Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 09:58

Anke_Amigo schreef:
Chystal clear zou ik trouwens nooit iemand aanraden, met die hoeveelheid aspartaam kan je net zo goed gaan roken. neem dan liever water of thee met een lekker smaakje

Ik ook niet!! Mam en ik dronken het eerder heel veel, tot we erachter kwamen hoe 't zat... ben er heeeeeeeeeeel snel mee gestopt en sindsdien veel minder hoofdpijn! Echte troep dat aspartaam...

Stral

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 10:00

Zijn er toch wel veel die geblesseerd raken na dat shredden precies... Beterschap!

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 10:02

Jeetje Mri, wat een pech :(
Beterschap met je voet!

Anke_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 10:05

Annash schreef:
Anke_Amigo schreef:
Chystal clear zou ik trouwens nooit iemand aanraden, met die hoeveelheid aspartaam kan je net zo goed gaan roken. neem dan liever water of thee met een lekker smaakje

Ik ook niet!! Mam en ik dronken het eerder heel veel, tot we erachter kwamen hoe 't zat... ben er heeeeeeeeeeel snel mee gestopt en sindsdien veel minder hoofdpijn! Echte troep dat aspartaam...

:j heb hetzelfde, welliswaar niet met chystal clear, maar ik gebruikte gewoon veel zoetstof. Sinds ik weet hoe het zit zeg ik altijd dat ik dan liever weer ga roken, vind ik veel lekkerder :P

Wat vervelend Mri, maar beter dan wat anders kiezen wat beter voor je lijf is he

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 10:08

Dit kwam niet door het shredden :o
Heb al jaren snel last van die voet, en ik heb de hele winter op flut schoenen gelopen. De combinatie van de schoenen en wat andere activiteiten (op mn knieen de vloer bij oma schrobben, met dezelfde flutschoenen half op een stoeprand stappen of op een steen/andere onregelmatigheid, doorlopen bij de eerste irritaties etc O:) ).

En de eerdere keren stoppen was vanwege mn neus, ben 2 maanden geleden geopereerd en wilde toen gewoon veel te vroeg beginnen met dingen doen :)

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 10:16

Oh joh dat wist ik niet ! := getver ..ik probeer aspartaam juist te vermijden....
Nou die chrystal clear gaat dus de deur uit! :)

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 10:23

Tip voor gezonde frisdrank:
Koop diepvries framboosjes en 0,5 liter spa-rood flesjes (elk willekeurig merk kan natuurlijk ;) )

Pak 2 bevroren framboosjes en maak ze klein zonder kapot te maken (dus losse bolletjes/balletjes framboos) en doe dit in het spa flesje erbij. Laat dit een nacht of ene halve dag staan en de bolletjes framboos zijn hun kleur (en smaak) voor het grootste gedeelte kwijt. Je spa-rood heeft een licht roze kleurtje en je water een subtiele smaak :)

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 10:30

OK, schuld van de flutschoenen dan ;) Stom zeg! Hopelijk snel beter :(

Leuke tip :) Maar dat vind ik al snel teveel werk voor gewoon wat water met een smaakje, drink het dan wel zo en de framboos erbij, mijzelf kennende :)

Gisteren nog een halve brocoli en bos radijzen voor tv weggeknabbeld, het gezonde-snack-idee vind ik wel leuk momenteel :) bijna -2kg op de teller!

Anke_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 10:32

oh wat een goede tip, die ga ik wel proberen

Wat goed Stral, -2!!!

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 10:34

Anke_Amigo: Ja, als je last hebt van de verstoppende werking van bananen snap ik goed dat je niet zoveel eet. Mijn spijsvertering werkt altijd als een tierelier, dus ik kan gerust veel bananen eten.

Mri: Vervelend zeg! Beterschap gewenst, snap goed dat je niet meer door gaat met shredden.

Pas tijdens het broccoli snijden een rauw stukje geprobeerd, iewwww.. Dat vind ik echt niet lekker! Ben al niet zo'n enorme broccoli fan, gekookt gaat het opzich nog wel, maar die rauwe vond ik echt niet lekker, haha.

