog geen cijfers van hé? Wat dit oplevert
Sizzle schreef:De bevolking wil uiteindelijk altijd het omgekeerde van de regering.
Wij hebben scholen open en nog altijd een mooie daling (deze week 23%) en nu willen scholieren staken omdat ze remote les willen.
Idem met mondkapjes, als het moet zijn mensen boos, hoeft het niet zijn ze net zo boos
bigone schreef:tienus63 schreef:Dank jullie wel.
Laten we hopen dat zijn overlijden wake up call is voor mensen hier in de regio dat het geen griepje is.
Dat zoemt nog steeds rond? Idioot dat ze van je pa niet geleerd hebben.
lenaa_tje schreef:Sizzle schreef:De bevolking wil uiteindelijk altijd het omgekeerde van de regering.
Wij hebben scholen open en nog altijd een mooie daling (deze week 23%) en nu willen scholieren staken omdat ze remote les willen.
Idem met mondkapjes, als het moet zijn mensen boos, hoeft het niet zijn ze net zo boos
![]()
![]()
Hier zijn alle leerlingen die ik in de les heb blij. In heb een wachtlijst van leerlingen die iedere dag willen maar waar ik geen plek voor heb. Ze gaan bij ons om de dag op school en de andere dag online de les volgen
Cer schreef:Wilders riep dat net "Nederland is niet te vergeljken met Frankrijk, in Nederland is het VEEL strenger, want in Frankrijk waren de winkels en de scholen open tijdens de avondklok"..
Is dat dan wel of niet waar?
Benzz schreef:Cer schreef:Wilders riep dat net "Nederland is niet te vergeljken met Frankrijk, in Nederland is het VEEL strenger, want in Frankrijk waren de winkels en de scholen open tijdens de avondklok"..
Is dat dan wel of niet waar?
In Frankrijk moet je om 18 uur binnen zijn. Wilders banketstaaf echt uit zn nek.