Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Susan88 schreef:@Zebrastreep, klinkt goed! Fijn dat je zo'n heerlijke MTB had op Ameland. Is dat een MTB toertocht op Ameland of een wedstrijd? (of allebei kan natuurlijk ook)
@Imay, lekker bezig! 70km is wel goed te doen denk ik. Zeker als je gewoon een hele dag ervoor uit trekt met een pauze. Mijn moeder en ik fietsen ook wel eens 70km op de stads/trek fietsen en dan houden we gewoon 2 tot 3 keer een pauze onderweg om wat te drinken, boterham te eten of een appeltje. Je hebt toch de hele dag dus de snelheid maakt dan niet zo veel uit.
@T2T, wel handig dat je met slecht weer ook gewoon binnen je trainingen van het trainingsschema kan doen. Mooie actie dat je voor Kika gaat zwemmen/fietsen/lopen! Geeft misschien net dat extra zetje motivatie?
@Laura, fijn dat jullie ook weer in een groep kunnen fietsen! Toch heel anders dan maar alleen.
Ik/wij hadden afgelopen maandag onze jaarlijkse Holterbergtocht. Toertocht van zo'n 95 a 100km vanaf Enschede over de Sallandse Heuvelrug en weer terug. Normaal gesproken de afsluiter van de toertraining aan het einde collegejaar, maar dit jaar de start van de (zomer)toertrainingen. Mooie groep van zo'n 18 leden. Ondanks windkracht 4, was het voornamelijk lekker peddelen en bijkletsen met iedereen (behalve voor de mensen op kop uiteraard). Zo heerlijk om in een groep te fietsen!
Woensdag en gisteren training in de miezer/regen. Woensdag tijdens de MTB training viel het nog wel mee. Door de regen van de afgelopen tijd lagen de singletracks er al een stuk beter bij. Nu is alleen eigenlijk nog wat onderhoud nodig om de gaten op te vullen en wat groen/brandnetels langs het pad weg te halen. Gisteren training op de racefiets met weer lekker waaiers rijden, sprintjes en tijdritjes. Helaas wel een stuk viezer geworden dan tijdens de MTB training. Al het opspattende water met zand en andere meuk. Ik had zelfs modder straaltjes op mijn sokken staan en ik kon ook precies in de spiegel zien waar mijn bril en helmgleuven hadden gezeten![]()
Komende week weer naar Arnhem om daar lekker wat ritjes op de Veluwe te gaan maken. Zin in!
culaccino schreef:Je bent fanatiek, Zebrastreep! Leuk. En mooi dat je zo die 29'er goed hebt kunnen uitproberen!
Ha MuSLi, ik herken dat wel. Fietsen in de regen vind ik niet tof (althans, als ik vanuit huis vertrek en het regent. Een bui onderweg is dan weer niet erg), maar met hardlopen vind ik het ook geen probleem.
Leuk dat je eindelijk weer met de vereniging op pad bent geweest, Laura!
IMAY, jij bent supergoed bezig! Conditie opbouwen gaat idd snel met de fiets, vond ik. Vooral als je inderdaad meerdere keren per week fietst. Mooi doel, die lange tocht!
Ah Susan, mooi gebied is datJij bent ook lekker fanatiek bezig, he! Die Holterbergtocht klinkt gaaf!
Ik ga morgen ook de Veluwe op, denk ik. Heb n.a.v. een van de tips van jullie (waarvoor veel dank) een racefiets opgehaald die ik een weekend mag proberen. Voelt een beetje 'out of my league': full carbon, hoge velgen, shimano 105 erop. Beetje hoog gegrepen voor wat ik ermee zal rijden. Maar de deal is erg goed en de service vanuit de winkel is zó netjes... Toch maar even proberen. Heerlijk om weer een racert te hebben staan
Tof van je test, T2T! En fijn dat je je zo goed voelt!
culaccino schreef:Tof van je test, T2T! En fijn dat je je zo goed voelt!
Lauraennala schreef:@T2T, gaaf! Wanneer is nu je eerste triatlon?
Morgen helaas niet fietsen, vriendlief heeft een triatlon, dus dat wordt bidonnetjes aangeven haha.
culaccino schreef:JIk ga morgen ook de Veluwe op, denk ik. Heb n.a.v. een van de tips van jullie (waarvoor veel dank) een racefiets opgehaald die ik een weekend mag proberen. Voelt een beetje 'out of my league': full carbon, hoge velgen, shimano 105 erop. Beetje hoog gegrepen voor wat ik ermee zal rijden. Maar de deal is erg goed en de service vanuit de winkel is zó netjes... Toch maar even proberen. Heerlijk om weer een racert te hebben staan