Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 22:18

Oscar schreef:
Stom eigenlijk dat ze 2 verschillende geuren dezelfde naam hebben gegeven. Dat is toch niet handig? Als je een tweeling krijgt dan noem je ze toch ook niet allebei Kees? :D

Zie het als KitKats die heb je tegenwoordig ook in allerlei smaakvariaties en toch zijn het allemaal Kitkats :D

Volgens Rituals is mijn pakket verzonden volgens pestnl hebben ze hem nog niet, t is spannend hoor

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 22:23

Alwiene schreef:
Oscar schreef:
Stom eigenlijk dat ze 2 verschillende geuren dezelfde naam hebben gegeven. Dat is toch niet handig? Als je een tweeling krijgt dan noem je ze toch ook niet allebei Kees? :D

Zie het als KitKats die heb je tegenwoordig ook in allerlei smaakvariaties en toch zijn het allemaal Kitkats :D

Volgens Rituals is mijn pakket verzonden volgens pestnl hebben ze hem nog niet, t is spannend hoor

Duhh... daarom heet het ook pestnl

:')

Alwiene

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 22:28

Ja das waar, maar vliegt in drukke tijden wel eens vaker heel laat de tracktrace door dus ik houd hoop. Wil gewoon mijn genie :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 10:13

Mijn pakket schijnt inmiddels bij Pestnl te zijn die nog steeds zeggen dat ze er vanmiddag mee komen dus hoop het echt, ben zoooooo benieuwd naar mijn genie :j

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 10:17

Alwiene schreef:
Mijn pakket schijnt inmiddels bij Pestnl te zijn die nog steeds zeggen dat ze er vanmiddag mee komen dus hoop het echt, ben zoooooo benieuwd naar mijn genie :j

Jij ging voorlopig toch niet meer bestellen? ;)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 13:25

Die bruine huisspray, kan je deze ook los bestellen zeg maar? Vind hem erg lekker ruiken!

Edit: ik moet beter op de doos kijken, gevonden :')

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 14:20

Ik kreeg net van iemand te horen dat Rituals pepper wil gaan aanpakken ivm het plaatsen van codes die niet voor iedereen geldig zijn. In hoeverre dat gaat lukken is een tweede.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 14:21

Waarom zijn die codes niet voor iedereen geldig?

Rituals kan veel beter zelf gewoon met kortingcodes komen :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-20 14:22

Is vrij simpel op te lossen door die codes uniek en niet universeel te maken. :+

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 14:23

Roosch schreef:
Is vrij simpel op te lossen door die codes uniek en niet universeel te maken. :+

Precies dat inderdaad.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 14:28

Snap het wel. Die thankyou code was alleen voor mensen in de zorg bijv, maar iedereen gebruikt die..

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 14:31

Marocje schreef:
Snap het wel. Die thankyou code was alleen voor mensen in de zorg bijv, maar iedereen gebruikt die..

Haha hadden ze echt verwacht dat iedereen die niet in de zorg werkt die code niet zou gebruiken? :+

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 14:40

Als ik Rituals was, zou ik me wel twee keer bedenken voordat ik stampij zou maken. Ze hebben misschien nog nooit zo’n enorme omzet, en ja, winst, gehad als de afgelopen weken (buiten de sales om, maybe), en dat zou echt niet gebeurd zijn zonder die kortingen...

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 15:10

Zojuist bij de rituals winkel geweest,
-geurstokjes van de tsuru en de foam
- bodyscrub en foam van sakura

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 15:11

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 02:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 15:59

Ik werk in de zorg en heb die code nooit gekregen >;)

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 16:07

Letizia schreef:
Ik werk in de zorg en heb die code nooit gekregen >;)

Werk je wel in een ziekenhuis? Die code schijnt in die goodie bags te hebben gezeten die zijn afgeleverd bij alle nederlandse ziekenhuizen door Rituals Nederland

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 16:26

Oké terwijl ik hier bezig was te schrijven dat de Genie er is maar dat ik in staat ben hem het raam uit te gooien omdat aansluiten totaal niet wilde lukken riep mijn vrouw dat het op haar telefoon wél leek te lukken en inderdaad, daar eenmaal verbonden met het netwerk lukt het in mijn app ook. Nu maar hopen dat ie het blijft doen :=

Miray

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 18:12

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet wist dat thankyou code alleen voor mensen in de zorg was. Als zoiets online wordt gezet en het werkt ben je dief van je portemonnee om het niet te gebruiken. Zonder code had ik niets gekocht. Met korting wordt het juist verleidelijk om wel iets te kopen ook al heb je eigenlijk niets nodig. Hoop niet ze pepper gaan aanpakken. Ik ben juist blij met die site :Y)

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 18:14

Fijn dat het via je vrouw is gelukt Alwiene, hopelijk blijft het goed gaan op je mobiel.

Ik kan me bijna niet voorstellen dat Pepper hier veel mee gaat doen Femjo, vaak laten ze zulke dingen bij de gebruikers en trekken ze zelf hun handen er vanaf omdat ze de informatie er zelf niet op zetten maar het alleen gedeeld wordt.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 18:54

C_arola schreef:
Fijn dat het via je vrouw is gelukt Alwiene, hopelijk blijft het goed gaan op je mobiel.

Ik kan me bijna niet voorstellen dat Pepper hier veel mee gaat doen Femjo, vaak laten ze zulke dingen bij de gebruikers en trekken ze zelf hun handen er vanaf omdat ze de informatie er zelf niet op zetten maar het alleen gedeeld wordt.

Denk dat je inderdaad dan op hetzelfde liedje uitkomt als torrentwebsites voor download. Daar is toen toch zo'n rechtzaak over geweest inzake Piratebay? Ik geloof dat de uitkomst was dat de website zelf niet illegaal is, maar enkel het uploaden en downloaden van items en dat is niet wat de website zelf doet, maar de gebruikers.

Denk dat Rituals vs pepper dan inderdaad niet veel verder komt. En inderdaad: waarom niet gebruiken als ze voorhanden zijn. Moet zeggen dat ook ik minder zou hebben besteld de afgelopen peruode als die codes er niet waren!

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 19:03

Zonder de codes had ik ook niet besteld.

Gisteren in de winkel deden ze ook moeilijk over die gratis foam omdat die op pepper staat.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 19:04

Daar heeft iemand die ik vandaag sprak het ook over gehad, een medewerkster vertelde daarop dat ze wat met pepper willen gaan doen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 19:42

Grappig, zij veroorzaken het door universele codes uit te geven, en dan de schuld geven aan Pepper omdat we ze daar verzamelen :') misschien de verantwoordelijkheid bij zichzelf zoeken in plaats van een ander.

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 19:49

Even een vraagje, kun je in de winkels ook met contant geld betalen?