[Centraal] Het piercingtopic, deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissDonna

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 20:25

dat flapje onder je tong is je tongriem Knipoog

Die is btw bij mij doorgeknipt Tong uitsteken

Jennnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 20:28

na 5 weken?! nouuwww dan kan dr wel n nieuwe in Tong uitsteken haha
anders gewoon even bellen Knipoog

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 20:30

MissDonna schreef:
dat flapje onder je tong is je tongriem Knipoog

Die is btw bij mij doorgeknipt Tong uitsteken

doorgeknipt?? Bloos! oh my.. waarom?

Hebben ze bij cheappiercings ook titanium piercings dan? Ideaal.
Ik ben namelijk allergisch voor nikkel (dus ook chirurgisch staal), alleen titanium kan ik wel tegen..

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 20:34

hij was te kort belemmerder mn pratern. dus in t ziekenhuis doorgeknipt en gehecht, nu heb ik een langere tong Lachen

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 20:35

MissDonna schreef:
hij was te kort belemmerder mn pratern. dus in t ziekenhuis doorgeknipt en gehecht, nu heb ik een langere tong Lachen

aha op die manier. Mijn schoonbroer heeft dat ook, die kan z'n tong ook bijna niet uitsteken...

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 20:52

aha.. das apart Tong uitsteken

jah idd nu al een 3 de wissel Tong uitsteken

Nikita10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 23:05

Ik ben echt naar Bodyflair in Rotterdam gegaan en daar zat echt tattoo Bob zelf!!!(had het namelijk nog gevraagd hij zei ook dat hij daar zelf fulltime werkt..dus beetje vaag..)Dat was vorrig jaar nazomer toen ik daar ben geweest.. ben daar zeker 5 keer geweest en 4 keer heb ik tattoo Bob zelf gehad daar..en die andere x zijn dochter..Ze werken namelijk ook vaak samen.Mja voor iedereen anders ik kom daar iig nooit meer..alleen om me wenkbrauwen nog bij te laten werken omdat ik daar 250 euro voor betaald heb en garantie erop heb..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 23:25

Nikita10 schreef:
Ik ben echt naar Bodyflair in Rotterdam gegaan en daar zat echt tattoo Bob zelf!!!(had het namelijk nog gevraagd hij zei ook dat hij daar zelf fulltime werkt..dus beetje vaag..)Dat was vorrig jaar nazomer toen ik daar ben geweest.. ben daar zeker 5 keer geweest en 4 keer heb ik tattoo Bob zelf gehad daar..en die andere x zijn dochter..Ze werken namelijk ook vaak samen.Mja voor iedereen anders ik kom daar iig nooit meer..alleen om me wenkbrauwen nog bij te laten werken omdat ik daar 250 euro voor betaald heb en garantie erop heb..

Ja, voor hem blijft hij altijd tattoobob, dus zal hij dat ook zeggen
Maar die andere broer is de enige tattoobob die nog over is. Zijn zaak mag die naam nog steeds hebben en heet dus tattoobob zie http://www.detattoobob.nl en zit aan de delistraat te Rotterdam.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 23:30

Ik heb namelijk de eerste keer mijn navelpiercing bij bodyflair laten zetten en de tweede keer bij tattoobob. Die heb ook recht heeft gezet, afgetekend met tang en titanium. Haha!

Nikita10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 08:46

Lous schreef:
Ik heb namelijk de eerste keer mijn navelpiercing bij bodyflair laten zetten en de tweede keer bij tattoobob. Die heb ook recht heeft gezet, afgetekend met tang en titanium. Haha!

Snap er niks meer van nu..hahahaha snap echt niet waarom die zegt dat hij tatoo bob is terwijl hij het niet is..en dat meisje is toch zijn dochter :S Hij leek er ook erg veel op.Dan ga ik zeker ook een keer bij tattoo Bob zelf kijken..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 11:29

Nikita10 schreef:
Lous schreef:

Snap er niks meer van nu..hahahaha snap echt niet waarom die zegt dat hij tatoo bob is terwijl hij het niet is..en dat meisje is toch zijn dochter :S Hij leek er ook erg veel op.Dan ga ik zeker ook een keer bij tattoo Bob zelf kijken..

