[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

UltimOo

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 15:51

ja ik vind het zelf ook niet kunnen, niet echt klantgerichte service.
ik wil graag een tekst, en heb eigenlijk voor hun gekozen omdat ik hun lijn werk heel goed vind.

zit nu inderdaad te overwegen om ergens anders te gaan, iemand hier tips? woon in groningen, en vind het niet erg om een stukkie er voor te rijden :)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 16:07

Zou eens in de beginpost gaan kijken of er iets tussen zit voor je :)

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 16:25

UltimOo schreef:
ja ik vind het zelf ook niet kunnen, niet echt klantgerichte service.
ik wil graag een tekst, en heb eigenlijk voor hun gekozen omdat ik hun lijn werk heel goed vind.

zit nu inderdaad te overwegen om ergens anders te gaan, iemand hier tips? woon in groningen, en vind het niet erg om een stukkie er voor te rijden :)

Ik wil zelf graag naar Alexandr van needle art, zit in gorinchem. Ben verliefd op zijn werk! Joy werkt daar trouwens ook 1x in de week.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 16:27

Bij needle art lees ik dat joy in haar eigen shop heel 2014 al vol zit.. En dat ze daar binnenkort met afspraken gaan beginnen voor 2014.

Ik zou ook niet naar een bedrijf gaan dat zo lang op antwoord geven wacht.. Ongeacht hoe druk je bent, ik vind het laks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 16:49

xNatas schreef:
Ik heb het tot pagina 134 gered om te lezen en daarna gingen de letters een beetje tollen haha!

Ik zou graag wat aan jullie willen vragen; ik ga morgen naar TattooTim in Hoek van Holland om mijn eerste tatoeage te laten ontwerpen. Heeft éen van jullie ervaring met deze tattooshop?

Het wordt een tekst en komt op mijn ribben: 'Stay strong, there is love that never goes away'
Het woordje 'strong' komt er te staan in mijn vaders handschrift en het woordje 'love' in mijn moeders handschrift. :)

Graag zou ik de overige tekst in een vrij neutraal lettertype willen hebben maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik heb wel wat lettertypes bij mij, maar ik neem aan dat hun daar ook wel wat hebben liggen of je helpen met uitkiezen? :) :)

Ten eerste vind ik het niet verstandig om dit een dag van tevoren te bepalen, het staat voor de rest van je leven op je lichaam, je moet echt goed weten wat je laat zetten. Verder denk ik dat het heel rommelig word als het 3 verschillende schrijfstijlen word, kun je anders het eerste stuk niet door je vader laten schrijven en het 2e stuk door je moeder?
Verder heb ik zijn portfolio gekeken en het is niet slecht maar ik ken veel betere artiesten...

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 17:31

Hallo allemaal!
Hebben jullie ervaring met Magic tattoo uit Utrecht?
Mijn nichtje laat daar een tattoo zetten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:01

Flying_Angel schreef:
Hallo allemaal!
Hebben jullie ervaring met Magic tattoo uit Utrecht?
Mijn nichtje laat daar een tattoo zetten!

WEet je ook door wie?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:53

Ja, Ettiene. Kan dat?

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 22:21

Joolien schreef:
Omg Francis die veren zijn gewoon hartstikke slecht gezet, lekker voorbeeld :=

Wat vind jij er slecht aan dan want ik vind het eerlijk gezegd nog wel mee vallen.
Dat 'te bol' vind ik ook niet, het zijn geen slagpennen, veren kunnen wel degelijk zo rond zijn aan het uiteinde, afhankelijk van welke plek van het lichaam en welke vogel ze komen. Ik heb meerdere buizerd- en uilenveren die er zo uit zien.
Het is geen technisch hoogstandje maar 'hartstikke slecht' vind ik weer overdreven eigenlijk...

Vera, ik denk dat er best iets te doen is met een veer, maar ik denk dat je de juiste artiest moet hebben die gewoon voldoende artistiek talent heeft om iets 'eigens' te maken.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 08:48

OMG. een kennis heeft een tat laten zetten. Echt heel heel erg lelijk. :o

Rhyddid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 09:10

Chaos schreef:
OMG. een kennis heeft een tat laten zetten. Echt heel heel erg lelijk. :o

Foto? :9

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 09:31

lieveli schreef:
Kip heeft een mooie veer. Heel simpel.

Dankjewel Lee :+:
Heb er 2.. allebei freehand work..

Zal vanavond kijken of ik ze allebei op de feauteau krijg..

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 10:02

Kipzel, ik ben heel benieuwd!

mariposa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 11:22

Ik ga vandaag bellen voor een afspraak. Marsha gaat de mijne zetten. Ben erg benieuwd. Wachttijd is zo drie a vier maanden

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 12:04

ik ben een beetje aan het brainstormen over mijn tatoeage, ik wil er een met de namen van mijn moeder en oma eronder en erboven. in het midden een vlindervleugel(1kant met het lijfje) en in de vleugel een pink ribbon teken, nou kan ik zelf geen vlinder tekenen dus hoop ik eigenlijk dat jullie ideen hebben hoe ik het moet aanpakken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 12:06

Rianne1994 schreef:
ik ben een beetje aan het brainstormen over mijn tatoeage, ik wil er een met de namen van mijn moeder en oma eronder en erboven. in het midden een vlindervleugel(1kant met het lijfje) en in de vleugel een pink ribbon teken, nou kan ik zelf geen vlinder tekenen dus hoop ik eigenlijk dat jullie ideen hebben hoe ik het moet aanpakken.