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 10:41

Hoi Dames!

Gister even een giga shock te verwerken gehad. Had een eerste afspraak met de dietiste, en natuurlijk moet je dan gewogen worden. Had wel verwacht dat ik daar iets zwaarder zou zijn dan op mijn eigen weegschaal. Maar het verschil was 10!!!!! kilo |(
Ben dus gewoon 10 kilo zwaarder dan ik dacht.. Heb een partij gejankt, niet normaal.

Maar wel fijne tips mee gekregen, en was goed bezig. Moet alleen meer eten.. Vooral meer brood.
Dus dat ga ik vanaf vandaag doen :)

EDIT: Goed bezig Stral! Heel netjes :) En MRI, doe voorzichtig met je lijf!!

Anke_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 10:52

is misschien niet netjes dat ik het vraag maar zou het ook wat met de weegschaal van je dietiste te maken kunnen hebben? en verschil kan prima, dat is meestal wel zo, maar 10 kilo is wel erg veel. Ik heb al eens eerder gehoord, van een vriendinnetje, dat die weegschaal van haar dietiste echt niet kan kloppen, dat die echt te veel aangeeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 10:58

Level 2 afgerond en gemeten en gewogen. Geen enkel verschil met het begin en met de tussenmeting na level 1 - los van een half centimetertje hier en daar, maar dat zullen meetfouten zijn.

Op naar level 3! 'Hit it!'

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 11:04

Wow 10 kg verschil daar wordt je niet blij van, dat snap ik! Ik hoop van harte dat mijn weegschaal niet zo'n afwijking heeft (tenzij de andere kant om :P ). Je zou je eigen weegschaal eens kunnen testen door er iets op te zetten waar je het gewicht precies van weet (bijv. een zak voer van de dieren van 20 kg ofzo).

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 11:11

Anke_Amigo schreef:
is misschien niet netjes dat ik het vraag maar zou het ook wat met de weegschaal van je dietiste te maken kunnen hebben? en verschil kan prima, dat is meestal wel zo, maar 10 kilo is wel erg veel. Ik heb al eens eerder gehoord, van een vriendinnetje, dat die weegschaal van haar dietiste echt niet kan kloppen, dat die echt te veel aangeeft.

Toen ik dit de dietiste vertelde moest ik ook gelijk weer er op, zij vond ook erg groot verschil.
Maar neem aan dat die weegschalen toch goed gecontroleerd worden?

Een zak voer er op is ook wel een goed idee! Hoorde vandaag ook van een collega dat op vloerbedekking ook nog verschil kan maken, en daar staat ie op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 11:14

Misschien nog even een paar andere weegschalen proberen? 10 kg is wel heel veel!

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 11:15

Jee Mri, hoop dat het snel wat beter gaat met je voet!

Monster, dat kan ik me bijna niet voorstellen... Iets verschil oké, maar 10 kilo?! Ga eens bij iemand anders thuis op de weegschaal staan om te vergelijken?

Ik ga zo beginnen aan dag 1 van level 2. Ben benieuwd... :O

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 11:18

Ga vanavond wel even bij mijn ouders :) Denk dat mijn weegschaal gewoon te lief is, had altijd een haat/liefdes relatie met hem. Maar ben nu zwaar verliefd op mijn eigen lieve schattige weegschaaltje <3 :+

Sanniey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 11:19

Mariska85 schreef:
Sanniey schreef:
Ik heb dumbels van 1 kilo. In mijn schouders zit het namelijk niet helemaal goed, waardoor m'n schouders gaan kraken bij de meeste oefeningen, dus ik bouw het rustig op. Als het goed gaat met die 1 kilo dan zwaardere. Wat voor flesjes had je dan? Van hoeveel liter zeg maar?