Okee hier het hele verhaal dan snap je het wel.
Meneer tattoobob begon zijn zaak in katendracht. Toen waren er alleen maar tattoos nog. Het was toen een grote haven waar veel zeelui kwam.
Tattoobob had twee zoons die zijn zaak overnamen. Toen kwamen de piercings.
De ene broer scheen dat vies te vinden. Ze kregen ruzie en begonnen allebei een zaak met de naam tattoobob.
Dat kon natuurlijk niet.
Er kwam een rechtzaak en de ene broer verloor.
Die noemde zijn zaak bodyflair. Zijn dochter werkt ook op de zaak. Die broer kan dus niet goed piercen.
Maar voor hem blijft hij ook altijd tattoobob.
De andere broer was inmiddels ook geen piercen. Die heet nog steeds tattoobob en zit nog steeds in katendrecht.
Hij werkt daar met zijn zoons en dochters. De kwaliteit die ze aflveren is beter dan bodyflair.. ja en de rest heb ik al verteld. Zo dit dus het hele verhaal in elkaar.
Dus ga lekker naar tattoobob, dan weet je dat je goed zit. Haha!

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 11:31

Ik hoor over Bob ook wel een aantal slechte verhalen (en nee ik bedoel niet Bodyflair). Ex van mij die heeft daar 2 piercings vandaan maar was niet tevreden
Hij vond het slechte service etc...

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 11:33

Marrie schreef:
Ik hoor over Bob ook wel een aantal slechte verhalen (en nee ik bedoel niet Bodyflair). Ex van mij die heeft daar 2 piercings vandaan maar was niet tevreden
Hij vond het slechte service etc...

dat kan ook Knipoog , maar dan behoort hij tot de weinigen.
Maar als je echt moet kiezen tussen tattoobob en bodyflair, ga dan toch echt naar tattoobob.
In rotterdam zit ook queen of rings, is ook een goede zaak met goede service.

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 11:36

Klopt Queen of Rings is oke, daar heb ik mijn navelpiercing vandaan, qua tattoo's vind ik ze niet zo maar piercings is wel goed.

Ikzelf ga naar een vrouwtje in Alphen aan den Rijn, super aardig en onwijs hygienisch etc. Is een shop aan huis dus kan je alleen komen op afspraak...

Ik zou sowieso niet naar Bob of Bodyflair gaan.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 11:38

marrie is dat toevallig bodycreations ?? heb ik namelijk me tongpiercing vandaan Haha! erg netjes ben 1 x terug geweest voor verwisselen en kreeg toen nog een exstra staafje mee erg nete zaak!!!!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 11:39

Marrie schreef:
Klopt Queen of Rings is oke, daar heb ik mijn navelpiercing vandaan, qua tattoo's vind ik ze niet zo maar piercings is wel goed.

Ikzelf ga naar een vrouwtje in Alphen aan den Rijn, super aardig en onwijs hygienisch etc. Is een shop aan huis dus kan je alleen komen op afspraak...

Ik zou sowieso niet naar Bob of Bodyflair gaan.

Ieder zijn eigen mening natuurlijk, de een stelt andere eisen dan de andere natuurlijk Knipoog
Ik voelde me meteen thuis bij Bob, de sfeer werd goed en ik werd goed geholpen.
Mijn tongpiercing ga ik waarschijnlijk in Breda laten zetten. Is toch iets minder reizen. En de zaak is van chirurgen die het piercen er als extraatje bij doen. Maakt het vertrouwen al goed en heb er (nog) geen slechte verhalen over gehoord Haha!
Laatst bijgewerkt door Lous op 15-02-07 11:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 11:40

CoriienRN schreef:
marrie is dat toevallig bodycreations ?? heb ik namelijk me tongpiercing vandaan Haha! erg netjes ben 1 x terug geweest voor verwisselen en kreeg toen nog een exstra staafje mee erg nete zaak!!!!

