Hier was het vandaag buitenrit te paard en verder buiten de hond uitlaten niet veel gewandeld.
Al moet je soms niet ver wandelen om gekke dingen tegen te komen in het bos.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hilary schreef:Ik zie het helemaal voor me.Ah, een Harvester. Die groeien hier af en toe ook in het bos. Dan hebben ze veel honger en eten ze het bos op, zo heb ik mijn paard eens uitgelegd. Die snapte er werkelijkwaar helemaal niks van: ineens waren de bomen weg. Lagen ze verderop opgestapeld (snuuuurk). Een paar weken later was hij gewend geraakt aan de stapel stammen en toen hadden ze ineens de stapel weggehaald. Snuuuurrkk.
Hilary schreef:Ah, een Harvester. Die groeien hier af en toe ook in het bos. Dan hebben ze veel honger en eten ze het bos op, zo heb ik mijn paard eens uitgelegd. Die snapte er werkelijkwaar helemaal niks van: ineens waren de bomen weg. Lagen ze verderop opgestapeld (snuuuurk). Een paar weken later was hij gewend geraakt aan de stapel stammen en toen hadden ze ineens de stapel weggehaald. Snuuuurrkk.
Thioro schreef:Hilary schreef:Ah, een Harvester. Die groeien hier af en toe ook in het bos. Dan hebben ze veel honger en eten ze het bos op, zo heb ik mijn paard eens uitgelegd. Die snapte er werkelijkwaar helemaal niks van: ineens waren de bomen weg. Lagen ze verderop opgestapeld (snuuuurk). Een paar weken later was hij gewend geraakt aan de stapel stammen en toen hadden ze ineens de stapel weggehaald. Snuuuurrkk.
Hier ook zo'n dramaqueen. Bomen horen rechtop en niet op stapeltjes langs de kant.
Mooie foto's Pien.
Mkango schreef:Ontploffen lijkt me ook niet, maar het kan wel gaan rollen als je het niet op de juiste manier weghaalt (of eroverheen gaat lopen o.i.d.) en dat is ook gevaarlijk.
Thioro schreef:Laat het daar nou net aan ontbreken bij een hoop mensen.Mkango schreef:Ontploffen lijkt me ook niet, maar het kan wel gaan rollen als je het niet op de juiste manier weghaalt (of eroverheen gaat lopen o.i.d.) en dat is ook gevaarlijk.
Er op klimmen en klauteren is dan ook verboden maar iedereen met gezond verstand kan zelf wel bedenken dat het geen goed idee is om zoiets te proberen.