Die is btw bij mij doorgeknipt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissDonna schreef:dat flapje onder je tong is je tongriem![]()
Die is btw bij mij doorgeknipt
MissDonna schreef:hij was te kort belemmerder mn pratern. dus in t ziekenhuis doorgeknipt en gehecht, nu heb ik een langere tong
Nikita10 schreef:Ik ben echt naar Bodyflair in Rotterdam gegaan en daar zat echt tattoo Bob zelf!!!(had het namelijk nog gevraagd hij zei ook dat hij daar zelf fulltime werkt..dus beetje vaag..)Dat was vorrig jaar nazomer toen ik daar ben geweest.. ben daar zeker 5 keer geweest en 4 keer heb ik tattoo Bob zelf gehad daar..en die andere x zijn dochter..Ze werken namelijk ook vaak samen.Mja voor iedereen anders ik kom daar iig nooit meer..alleen om me wenkbrauwen nog bij te laten werken omdat ik daar 250 euro voor betaald heb en garantie erop heb..
Lous schreef:Ik heb namelijk de eerste keer mijn navelpiercing bij bodyflair laten zetten en de tweede keer bij tattoobob. Die heb ook recht heeft gezet, afgetekend met tang en titanium.
Nikita10 schreef:Lous schreef:Ik heb namelijk de eerste keer mijn navelpiercing bij bodyflair laten zetten en de tweede keer bij tattoobob. Die heb ook recht heeft gezet, afgetekend met tang en titanium.
Snap er niks meer van nu..hahahaha snap echt niet waarom die zegt dat hij tatoo bob is terwijl hij het niet is..en dat meisje is toch zijn dochter :S Hij leek er ook erg veel op.Dan ga ik zeker ook een keer bij tattoo Bob zelf kijken..
Marrie schreef:Ik hoor over Bob ook wel een aantal slechte verhalen (en nee ik bedoel niet Bodyflair). Ex van mij die heeft daar 2 piercings vandaan maar was niet tevreden
Hij vond het slechte service etc...
Marrie schreef:Klopt Queen of Rings is oke, daar heb ik mijn navelpiercing vandaan, qua tattoo's vind ik ze niet zo maar piercings is wel goed.
Ikzelf ga naar een vrouwtje in Alphen aan den Rijn, super aardig en onwijs hygienisch etc. Is een shop aan huis dus kan je alleen komen op afspraak...
Ik zou sowieso niet naar Bob of Bodyflair gaan.
CoriienRN schreef:marrie is dat toevallig bodycreations ?? heb ik namelijk me tongpiercing vandaanerg netjes ben 1 x terug geweest voor verwisselen en kreeg toen nog een exstra staafje mee erg nete zaak!!!!
Marrie schreef:Vriendin van mij woont vlakbij de Bodyflair in de buurt, maar je ziet er echt nooit iemand binnen daar.
Dat is echt een vreemde shop!