Viruswaanzin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 08:47

O m g, hij lijkt nu met snor ook teveel op een persoon uit het verleden, die ook van die gekke denkbeelden had :=

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 08:57

Sizzle schreef:
Ik heb als kind meegemaakt hoe makkelijk en snel mensen ineens helemaal mee kunnen gaan met iemand die lijdt onder psychoses maar charismatisch over komt. Zelfs een volledig atheistische partner die eigenlijk met 2 voeten stevig op aarde stond ging ineens mee in het idee dat de wereld verging.
Dat was een enge gewaarwording en een fikse eye-opener dat het in feite iedereen kan gebeuren.

Wij zijn tijdens de eerste lockdown iemand verloren die onder zware psychoses leefde. Een internationaal goed erkende wetenschapper, zeer weldenkend intelligent mens. Ineens ging het bergaf. Had overigens niets met viruswaanzin te doen, maar met vreemde achtervolgingsangsten. Hij was echter zeer wel bespraakt en een buitenstaander zou hem zo geloven.

Dat is voor mij een van mijn eigen grootste angsten, dat je je zelf niet meer in de hand hebt en overgeleverd bent aan „kortsluiting“.

Wat erg zeg.
Het kan idd. Ik maak me ook wel zorgen om zijn toestand. Het zou me ook niks verbazen als dit een cluster A zou zijn. Vraag me idd af of hij met de juiste behandeling er ook zo over denkt :o

Ik vraag me wel af waarom niemand dan ingrijpt als hij zichzelf zo voor schut zet, je ziet toch duidelijk dat hij momenteel niet inzetbaar is in zijn functie :?

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 09:00

Ik kende een universitair docent moleculaire biologie die ineens niet meer in DNA geloofde. Dat ging heel sluipend, met spannende theorieen, ik wil niet weten wat hij de studenten wijsgemaakt heeft in die tijd :=

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 09:14

Karl66 schreef:
Relaxed schreef:
Niet helemaal te maken met corona, maar waanzin is het sowieso :')

https://www.dumpert.nl/item/100003742_bf1a9b04

Dit is een soevereine mens. Dit is uit de VS over komen waaien en in Nederland nogal onzinnig, omdat onze wetgeving niet gebaseerd is op de common law, zoals in veel Angelsaksische landen. Maar deze groepering wordt in de VS als één van de grootste interne terroristische dreigingen gezien. Zo onschuldig is het dus niet.

Heb het moeten googlen, nog nooit van gehoord.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 10:45

verootjoo schreef:
Omg die snor ook :')

En dit zit in onze tweede kamer, gênant zo’n vertegenwoordiger. Ik hoop dat dit hem stemmen gaat kosten, zo voor schut met z’n Cojonabetoog :

Hij doet wel érg zijn best om op zijn grote voorbeeld te gaan lijken :')

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 11:03

Hij lijkt wel manisch-depressief.
Zo zie je hem weken niet en stapt hij bijvoorbeeld op bij Forum en dan is hij hyper en trekt alle aandacht.

(Psychologie van de koude grond ;))

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 11:29

Bi-polair heet dat toch?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 11:44

Fitzroy schreef:
Bi-polair heet dat toch?

Ik ben geen psycholoog/psychiater, maar volgens mij wel.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 11:46

Blue_Eyes schreef:
verootjoo schreef:
Omg die snor ook :')

En dit zit in onze tweede kamer, gênant zo’n vertegenwoordiger. Ik hoop dat dit hem stemmen gaat kosten, zo voor schut met z’n Cojonabetoog :

Hij doet wel érg zijn best om op zijn grote voorbeeld te gaan lijken :')

Nou nog ff een scheiding en haar strak opzij.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 14:13

Fitzroy schreef:
O m g, hij lijkt nu met snor ook teveel op een persoon uit het verleden, die ook van die gekke denkbeelden had :=

Dat is het mooie van demagoogjes als meneer Baudet: er zit altijd een joekel van een zelfvernietigingsknop op.

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 14:46

Relaxed schreef:

En bedankt he :D Ik ben een half uur bezig geweest om haar te begrijpen.
Ik begrijp het nu, maar snap het niet... of andersom.

Een mega complottheorie rond een wet uit 1666 die gebruikt werd om mensen die op zee ( of in een ander land na een zee reis ) na 7 jaar verdwenen te zijn, dood te kunnen verklaren.
Vrij handig als hun huis al 7 jaar leeg staat bijvoorbeeld.

