Emmaa_ schreef:Ik kwam van de week ook een plaatje tegen; 'Some days I eat salads and go to the gym, and some days I eat pizza and refuse to put on pants. It's called balance'
Het klinkt heel achterlijk maar zo gaat het bij mij wel. Ik heb dagen dat ik keihard sport, goed op mijn voeding let.. En dan zijn er de dagen dat ik op school blijf plakken voor 5 biertjes te veel en dat ik een vette hap haal op de terugweg naar huis. Niet ideaal, maar ik zit liever goed in mijn vel met een paar kilootjes te veel dan dat ik mezelf ongelukkig maak en op mijn ideale gewicht zit. Want ja, ik voel me oprecht beter als ik af en toe ook kan snacken en genieten zonder dat ik op de kcal let en de volgende dag een balansdag moet doen.
Dit heb ik precies zo! Ik wil ook gewoon met vrienden op stap gaan en lekker los gaan zonder echt te moeten opletten. Dus meestal eet ik door de weeks gezond, om vervolgens in het weekend lekker te kunnen eten.
Definitieve lijstje van vandaag:
O: 2 tarwe boterhammen
T: wasa cracker
L: 2 tarwe boterhammen
T: 1 kiwi
A: 1 gepaneerde schnitzel met beetje whisky cocktail saus, 1 gekookte aardappel met beetje jus, komkommer salade
T: kommetje yoghurt met gebroken lijnzaad en scheutje ranja
Vlees en aardappelen zonder saus krijg ik gewoon echt niet af, dus vandaag met een beetje saus.
Komkommersalade weet ik helaas niet hoeveel kcal erin zitten, omdat deze bij de groente broer gehaald zijn en zij ze daar ook zelf maken.