Goedkope Beautytips

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

astriidj

Re: Goedkope Beautytips

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 14:30

ztugwell schreef:
Goedkope beautytips ( SAMENVATTING)

HAREN

Last van vet haar ? Dan kan je je haar een keer met afwasmiddel wassen!

Glanzend haar ? Doe der een ei in , even laten intrekken en uitwassen !

Dode haarpunten herstellen ? Smeer geprakte banaan in pas gewassen handdoekdroog haar en laat het 10 minuten zitten !

Droog haar ? Doe er een beetje zonnebloem olie in en doe er een warme handdoek omheen, laat het vervolgens 10 minuten zitten en was het uit !

Wil je volume in je haar ? Doe dan eerst conditioner in je haar (even laten inwerken en uitspoelen), en daarna pas shampoo !

Blonder worden ? Citroensap der in smeren en/of lekker in de zon zitten !

Last van roos ? Het haar wassen met lindebloesem thee !

GEZICHT

Wallen onder je ogen ? Komkommers der op leggen en het verdwijnt !

Puistjes ? Smeer der tandpasta op !

Gezonde huid ? geen poespas, gewoon veel water drinken help al !

Droge lippen ? Smeer der olijfolie , honing of vaseline op !

Huid zuiveren ? Drink brandnetel thee !

Sterkere wimpers ? Smeer der voor het slapen wat vaseline op !

[ VERSCHILLENDE GEZICHTMASKERS ZELF TE MAKEN !! [MW] Goedkope Beautytips en dan 24 ( vorige bladzijde ) ]

LICHAAM

Cellulitus voorkomen / verminderen ? Koud water op benen en billen na een warme douche !

Zachte huid ? Voeg 2 a 3 bekers volle melk toe aan het bad !

Verbrand ? Smeer yogurt op je lichaam en laat het een nachtje inwerken !

Meer pigment ? Wortels eten !

Muggenbulten ? Azijn der op smeren !

Bultjes / ingegroeide haartjes na het scheren ? Sudocreme der op smeren !

Mooie gladde huid na het scheren ? Scheer met babyolie inplaats van scheergel !

Vette huid ? Wrijf met een aardappel over je huid heen !

Afslanken ? Drink iedere ochtend op een nuchtere maag gekookt water met wat citroensap en zout.

HANDEN , VOETEN

Stevigere nagels ? Steek de nagels een poosje in olijfolie !

De vlekken van je nagels halen ? Laat je nagels een kwartiertje weken in een kommetje met gelijke eenheden citroensap en olijfolie !

droge of beschadigde nagelriemen ? goed insmeren met vaseline !

zweetvoeten ? na het wassen insmeren met azijn water !

GEZOND ETEN , BRENGT JE AL STUKKEN VERDER MET ALLES.

Knipoog

Cindyrella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 16:48

Ik dacht ook puistjes bestreiden met tandpasta, maar juist in dit topic werd ik erop gewezen dat tandpasta op je puistje smeren heel slecht is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 16:51

Vette huid ? Wrijf met een aardappel over je huid heen !

Helpt dit echt goed? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 16:51

Tandpasta heeft bij mij nooit geholpen, werden ze alleen maar roder van.

Wel een soort sos stick maar dan van de etos. Die gel droogt het puistje uit, kost bijna niks en werkt super.

Surface

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 18:36

Tandpast maakt het alleen maar rood en het prikt Scheve mond

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 18:43

winerieke schreef:
tips om niet aan mijn nagels te bijten Tong uitsteken

er is een nagellak genaamd ''bite x''
dat smaakt zooooo vies Clown ik bij ook nagels Tong uitsteken

geloof je je bijt ze echt niet meer alleen begin in dan te pulken Clown

Surface

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 18:45

Bij mij werkte dat ook niet Huilen van het lachen
Ik beet er gewoon doorheen.
Ik merk wel dat als ik nagellak opdoe ik dan veel minder bijt. Lachen

