ik wil graag een tekst, en heb eigenlijk voor hun gekozen omdat ik hun lijn werk heel goed vind.
zit nu inderdaad te overwegen om ergens anders te gaan, iemand hier tips? woon in groningen, en vind het niet erg om een stukkie er voor te rijden

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
UltimOo schreef:ja ik vind het zelf ook niet kunnen, niet echt klantgerichte service.
ik wil graag een tekst, en heb eigenlijk voor hun gekozen omdat ik hun lijn werk heel goed vind.
zit nu inderdaad te overwegen om ergens anders te gaan, iemand hier tips? woon in groningen, en vind het niet erg om een stukkie er voor te rijden
xNatas schreef:Ik heb het tot pagina 134 gered om te lezen en daarna gingen de letters een beetje tollen haha!
Ik zou graag wat aan jullie willen vragen; ik ga morgen naar TattooTim in Hoek van Holland om mijn eerste tatoeage te laten ontwerpen. Heeft éen van jullie ervaring met deze tattooshop?
Het wordt een tekst en komt op mijn ribben: 'Stay strong, there is love that never goes away'
Het woordje 'strong' komt er te staan in mijn vaders handschrift en het woordje 'love' in mijn moeders handschrift.
Graag zou ik de overige tekst in een vrij neutraal lettertype willen hebben maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik heb wel wat lettertypes bij mij, maar ik neem aan dat hun daar ook wel wat hebben liggen of je helpen met uitkiezen?![]()
Joolien schreef:Omg Francis die veren zijn gewoon hartstikke slecht gezet, lekker voorbeeld
Rianne1994 schreef:ik ben een beetje aan het brainstormen over mijn tatoeage, ik wil er een met de namen van mijn moeder en oma eronder en erboven. in het midden een vlindervleugel(1kant met het lijfje) en in de vleugel een pink ribbon teken, nou kan ik zelf geen vlinder tekenen dus hoop ik eigenlijk dat jullie ideen hebben hoe ik het moet aanpakken.