Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tamary schreef:Ik niet, wel elke 2 weken fysio en dagelijks wandelen, etc. ivm pony verzorgen. Fietsen ben ik wel mee gestopt nu, heb een scooter ivm teveel klachten met mijn heupen bij het fietsen. Mischien dat ik van de zomer weer ga proberen te fietsen, het is nu te koud en vooral te vochtig.
_Amara_ schreef:ik had het hier al eens neergezet, maar ik ben met een cursus bezig "actief leven met fibromyalgie"
8 cursusdagen, dat houdt in, hoe ga je er mee om.
en 24 x fitness onder begeleiding van fysiotherapeuten (1 of 2x in de week). ze geven je goede tips tijdens het fitnessen. ( niet te zwaar ed )
ik moet zeggen dat het bij mij goed werkt. wordt er wel fitter van.
ik merk het vooral weer met bijv uitmesten van de paardenboxen.
sarabande schreef:_Amara_ schreef:ik had het hier al eens neergezet, maar ik ben met een cursus bezig "actief leven met fibromyalgie"
8 cursusdagen, dat houdt in, hoe ga je er mee om.
en 24 x fitness onder begeleiding van fysiotherapeuten (1 of 2x in de week). ze geven je goede tips tijdens het fitnessen. ( niet te zwaar ed )
ik moet zeggen dat het bij mij goed werkt. wordt er wel fitter van.
ik merk het vooral weer met bijv uitmesten van de paardenboxen.
Dat zou iedereen moeten doen waar het bij geconstateerd wordt, zou een hoop ellende, pijn en onbegrip schelen
Goof schreef:Ben ik het niet mee eens. ik heb ook niet zoiets gedaan, iedereen moet ermee omgaan zoals hij of zij dat zelf wil. Ik had en heb totaal geen behoefte dat een ander mij komt vertellen hoe ik met mezelf om zou moeten gaan, de enige die me dat goed kan vertellen is mijn eigen lichaam. Ik doe zoiets dus liever zelf en niet bij een "clubje".
Paintless schreef:ik wordt zo moe van de vermoeidheid.. letterlijk. ik ben dat zo zat... kon dat maar anders.