Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Palm_Dees schreef:Ik ben 7 weken geleden over gestapt van Yasmin naar stediril 30 , stediril had ik daarvoor ook al 4 jaar geslikt en dat ging perfect.
Ik had steeds bloedingen tijdens de yasmin dus stapte ik over en nu heb ik al 6 weken lang bloedingen , niet alleen na gemeenschap maar ook zo vanuit het niks ik snap er niks van.
Heb me op alles laten testen en dat was allemaal negatief.
Heeft iemand dit ook gehad??????
Diamante schreef:Ik werd de afgelopen paar maanden veel te vroeg of te laat ongesteld, of ineens heel erg lang. Terwijl ik al zolang ik de pil slik stipt op donderdagmorgen ongesteld wrd.
Kreeg ht toch wel een beetje heen er weer als ik dan weer te laat was....
Utixo schreef:Bah, daar heb ik echt geen zin in hoor. Hou eens op met die horror
Was jij voor het zetten altijd zwaar ongesteld, of niet?
Utixo schreef:Vrijdag. En ik zit nu echt te wachten tot ik ongesteld word, want ik heb weinig zin om nog bloedend bij de arts binnen te komen.
Ik voel me nu wel alsof ik ongesteld moet worden, en dat klopt ook wel, normaal stop ik op zondag en word ik woensdag ongesteld, nu ben ik een dagje eerder gestopt. Dus we zullen zien.
Weet iemand trouwens of het verschil maakt of je een kind hebt gehad of niet? Mijn stalgenoot, die gewoon nog ongesteld word, heeft een kind gehad. Ik niet.