Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Greetje63 schreef:EmmaVZ schreef:Dankjewel!
Kan dat ook voor enkel advies en zonder schoenen te kopen? Of wordt je wel verwacht wat te kopen?
Bij starshoe kun je een uitgebreide analyse laten doen met schoenadvies waar je apart voor betaald als je uiteindelijk geen schoenen koopt. Maar dan heb je dus gericht advies wel merk-types en maat je online kunt bestellen.
Zelf hele goede ervaring met starshoe breda. Je moet daar wel altijd een afspraak maken want ze plannen je daar dan echt voor een half uur in.
tita schreef:Starshoesuper fijne zaak.
Ymor schreef:Als je zo’n test doet bijvoorbeeld bij runnersworld. Wat voor budget moet je dan ongeveer hebben voor schoenen?
Anna79 schreef:Hoi allemaal,
Na een tijdje niet meer hard gelopen te hebben, wil ik het weer opnieuw gaan oppakken. Zaterdag ga ik shoppen voor een paar nieuwe schoenen. Verder heb ik nog een goede BH nodig. Ik heb cup D. Wie heeft tips voor een goede bh?
Piekosjj schreef:Vind dat wel erg zware en afschrikkende woorden Greetje. Tuurlijk, het is misschien niet het slimste plan om van 8 -> 12 te gaan maar dat heeft haar lichaam dus ook laten weten. Als we het gaan bekijken op wetenschappelijke exercise physiology en het aanpassen vh lichaam zou je eigenlijk je lichaam +/- 2 weken de tijd moeten geven om te wennen aan de gekozen arbeid, oftewel eens per twee weken ofwel afstand ofwel snelheid aanpassen. En toch gebeurd dat in de praktijk bijna niet. Dan is het makkelijk om per week 10% uit te breiden in afstand.
Ik liep mijn eerste 10+ afstand ook meteen 12-13 k kan ik me herinneren. Nooit wat aan overgehouden.Bij mij beginnen de problemen als ik te hard wil, maar zolang ik rustig loop kan ik echt zo lang doorgaan als ik wil.