Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Jester_ schreef:Deze heb ik al een x aantal jaar op me pols maar die is nog niet uitgelopen hoor
[ [url=m/fcErzj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw, die is inderdaad heel mooi. Die positie wil ik 'm ook.
Waar heb jij deze laten zetten?Kido schreef:Hier een arm vol kleintjes.
[ [url=m/ZWSzUh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die van jou zien er ook nog super uit, mooi.
_San87_ schreef:Solleke_Noah schreef:Snap ik! Iets uitloop zal je altijd hebben, dat helemaal vermijden is niet realistisch denk ik.
Nee, precies. En dat vind ik ook niet erg. Verdubbeling van de lijnen door uitloop, dat vind ik minder en dan kan ik het idee laten varen.
Dus ik hoop nog steeds op foto's.
silby schreef:Hier een stille meelezer, vorige week 2 tattoo’s laten zetten… afgelopen tijd een van mijn honden en een van mijn paarden in moeten laten slapen, dus de tattoo op mijn rechterkuit kreeg daarmee een extra betekenis..
[ Afbeelding ]
De tweede heeft voor mij ook een betekenis die linkt naar naar mijn hond, haar koosnaampje was kleine muis…
[ Afbeelding ]
silby schreef:Hier een stille meelezer, vorige week 2 tattoo’s laten zetten… afgelopen tijd een van mijn honden en een van mijn paarden in moeten laten slapen, dus de tattoo op mijn rechterkuit kreeg daarmee een extra betekenis..
[ Afbeelding ]
De tweede heeft voor mij ook een betekenis die linkt naar naar mijn hond, haar koosnaampje was kleine muis…
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hhilde schreef:Heel tof Antheman![]()
Hoe hebben de mensen met meerdere tattoos hier dat qua stijlen? De tweede tattoo die ik wil laten zetten is bij dezelfde artiest/zelfde stijl als mijn eerste, maar wie weet wil ik in de toekomst nog wel weer iets anders. Hebben jullie dat allemaal door elkaar heen of op je ene lichaamsdeel de ene stijl en gescheiden de andere stijl, of gewoon alles in één stijl? Kan me voorstellen dat een goede artiest diens stijl ook passend kan maken met andere tattoos in de buurt.
Hhilde schreef:Heel tof Antheman![]()
Hoe hebben de mensen met meerdere tattoos hier dat qua stijlen? De tweede tattoo die ik wil laten zetten is bij dezelfde artiest/zelfde stijl als mijn eerste, maar wie weet wil ik in de toekomst nog wel weer iets anders. Hebben jullie dat allemaal door elkaar heen of op je ene lichaamsdeel de ene stijl en gescheiden de andere stijl, of gewoon alles in één stijl? Kan me voorstellen dat een goede artiest diens stijl ook passend kan maken met andere tattoos in de buurt.