[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 11:28

Ik vind m mooi Samantha! :)
Tessa: ik ga niet naar Amsterdam, maar wil wel graag een keer naar een conventie... ik wacht wel tot er een dichterbij is :D

Nog 6 dagen!! *\o/*

TessaVB

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 11:33

Ah dat uiltje! Supercute :)

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 11:35

Mooi gezet die uil! Vind 'm gewoon schattig terwijl ik ze maar eng vind :))

Wat denken jullie van dit? Zag t net op pinterest en ben verkocht! (Diafragma stops) Denken jullie dat dit kan qua grootte? Ik moest m'n eerste tat iets grotere letters doen omdat anders de lijnen zouden overlopen in elkaar.

Afbeelding

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 11:41

Heb je de behoefte het uit te leggen? :+ Enige diafragma dat ik ken is zo'n ding om licht mee te regelen.
Uiltje is heel cute!

StormMilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 11:47

Ik ga misschien ook naar de tattoo conventie (combineren met Game of Thrones expo vrijdag). Ik zag alleen dat er staat dat je ruim van te voren een afspraak moet maken met een artiest als je daar getatoeëerd wilt worden. Maar voor een van mijn twee tatoo-ideeën wil ik juist verschillende voorbeelden van te voren zijn en dan een stijl kiezen die me zou aanspreken bij het ontwerp dat ik in mijn hoofd heb.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 11:49

Je diafragmastops (lensopening) in je camera :) regel je inderdaad de hoeveelheid licht en scherpte mee in je foto. ik zoek al lang naar een camera/fotografie tattoo maar een camera als tat heb ik nooit echt mooi gevonden als ik t ging opzoeken.
Dit is, (voor mij dan) súper duidelijk dat t met fotografie te maken heeft maar toch lekker simpel, en vind t stiekem ook wel tof dat niet iedereen weet wat t is :P

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 12:12

Ik kreeg er een beetje verkeerde associatie mee, maar nu je het hebt uitgelegd, vind ik het super gaaf!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 12:13

Vet idee Laughterline!

En dat uiltje is echt heeeel schattig <3 :D

Ik ga misschien wel even, mijn artist had het erover en m'n huisgenoot vind dat soort dingen ook wel leuk. Even checken wat t mag kosten :')

StormMilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 12:25

Vrijdag een 10tje, dus dat is wel te doen. Maar ik ben wel benieuwd of het mogelijk zou zijn om zonder afspraak iets te laten zetten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 12:27

Als het iets kleins is kan dat meestal wel gezet worden zonder afspraak op een conventie :j

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 12:42

Super schattig uiltje!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 12:44

Ik zit te twijfelen of ik nog naar die conventie ga. Wel leuk opzich :j

Lief uiltje <3

StormMilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 12:51

Hm wie weet kan het dan wel, mijn beide ideeën zijn niet heel groot ^^

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 13:01

laughterline schreef:
Je diafragmastops (lensopening) in je camera :) regel je inderdaad de hoeveelheid licht en scherpte mee in je foto. ik zoek al lang naar een camera/fotografie tattoo maar een camera als tat heb ik nooit echt mooi gevonden als ik t ging opzoeken.
Dit is, (voor mij dan) súper duidelijk dat t met fotografie te maken heeft maar toch lekker simpel, en vind t stiekem ook wel tof dat niet iedereen weet wat t is :P

Oh dus het is wel iets van fotografie haha. Vind het ook een gaaf idee als je iets simpel wilt :j en dat niet iedereen het snapt vind ik zelf ook prettig dus snap het helemaal.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 14:56

Ik wil ook iets kleins, ik ga zondag naar tattoo convention :D

StormMilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 15:32

Heb je al een idee Dreamy?

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 15:38

lees nu pas dat ze het niet doen, sorry!

Afbeelding

dit is een beetje het idee, alleen dan niet die watercolor ´slierten´er omheen :))

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 15:46

StormMilagro schreef:
Heb je al een idee Dreamy?

Jep, ik zal hem eens uittekenen deze week! :)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 16:32

Ik ben niet zo van de watercolor,maar die slierten vind ik juist mooi erbij!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 17:59

eclair98 schreef:
Ik kreeg er een beetje verkeerde associatie mee, maar nu je het hebt uitgelegd, vind ik het super gaaf!!!

Haha waar moest je aan denken dan? :+

Iemand nog een mening erover of die lijnen te dicht bij elkaar zouden staan en t later gaat dichtlopen?

Denk dat ik t in oktober/november laat zetten. Nou nog iemand zoeken die súper strak zet. M'n vorige tattooeerder zette ook erg strak maar wil eigenlijk nog iets dunnere lijnen.

Watercolor vind ik wel tof! Heel erg knap eigenlijk vooral, zou t zelf denk ik niet heel snel doen. :)

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 18:34

Mag ik mij hier ook melden? :)
Ik lees al een tijdje mee, en wat komen hier gave tatoeages voorbij!!

Ik zit nu ongeveer al een jaar na te denken over een tatoeage en ik heb zoveel gave dingen gezien maar het was het steeds net niet.
Ik wil graag een combinatie van zwaluwvogels ontstaan uit een veer/bloem (symbool voor dat ik nu eindelijk mijzelf kan en durf te zijn, de veranderingen die ik de afgelopen jaren heb doorgemaakt) en een kompas (ik houd ontzettend veel van reizen, en ook dat het symbool staat van waar ik ben gekomen tot nu).
Ik heb wel al een artiest gevonden die mij erg aanspreekt, ik durf alleen nog geen mail te sturen..

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 18:59

Na mijn tweede tattoo heb ik heel hard geroepen dat het daarbij zou gaan blijven, maar het begint nu al weer te kriebelen. Ik heb 2 maskers op mijn heup staan maar die zijn heel erg lelijk gezet. Nu ben ik dus aan het overwegen om daar een vlinder overheen te laten coveren, maar ik wil die maskers eigenlijk op een andere plek wel weer terug (i.v.m. betekenis) Ik heb alleen geen idee welke plek ik nog mooi vind die (i.v.m. mijn werk) niet zichtbaar zijn. Op mijn rug ben ik niet kapot van, dus dat maakt het alweer wat lastiger.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 19:02

Ik heb mijn puzzelstuk laten zetten @ Amsterdam Conventie 2 jaar terug. :)
Had inderdaad van te voren al uitgebreid portfolios uitgeplozen en toen ge-emailt en afspraak gemaakt.

Er zijn er wel een paar die misschien aanbiedingen hebben en waar je zo kunt 'aanschuiven'.

Verder zijn het idd gewoon standjes. Kun je lekker rondlopen, naar shows kijken (pin up/best tattoo) en 2 jaar terug hadden ze ook old school tattooing met hamer en bijtel enzo. Iehh.
Er staan motoren en auto's.. portfolios doorsnuffelen.. tattoo's bekijken. Gewoon leuk!

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 19:16

laughterline schreef:
eclair98 schreef:

Haha waar moest je aan denken dan? :+

Iemand nog een mening erover of die lijnen te dicht bij elkaar zouden staan en t later gaat dichtlopen?

Denk dat ik t in oktober/november laat zetten. Nou nog iemand zoeken die súper strak zet. M'n vorige tattooeerder zette ook erg strak maar wil eigenlijk nog iets dunnere lijnen.

Watercolor vind ik wel tof! Heel erg knap eigenlijk vooral, zou t zelf denk ik niet heel snel doen. :)

Ik wil je tattoo niet verpesten _O-

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 19:31

hahaha nou ben ik gewoon heel nieuwsgierig :') Zeg 't maar _O-