[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:27

Kaplaars schreef:
Pluche-pluis, ik verwacht een foto!

:j uiteraard! :D
@ Mandy, wat leuk!

__Sannne

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 09:29

Checkte een paar dagen geleden een meisje in ons hostel in, bleek ze een tattoo artist te zijn. Toch maar even om dr Instagram gevraagd want ik vind dat altijd wel leuk.

Blijkt dat ze echt behoorlijk goed werk zet!
https://www.instagram.com/epicterror/

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 13:30

Ooh tof! Beetje moderne art deco. Kan ze er niet snel eentje bij je zetten? :P

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 13:46

Wat een toffe stijl zeg!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 13:55

Jaaa zij is echt een perfect voorbeeld van neo-traditioneel :j vriend van mij tattoeert ook in die stijl, hou ervan (en heb niet voor niets werk van hem op mijn lijf haha).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 14:35

__Sannne schreef:
Checkte een paar dagen geleden een meisje in ons hostel in, bleek ze een tattoo artist te zijn. Toch maar even om dr Instagram gevraagd want ik vind dat altijd wel leuk.

Ohhhh dit vind ik heeeel vet! :oo

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 14:56

__Sannne schreef:

En ze heeft ook nog eens supertof haar :D

Quibes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 21:56

Hoi, sorry dat ik zo maar binnen kom vallen. Ik lees al een tijdje mee en heb al prachtige tattoos voorbij zien komen! Nou zou ik ook ontzettend graag een tattoo willen, maar ik ben nog net geen 17 en toestemming van mijn ouders zit er niet in :+ Ik kijk wel graag rond om wat inspiratie op te doen. Ik heb al een paar leuke dingen gezien, maar allemaal in een andere stijl. Nou is mijn vraag: wat vinden julie van meerdere tattoos in verschillende stijlen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 23:54

Eeltje1991 schreef:
Hoi, sorry dat ik zo maar binnen kom vallen. Ik lees al een tijdje mee en heb al prachtige tattoos voorbij zien komen! Nou zou ik ook ontzettend graag een tattoo willen, maar ik ben nog net geen 17 en toestemming van mijn ouders zit er niet in :+ Ik kijk wel graag rond om wat inspiratie op te doen. Ik heb al een paar leuke dingen gezien, maar allemaal in een andere stijl. Nou is mijn vraag: wat vinden julie van meerdere tattoos in verschillende stijlen?

Ik vind dat leuk! Zou ik zelf ook wel doen. Ik vind het heel mooi als alles er hetzelfde uit ziet maar ik vind het ook wel leuk als je gebeurtenis/herinnering achter de tattoo past bij de stijl.

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 00:18

9 februari heb ik een afspraak staan om mijn oude lelijk gezette tattoo te fixen *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 00:36

Eeltje1991 schreef:

Nog een jaartje wachten dus ;) Een jaar is zo voorbij!
Het is jouwn lichaam, en als jij het tof vind dan zeg ik gewoon doen!

Maar ikzelf? Ik zou niet een grote blackwork, biochemical en traditional op mijn lichaam zetten bij wijze van ;)

Maar dotwork en tribal kunnen dan weer mooi samen gaan. Dus dat zou ik wel weer aandurven :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 00:51

Mijn volgende komt wel in dezelfde stijl als mijn andere :-) puur om het voor mij als 1 geheel te houden omdat ik daarvan hou. Maar bij een ander vind ik verschillende stijlen bij elkaar ook heel vet staan!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 04:30

Als jij verschillende stijlen mooi vind, lekker doen. Jou lijf. Ik ben vooral erg fan van black/white realism en merendeel van mijn tattoos zal ook in die stijl zijn. Het moet wel echt heel mooi wezen wil ik een color piece laten zetten, of old school ofzo. Dat spreekt mij normaliter totaal niet aan.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 07:26

De tattoo op mijn schouer is zwart, maar mijn volgende komen wel subtiele kleuren in. Volgens mij heb ik echt een bepaalde stijl :+

Quibes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 08:39

Over het algemeen vind niemand dat dus storend haha. Ik ben een beetje bang dat het dan wat meer losse plaatjes gaan worden in plaats van een geheel, maar dat zal ook wel meevallen dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 13:06

Bij mij is alles zwart-wit maar het is niet allemaal in precies dezelfde stijl. Dus het kan zeker, gaat erom wat jij mooi vindt.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 16:44

__Sannne schreef:

Stijl doet me denken aan Hannah Flowers, die toevallig in Februari naar nederland komt. Ik heb getwijfeld of ik haar zou mailen, maar weet nog niet zo goed wat ik wil..
https://www.instagram.com/hannahflowers_tattoos/

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 19:49

Hi dames! :))
Ik meld me weer even. Ik zit even met een dingetje.. ik ga beginnen aan me sleeve over 2 weken ik ben alleen benieuwd naar wat jullie vinden van 2 verschillende stijlen in een sleeve.. ik heb een eerste ontwerp af (een snelle eerste klad, de tekening is dus nog niet helemaal af..)

Afbeelding

Maar ik hou ook van meer deze stijl;

Afbeelding

Is er iemand die me kan helpen? Ik wil graag een 'band' maken, hij begint binnenkant pols en dan schuin omhoog. Uhh lastig uitleggen _O- Maar voor de gene die me willen/kunnen helpen zou ik even een filmpje via de app kunnen sturen weet niet hoe ik dat moet uploaden anders :=

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 19:53

Volgens mij kan dat bij de juiste artiest prima samen! Eventueel zou je ze samen kunnen trekken door bijvoorbeeld dotwork in beiden te verwerken.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 19:54

Ik vind het eigenlijk wel mooier als een sleeve helemaal 1 stijl is, zodat het toch een mooi geheel is. Of met een logische overloop van stijlen (new school naar realisme kan bijvoorbeeld door de new school steeds realistischer te maken).

Nog 2,5 week en dan mag ik ook weer :D En ik weet nog steeds niet op welke plek ik hem wil hebben :')

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 20:48

Ik heb gisteren ook een mailtje gestuurd naar een shop in Ottawa Canada, wat ik zie op de foto's op Instagram, zet die meid precies de stijl die ik graag wil dus ik ben benieuwd :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 20:57

Ik ben wat onderzoek aan het doen voor een artist in Toronto (toevallig, Aranel :)) ) en ben hierop gekomen:
https://www.instagram.com/helenxu_tattoo/

Denk dat ik haar van de week maar even een mailtje ga sturen of ze toevallig tijd heeft als ik er ben <3 Moet alleen nog even bedenken wat het wordt en waar op m'n lijf :+ Wil aan de ene kant verder met m'n arm, maar aan de andere kant vind ik ergens op m'n been ofzo ook wel vet. Of misschien juist m'n rechterarm.

Edit: Of deze :+ https://www.instagram.com/stellatxttoo/

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:15

Mooooi, Em! Past ook perfect bij je andere tattoos :))

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 22:58

Holy crap die twee kunnen er ook wel wat van ja :D
Als die in Ottawa niks wordt ga ik die dames ook mailen, onze route komt toch langs Toronto dus dan maakt het ook niet veel uit of ik m nu in Ottawa of Toronto laat zetten.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 23:55

Oeh, dat is idd mooi Emma (ben vooral gecharmeerd van de tweede link).