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 18:51

iemand ook een hele goed camouflage( of hoe je dat ook schrijft)tip voor over een brandvek(van 3 bij 4 cm) en is best dik en donker bruin en het zit onder mijn oksel. met poeder en creme blijft niet zitten i.v.m zweten enzo. ik heb een best lichte huid..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 19:37

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-06-23 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 19:43

denk niet dat je dat echt kan verkomen, het zijn meestal gesponge adertjes of iets in die richting dacht ik. Dan word het langzaam afgebroken vandaar dat je het steeds veder ziet verkleuren. Als ik me stootte moest ik het altijd onder de kouwe kraan doen hielp tegen dik worden en ook een beetje tegen blauw worden volgens mij.

Edit: Overgens het tandpasta op puisten smeren en aardappels over je huid smeren tegen vet is door mij sterk afgerade. Dit zal volgens mij niet helpen en alleen maar tegen werken. Bij een vette huid moet je gewoon goeie producten die op jou huidtype zijn afgesteld gebruiken. Je kan de huidtype van een huid niet veranderen. Maar bv bij een vette huid wel zeep gebruiken en bij droog olie.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 15:39

brittje88 schreef:
denk niet dat je dat echt kan verkomen, het zijn meestal gesponge adertjes of iets in die richting dacht ik. Dan word het langzaam afgebroken vandaar dat je het steeds veder ziet verkleuren. Als ik me stootte moest ik het altijd onder de kouwe kraan doen hielp tegen dik worden en ook een beetje tegen blauw worden volgens mij.

Edit: Overgens het tandpasta op puisten smeren en aardappels over je huid smeren tegen vet is door mij sterk afgerade. Dit zal volgens mij niet helpen en alleen maar tegen werken. Bij een vette huid moet je gewoon goeie producten die op jou huidtype zijn afgesteld gebruiken. Je kan de huidtype van een huid niet veranderen. Maar bv bij een vette huid wel zeep gebruiken en bij droog olie.

Je mag op geen enkel huidtype zeep gebruiken..

Diamante

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 18:56

waarom niet?

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 19:33

Zeep ontvet, het haalt alle huideigen verzorging van de huid af waardoor deze uitdroogt. Het is geen kwestie van mogen ofzo. Tong uitsteken Maar tis niet zo lief voor je huidje.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 19:36

Wat écht tegen puistjes helpt is aan de pil gaan. Na 2 dagen waren ze allemaal weg. Ik had er sowieso al niet zoveel last van, maar ik erger me aan ieder vlekje of bultje, vandaar.
Tandpasta moet je niet aan beginnen: dan smeer je het alleen maar dicht en gaat het ontsteken.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 19:37

Judith_M schreef:
Heeft iemand toevallig ook tips om minder snel blauwe plekken te krijgen? Of dat ze snel weggaan ofzo?

Ik heb altijd blauwe plekken Clown

Beter opletten.. Huilen van het lachen Clown

xxmarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 20:16

Afslanken ? Drink iedere ochtend op een nuchtere maag gekookt water met wat citroensap en zout.

Wie weet of dit écht werkt? Ik wil namelijk een paar kilo's kwijt (A)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 20:24

Met alleen dat bovenstaande kom je er niet als je een paar kilo's af wil hoor Lachen
Probeer gewoon gezond te eten, genoeg water te drinken en te bewegen Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 22:43

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-06-23 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt

S_a_f_a_r_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 23:32

Tandpasta smeren op een puist helpt wel, je moet wel een tandpasta hebben waar triclosan inzit dit is een antibateriële stof, die ook in crèmes tegen acne word gebruikt. Alleen tandpasta op een open puiste smeren veroorzaakt alleen maar ontstekingen.