Ik heb ook voornamelijk moeite met mijn schouders, vooral die 1e oefening in combinatie met die squads. Maar vandaag dag 5 gehad van level 1 en ik heb ze nu wel voor het eerst allemaal volgehouden zonder te pauzeren *\o/*
Ik ben alleen zon enorme stijve hark met die cooling down, als je naar voren moet hangen dan zit ik dus gewoon nog rechtop kom niet verder :')

Jaaaa, haha, dat heb ik ook! Als ik dan nog eens naar m'n scherm kijk denk ik ZOVER? Zover kan ik echt niet naar voren in opzij, dan gaan mijn knieën omhoog ;) Ik dacht nog wel dat ik de enige zou zijn

Sanniey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 11:32

Mri schreef:
Tip voor gezonde frisdrank:
Koop diepvries framboosjes en 0,5 liter spa-rood flesjes (elk willekeurig merk kan natuurlijk ;) )

Pak 2 bevroren framboosjes en maak ze klein zonder kapot te maken (dus losse bolletjes/balletjes framboos) en doe dit in het spa flesje erbij. Laat dit een nacht of ene halve dag staan en de bolletjes framboos zijn hun kleur (en smaak) voor het grootste gedeelte kwijt. Je spa-rood heeft een licht roze kleurtje en je water een subtiele smaak :)

Goede tip, dat ga ik is even uitproberen!

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 11:33

Dankje Anke!

Monster: oh, de horror :( Ik zou mijn weegschaal thuis ook eens testen als ik jou was! Zou ik zelf beter ook eens doen, waar ze staat maakt op laminaat (beetje bobbelig) in mijn badkamer bijv. veel uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 11:36

Anoniem schreef:
Level 2 afgerond en gemeten en gewogen. Geen enkel verschil met het begin en met de tussenmeting na level 1 - los van een half centimetertje hier en daar, maar dat zullen meetfouten zijn.

Op naar level 3! 'Hit it!'

Heb ook weer een foto gemaakt, wie dag 1, 11 en 21 wil zien, stuur maar even een PB :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 11:37

Goedemorgen! :wave:

Goed om te weten van die Crystal Clear. Ik vind het echt heerlijk, maar ik zal het nu wel laten staan. Jammer. :(

Wat balen Mri! Heb je enig idee hoe lang je daar last van kan hebben? Voor nu in ieder geval sterkte en hopelijk wordt het snel beter. :(:)
Wel een goeie tip van de framboos en spa rood. Toch maar eens proberen. Meteen een leuk bezigheidje als ik een snaaibui voel opkomen. O:)

Hihi, niet iedereen vind rauwe groenten lekker Diane. En als je normaal al niet van broccoli houdt, kan ik me voorstellend dat een rauw stuk niet veel beter smaakt. ;)

Nogmaals dikke knuffel aan Monster! :(:)

Jammer FSCA. Afgezien van wat het meetlint aangeeft, heb je zelf wel het gevoel dat er verbetering in zit?
Ik pb je eventjes voor een foto, ben wel benieuwd. :j
Trust me: na level 3 zal je wel degelijk verschil merken. Dat level gaat als een soort van stofzuiger langs al je vetjes volgens mij. :')

Mariska: ik had dat bij de stretch van level 1 ook heel erg. Toen zat m'n buik ook wel erg in de weg. Maar op een gegeven moment zul je merken dat je echt wel leniger wordt. Of je net zover zult komen als Nathalie is de vraag, maar je komt wel steeds verder. :j

En ik ben blij! Vanmorgen toch maar even voor de zekerheid de bikini gepast voor morgen en hij paste! Niet dat ik er afgelopen zomer uit knapte, maar er kwam toch wel een beste hamrol over de rand van het broekje heen. En nu is deze flubber aan de zijkant veel minder. Aan de voorkant is het sowieso een stuk strakker. *\o/*

Britt90

Ik wil wel foto's Gast7391, motiveert weer! :D

Ik ga vanavond keihard shredden na mijn zojuist opgegeten slagroomgebakje. :+

Britt90

Hoera Jolien, fijn gevoel he! :D