Ja het had me misschien een verdoving gescheeld. maar ik was allang blij dat ik eindelijk klaar was daar.
Ik kwam om half 9 binnen, half 10 zat ik weer in de auto.
Volgens mij is er best wel veel van dat verdovingsspul in gespoten want ik ben om half 9 verdoofd, maar loop nu nog met een scheve mond
Vandaag viel het me overgens wel mee...
Heb sinds ik ergens anders woon ook een andere tandarts en dat bevalt me al een stukje beter.
Die andere tandarts deed me altijd pijn, ook met het verdoven en ben dus door hem zeer angstig geworden voor een tandarts.
De tandarts die ik nu heb, heeft veel meer geduld, doet alles veel voorzichtiger met uitleg wat hij gaat doen, en geeft me de tijd om af en toe weer even rustig op adem te komen.
Het verdoven bij hem doet een stuk minder pijn als bij de vorige tandarts,en ze nemen hier ook echt de tijd voor je.
Als gevolg dat ik al met een stuk minder hyperventilatie aanvallen lig en al iets meer ontspannen ben tijdens de behandeling... Ik hou nu tenminste mijn mond open
Ook handig... hier zit niet zo'n assistennte met zo'n stofzuiger in je mond te roeren
Ik heb zelf dat slangetje altijd vast.... zo heb ik wat te doen ondertussen ( afleiding ) en heb je wat meer ruimte om je heen omdat die vrouw zich er amper mee bemoeid
Dus voor de mensen uit de omgeving Veenendaal die angstig zijn voor de tandarts!!!!
Kom naar dezelfde tandarts als waar ik naartoe ga....( weet niet of ik een naam neer mag zetten hiero
)
xxx