Tessa: ik ga niet naar Amsterdam, maar wil wel graag een keer naar een conventie... ik wacht wel tot er een dichterbij is

Nog 6 dagen!!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
laughterline schreef:Je diafragmastops (lensopening) in je cameraregel je inderdaad de hoeveelheid licht en scherpte mee in je foto. ik zoek al lang naar een camera/fotografie tattoo maar een camera als tat heb ik nooit echt mooi gevonden als ik t ging opzoeken.
Dit is, (voor mij dan) súper duidelijk dat t met fotografie te maken heeft maar toch lekker simpel, en vind t stiekem ook wel tof dat niet iedereen weet wat t is
eclair98 schreef:Ik kreeg er een beetje verkeerde associatie mee, maar nu je het hebt uitgelegd, vind ik het super gaaf!!!
laughterline schreef:eclair98 schreef:Ik kreeg er een beetje verkeerde associatie mee, maar nu je het hebt uitgelegd, vind ik het super gaaf!!!
Haha waar moest je aan denken dan?
Iemand nog een mening erover of die lijnen te dicht bij elkaar zouden staan en t later gaat dichtlopen?
Denk dat ik t in oktober/november laat zetten. Nou nog iemand zoeken die súper strak zet. M'n vorige tattooeerder zette ook erg strak maar wil eigenlijk nog iets dunnere lijnen.
Watercolor vind ik wel tof! Heel erg knap eigenlijk vooral, zou t zelf denk ik niet heel snel doen.