Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MISTRAL94 schreef:Forumster leuk dat je begonnen bentMisschien kunnen we een keertje samen lopen?
Suprice_Iris schreef:Mag ik mij even melden?
Ik zit er al weken aan te denken om te gaan hardlopen. Nu net de Evy app gedownload maar klopt het dat je de schema's moet kopen? Dacht hier te lezen dat het gratis was?
Maanlicht schreef:Die in Eindhoven? De ene is natuurlijk de andere niet, maar die in Eindhoven beweerden toen dat ze geen schoenen hadden voor iemand die zo liep als ikIk heb die van mij van de Run2Day.
Vond ik erg prettig. Heb een aantal analyses laten doen en ik zag en voelde duidelijk op welke schoenen ik beter liep.
Kiwipitje schreef:Maanlicht schreef:Die in Eindhoven? De ene is natuurlijk de andere niet, maar die in Eindhoven beweerden toen dat ze geen schoenen hadden voor iemand die zo liep als ikIk heb die van mij van de Run2Day.
Vond ik erg prettig. Heb een aantal analyses laten doen en ik zag en voelde duidelijk op welke schoenen ik beter liep.Ben er later nog wel eens geweest en leek toen wel beter personeel te zijn. In ieder geval vriendelijker dan toen.
ditano schreef:@Mistral :
Het proneren (naar binnen kantelen van de voet ) is normaal , maar je kunt natuurlijk ook
teveel naar binnen kantelen .
Nou weet ik niet of jij met het naar binnen kantelen van je enkel het proneren bedoeld .
Hebben ze jou een neutrale , of anti pronatie schoen verkocht ?
Onderstaand filmpje maakt e.e.a duidelijk .
https://www.youtube.com/watch?v=JJW2aCI ... e=youtu.be
Ikzelf heb 2 paar hardloopschoenen , in twee verschillende winkels gekocht .
Heb hier verder geen negatieve ervaring mee gehad .