Volgens deze dame ( en een heleboel anderen blijkbaar) zijn we allemaal officieel dood, omdat we geboren worden uit vruchtwater ( zee) . En daarom heb je altijd een advocaat nodig in een rechtszaak omdat je zelf niet bestaat en eigenlijk een trust bent. ( sorry ik heb het niet bedacht )

Bizarre webistes met op een geheel onbegrijpelijk manier allerlei wetten geknoopt aan aandelen handel en de elite ....
Nog een mooie op DNA kan geen patent ( want natuurlijk materiaal ) , maar op Mrna wel. Waardoor we na een vaccinatie eigendom worden van de patenhouder.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 19:21

Volgens mij doet Baudet gewoon aan doelgroep targeting. Door op deze manier te reageren spreekt hij die groep aan en zolang zij op hem stemmen, zal hij proberen ze aan te blijven spreken. En als de rest van Nederland ongelovig zijn hoofd staat te schudden, dat interesseert hem niet zoveel.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 19:53

Ik ben al eigendom van mijn kat. Ik denk niet dat daar mee te discussiëren valt voor die patenthouder.

Man je krijgt toch zo'n verhaal niet bij elkaar bedacht. Maritime law omdat we uit vruchtwater komen. Zijn er ook mensen die ergens anders uitkomen dan?
Je bent trouwens toch niet verplicht om een advocaat te nemen?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 20:11

Karl66 schreef:
Volgens mij doet Baudet gewoon aan doelgroep targeting. Door op deze manier te reageren spreekt hij die groep aan en zolang zij op hem stemmen, zal hij proberen ze aan te blijven spreken. En als de rest van Nederland ongelovig zijn hoofd staat te schudden, dat interesseert hem niet zoveel.

Hij heeft anders, na vertrek van o.a. Haga, in de peilingen veel zetels verloren.
Dus of dat een goede strategie is?

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 20:43

Electra63 schreef:
Karl66 schreef:

Hij heeft anders, na vertrek van o.a. Haga, in de peilingen veel zetels verloren.
Dus of dat een goede strategie is?

Jawel jawel, hele goede strategie, moet ie vooral blijven doen! O:)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 20:54

https://youtu.be/XxS4koePJIc

Hier het hele filmpje van de speech. Ook nog met interessante berekening waarmee hij uitrekent dat 80/90% van de positieve testen vals positief zijn :')

Deze gast is echt rijp voor de psychiatrie. Ik geloof er niks van dat dit zieltjes winnen in zijn publiek is. Dat is maar zo’n selecte groep, de meeste mensen schat ik wel hoger in. Dit is alleen gebakken lucht verpakt in wat dure woorden.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 21:03

Koekoekoekoek

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 22:47

verootjoo schreef:

Hier het hele filmpje van de speech. Ook nog met interessante berekening waarmee hij uitrekent dat 80/90% van de positieve testen vals positief zijn :')

Deze gast is echt rijp voor de psychiatrie. Ik geloof er niks van dat dit zieltjes winnen in zijn publiek is. Dat is maar zo’n selecte groep, de meeste mensen schat ik wel hoger in. Dit is alleen gebakken lucht verpakt in wat dure woorden.

Ja dit filmpje had ik gezien op Instagram.

Je kan toch niet geloven dat dit een politicus is?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 22:50

Is ook geen politicus maar ja, dat vind ik ook van Trump. En die tweede man is ook een griebus. Ik vind Baudet een zakkenvuller.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 23:26

Eleeke schreef:
Relaxed schreef:

En bedankt he :D Ik ben een half uur bezig geweest om haar te begrijpen.
Ik begrijp het nu, maar snap het niet... of andersom.

Een mega complottheorie rond een wet uit 1666 die gebruikt werd om mensen die op zee ( of in een ander land na een zee reis ) na 7 jaar verdwenen te zijn, dood te kunnen verklaren.
Vrij handig als hun huis al 7 jaar leeg staat bijvoorbeeld.

Volgens deze dame ( en een heleboel anderen blijkbaar) zijn we allemaal officieel dood, omdat we geboren worden uit vruchtwater ( zee) . En daarom heb je altijd een advocaat nodig in een rechtszaak omdat je zelf niet bestaat en eigenlijk een trust bent. ( sorry ik heb het niet bedacht )

Bizarre webistes met op een geheel onbegrijpelijk manier allerlei wetten geknoopt aan aandelen handel en de elite ....
Nog een mooie op DNA kan geen patent ( want natuurlijk materiaal ) , maar op Mrna wel. Waardoor we na een vaccinatie eigendom worden van de patenhouder.

Huh, maar advocaten zijn toch ook mensen?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 08:55

juliedo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 08:56

verootjoo schreef:

Filmpje is onderhand verwijderd: This video has been removed for violating YouTube's Community Guidelines.

Zou het vanwege verspreiden van desinformatie zijn?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 09:29

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 10:03

juliedo24 schreef:
verootjoo schreef:

Filmpje is onderhand verwijderd: This video has been removed for violating YouTube's Community Guidelines.

Zou het vanwege verspreiden van desinformatie zijn?

Het was wel echt desinformatie. Wist niet dat YouTube daar zo kritisch op was. Eigenlijk maar goed ook dat het weg is :)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 11:15

YouTube, Twitter , Facebook , wanneer je desinformatie ziet kunt je dit simpel melden en vooral wanneer meerdere mensen dat doen word er zeker naar gekeken.