Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Djilna schreef:Ha Amanda, welkom
Florence heerlijk geshopt!
En ja Niniane, de lipsticks van Lisa gekocht, de hele set![]()
Voorlopig dus weer een paar maanden (of eigenlijk een jaar) een absolute NoBuy op makeup
Jij?
Shaggy09 schreef:Wat gebruiken jullie om je foundation aan te brengen? Gewoon kwasten? Ben namelijk aan het twijfelen om the original beauty blender aan te schaffen. Vind 20 euro wel veel voor een sponsje, maar als het het geld waard is doe ik dat graag
Gebruik momenteel een synthetische stippling brush, niet verkeerd, maar kan beter.
Vroeger altijd kwasten gebruikt en nu is dit toch echt mijn favoriet. Maar gebruik liever degene van BH Cosmetics, vind die fijner dan de echte BB al gebruik ik beide afwisselend van elkaar gewoon. Heb nu met de Beautybay sale van Beauty Bakerie besteld, een set van 6 stuks voor 12 euro. Ze voelen in ieder geval fijn aan, moet ze alleen nog uitproberen!

Dieprood draag ik ook wel regelmatig, knalrood nog niet zo vaak. Vind ik nog steeds spannende kleur geloof ik. Terwijl ik wel gerust met blauw of teal de deur uit ben gegaan 

De oranje vind ik er nog best gaaf uit zien, dat is denk ik de enige die ik ervan zou dragen. Heb een beetje hetzelfde als jij denk ik, dat rood uit de comfortzone is.

Amandavd schreef:Wat zijn swatches?

Iris82 schreef:Amandavd schreef:Wat zijn swatches?
Dit is een van m'n meest favo YouTubers als het gaat over basis make-up, ik ben gek op haar accent en ze heeft veel leuke draagbare looks.
https://youtu.be/bUFjrFxsGRI
) en nog 2 CP highlighters.
(de verslaving aan CP is overigens geheel jouw schuld
)
maar duurt bij mij vaak wel minimaal nog 3 dagen.