Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, ben vandaag geflitst
door zijn vrouw, nou het doet geen zeer, tenminste dat heb je zelf in de hand, ze stelt hem in en als het niet zeer doet zet ze het apparaat op meer joules, de eerste flitsen voelde ik helemaal niet
dus we hebben hem al gauw hoger gezet, je voelt het dan wel maar t'is niet echt pijnlijk iig. Over een week of zo zouden de haren moeten verminderen, dus..... ik hou jullie op de hoogte. 

1natascha schreef:ja maar zit wel een behoorlijk prijskaartje aan toch
crossmonster schreef:die scheerbultjes worden minder als je regelmatig scheert, zo om de 2 a 3 dagen, na een paar keer verdwijnen de bultjes
als ik lang niet scheer, en ik scheer dan, dan heb ik ook onwijs bultjes en jeuk
ik doe het zo om de 3 dagen, nergens last van 8)
mayday schreef:Dat is permanente ontharing, als je een aantal behandelingen hebt gehad, dan ben je als het goed is haarloos,voor meer info moet je janderegelaa ff pb en.

*ik ben de bikkel*
C_hristel schreef:epileren*ik ben de bikkel*
mayday schreef:1natascha schreef:ja maar zit wel een behoorlijk prijskaartje aan toch
Ook daarvoor moet je janderegelaa ff pb en hij had een aanbieding maar ik weet niet of die nog geld

janderegelaa schreef:De aanbieding geldt nog. Ik mag hem alleen niet vertellen van BOKT.

janderegelaa schreef:Wow! Je bent een echte ambassadrice!
enne geen nekpijn:P
met harsen ben ik op gehouden