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 00:34

Lara_Silver schreef:
Je mag op geen enkel huidtype zeep gebruiken..

weet niet hoe jij daar aan komt? Ik denk dat je bedoelt zepen die de ph waarde aantasten van de huid. Ph neutrale zepen zijn helemaal niet zo slecht voor de huid en halen gewoon het vet en vuil weg wat ook verstopte porien kan veroorzaken. Wij gebruiken op school Biologische zepen en deze werken heel goed. opzich is een normale zeep op de huid ook niet heel slecht alleen moet de huid de tijd krijgen om zijn ph waarde weer normaal te krijgen.

edit: Zag nu je 2e berichtje. Je mag de zeep inderdaad niet op een droge huid gebruiken die heeft al weinig vet dus vererger je het alleen maar daarbij moet je dan dus olie gebruiken. Bij een normale huid hoeft er niks aan het vet gehalte gebeuren dus word er gewoon milk gebruikt. Maar bij een vette huid is er echt niks mis mee om een beetje vet van de huid af te halen er zit inmiddels te veel.

xx_kendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 10:48

Laura24 schreef:
Lizzle schreef:
En ik barst van de meeëters op m'n neus, ik krijg ze zelfs niet weg met zo'n lepeltje omdat ze ook echt op m'n neusvleugels zitten waar ik dus niet goed kan 'knijpen'.

Die meeeters op mn neus had ik ook last van. Heb van die strips gekocht (soft clear-up strips van Nivea Visage) en dat helpt geweldig! Heb het al weken geleden gedaan, en ze zijn nog steeds weg... Echt goedkoop zijn ze niet, maar het resultaat mag er wezen!!

heeft iemand een voorbeeld plaatje van dit product dan kan ik eens in de winkel gaan zoeken.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 12:40

Heerlijk topic dit Lovers .

Over die tandpasta voor puistjes: meestal is dit slecht omdat het de huid alleen maar verstopt. Sommige werken wel en dat komt doordat er een stofje inzit dat in puistenzalfjes ook zit (ben er wel de naam van kwijt Clown ).
Dat snoepen, chocolade etc slecht zijn voor puistjes is nooit bewezen maar het kan nooit kwaad dat je gezonder eet. Maar een vette huid zal er bv. niet minder vet van worden. Kan je beter je gezicht elke avond (bv.) wassen met een speciale crème. Een x / week was ik mijn gezicht ook met zo'n scrubcrème en ik moet zeggen, vroeger waste ik mijn gezicht gewoon met water, maar vind dat het er beter uitziet sinds ik het was met die crèmes Ja. Neem dan wel een aangepaste voor je huidtype.

Ik lees hier van mensen die veel last hebben van roos: ga eens langs bij de dermatoloog (ik had er ook veel last van, ze heeft me een speciale shampoo voorgeschreven en het is nu veel beter Ja). Shampoos gewoon uit de winkel tegen roos werkten langs geen kanten. Nu misschien wat duurder, maar het werkt super en ben voor bijna 100 % roosvrij. Zelfde met haaruitval, waar ik ook last van had, maar nu niet meer.

Ik heb van iemand gehoord dat je als je veel last hebt van vet haar het dan gedurende 3 weken niet moet wassen en daarna wassen en dat je dan nooit meer last hebt van vet haar. Geen idee of het waar is en ben niet van plan om het uit te proberen, ik ga geen 3 weken met een vettige kop rondlopen Nagelbijten / Gniffelen. Tenzij het werkt natuurlijk, iemand zin om te testen? Pling

Voor meer volume doe ik m'n hoofd altijd naar beneden en ga ik eens met m'n vinger door m'n haren op de onderkant van m'n hoofd (die klitten samen omdat je daar nooit kamt) en ik zie het verschil altijd. Geeft me direct een stijlvollere look ook Clown . Ik kan absoluut niet verdragen dat m'n haar aan mijn hoofd kleeft...

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 13:09

@xx_kendy:
Afbeelding

xx_kendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 19:54

dankje Lara_Silver Lovers

esthertjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 20:04

Ik heb een zéér droge huid : er zitten gewoon van die kleine schilferdjes , vooral op mijn voorhoofd en niks helpt gewoon , die crémegevallen , geen van al die wat ik heb ...