Zoek op internet naar wat je ongeveer in gedachte hebt maar laat de tattooartiest er een eigen ontwerp van maken op jouw goedkeuring. Dan heb je toch iets van jezelf :)

Wilma

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 22:18

Ik heb me rot gezocht op internet maar kan absoluut niets vinden wat ongeveer lijkt op wat ik zoek.
Denk er al zo lang over en weet nog steeds niet goed wati k wil.
Het moet in ieder geval inhouden: kracht, eeuwige liefde, meester (als in leermeester)

Het gaat over mijn overleden paard, een heel sterk, bijzonder, intelligent paard, een held op sokken, een leermeester.

Maar ik wil geen portret en geen naam.

Wel mooi met een beetje kleur, geen japanse tekens, geen arabische tekens, wel een beetje vrouwelijk.

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 15:20

Mag ik me hier ook melden.
Net bij de tattooshop geweest en 6 nov wordt ie gezet op m'n rechter schouder.

Ik heb vorig jaar een ongeluk gehad waarbij ik schouderletsel en een beschadigde zenuw heb opgelopen.
Omdat ik nu zo goed als hersteld ben ondanks dat de artsen slechte hoop hadden wilde ik een tattoo op m'n rechterschouder.

Het wordt een lotusbloem met daarbij een vlinder deze vlinder staat voor mijn oma die vorig jaar is overleden. Ook worden de eerste voorletters van mijn ouders er in verwerkt.
De tattoo wordt in Japanse stijl.

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 18:27

Ik heb weer een idee hoor, maar deze keer eentje waar ik echt achter sta. :))
Laatst zei ik dat ik een symbool voor sterk wilde, als herinnering aan mijn opa, maar ik kan eigenlijk niets vinden wat daar op lijkt en het lijkt me beter als ik iets neem waarbij ik aan hem moet denken, omdat ik weet dat hij super sterk was.
Totaal geen haast hoor! Weet echt dat het voor de rest van mijn leven staat.

Nu wilde ik een kruisje, een simpele, dit idee: http://data3.whicdn.com/images/56033855 ... _large.jpg
Maar ik twijfel over de plaats, wil hem graag om dezelfde plaats als de foto hierboven, maar ik wil m voor mezelf houden, dus valt dat niet erg op?

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 19:16

Als jij de rest van je leven je haar los wilt dragen, is die plek geen probleem ;)

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 19:21

Neehoor, hij mag ook wel gezien worden, misschien fout geformuleerd. Maar ik wil niet dat hij echt opvallend is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 20:46

MyLittleLove schreef:
Neehoor, hij mag ook wel gezien worden, misschien fout geformuleerd. Maar ik wil niet dat hij echt opvallend is.

Dan moet je m niet daar laten zetten :o?

Sharon, door wie wordt ie gezet? VVV in Beverwijk?

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:22

hoi hoi!
ik lees ff een klein stukje, en wil voor Joy opkomen hierin. Ik weet als geen ander dat als je savonds weg gaat in de shop je de volgende ochtend 35 mailtjes hebt. Die je het liefst allemaal meteen beantwoordt... En waar je dus de hele ochtend zoet mee bent. poedersuiker, want die uren heb je niet, je bent hard bezig om unieke ontwerpen te maken.
Daar kruipt zo veel tijd in, meer dan je vaak denkt.
Ik weet dat beantwoorden echt belangrijk is!! het zijn mensen die iets van je willen, dat is te gekkkkkk! die wil je allemaal helpen!
Maar is het ergens niet ook zo, dat als jouw mailtje tussen de anderen helaas verloren is gegaan.. dat je het nog een keer probeert? Joy is het waard! de aanhouder wint!
ik weet niet precies hoe zij normaal de afspraken plant, ikzelf bijvoorbeeld liever telefonisch
maar ook dat is ieder voor zich.

conclusie: joy is het waard! wil je een tattoo van haar.. Go for it!

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:36

Wat ik bij Needle Art fijn vond, waar Joy mijn tattoo heeft gezet, is dat op mail een autoreplay aanstond die aangaf dat tot een bepaalde datum (bijna 3 wkn verder) de mail niet gelezen wordt. vervolgens na die datum keurig antwoord gehad en bij nog een vraag van mij weer een autoreplay(1,5 week verder) en na die tijd weer antwoord. Ik snap dat wachten vervelend is, maar snap ook Marsha's punt.
Ik heb mn tattoo in juli laten zetten en toen zat Joy voor 2014 al zo goed als vol. Alles tekenen,tussendoor eens een conventie of cursus..een dag houdt ergens weer op.
Alleen duurt de manier bij Needle art ook lang, maar is het wel duidelijk.
Ik sluit me bij Marsha aan.. wil je een tattoo van een bepaald iemand laat je dan niet door dit soort dingen tegen houden..

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:46

Ik heb toen ik in juli mailde naar joy ook zeker 3 week moeten wachten voor ik reactie kreeg dat ik in september nog terecht kon omdat t n kleintje was. Daarna reageerde ze altijd snel op mn mails omdat ik schijnbaar in een andere map ben terecht gekomen waar het meer opvalt ofzo.

En idd zoals marsha ook zegt, ze heeft t gewoon kneiter druk! Ik mag echt in mn handjes knijpen dat ik zo snel tussen Door kon :j