Klopt helemaal Ja

Heel netjes inderdaad en ontzettend aardig!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 11:41

hoe kwam jij aan haar adres dan? aaangezien je in rttdam woont.. niet echt naast de deur..

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 11:42

Dat valt wel mee hoor! Misschien een klein half uurtje rijden, was goed te doen iig!!

Maar wilde geen 'pottenkijkers' zeg maar... Haha!
Zie pb Knipoog

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 11:48

hahah jah idd Knipoog

maare welke wil je nu dan??

zie ook jou pb Tong uitsteken

Nikita10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 14:26

Okee hier het hele verhaal dan snap je het wel.
Meneer tattoobob begon zijn zaak in katendracht. Toen waren er alleen maar tattoos nog. Het was toen een grote haven waar veel zeelui kwam.
Tattoobob had twee zoons die zijn zaak overnamen. Toen kwamen de piercings.
De ene broer scheen dat vies te vinden. Ze kregen ruzie en begonnen allebei een zaak met de naam tattoobob.
Dat kon natuurlijk niet.
Er kwam een rechtzaak en de ene broer verloor.
Die noemde zijn zaak bodyflair. Zijn dochter werkt ook op de zaak. Die broer kan dus niet goed piercen.
Maar voor hem blijft hij ook altijd tattoobob.
De andere broer was inmiddels ook geen piercen. Die heet nog steeds tattoobob en zit nog steeds in katendrecht.
Hij werkt daar met zijn zoons en dochters. De kwaliteit die ze aflveren is beter dan bodyflair.. ja en de rest heb ik al verteld. Zo dit dus het hele verhaal in elkaar.
Dus ga lekker naar tattoobob, dan weet je dat je goed zit. Haha![/quote]

Ok thanks voor de uitleg..maar als ik het nu goed begrijp zijn het dus zijn zoons die in bodyflair werk en in katendrecht??en de minder goede zit dus in bodyflair??En ze noemen zich allebei dus Bob?
Die eg beroemde dus ook bij rtl vier kwam enzo..dat is dus die uit katendrecht??hahaha Is echt allemaal verwarrend.
Weet iig dat ze in bodyflair afraffelen..Ik heb vroeger me wenkbrouwen teveel geepileerd dus moest ze altijd tekenen.en was een stukje wat niet meer groeide..Hoorde dat tattoobob in bodyflair werkte en goed was..Ik dr naar toe..was hij eg binne 5 min klaar...Ik thuis heel goed kijken want daar in de spiegel was het goed (dacht ik was ook echt nerveus nog) ging ik het thuis goed bekijken..was het helemaal scheef (had nog een gratis nabehandeling dus Boos! Ik weer terug..ok gelijk gemaakt..paar weken later ging het al erg vervagen..weer terug.2 min was hij klaar..Ik kijken in de spiegel..goed.Weer paar weken later..weer vervaagd.Weer terug zei die ja je scheer je wenkbrouwen zeker..Ik zo nou echt niet.Ben toen nog een x terug geweest omdat ze nog scheef waren..Magoed Nu zijn ze volgens hem dus goed terwijl ik duidelijk kleur verschil ziet en het gaat nu al weer vervagen.En nog zijn ze beetje scheef.En daar heb ik 250 euro voor betaald..In totaal is hij denk half uur bezig geweest met al die keren dat ik ben terug geweest..Boos! Enige voordeel is is dat hij zei dat ik altijd terug kan komen voor als het gaat vervagen..

Sorry voor heel het lange verhaal maar moest het toch even kwijt...

Nikita10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 14:26

sorry maak er een zooitje van :S hahaha

nightlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 14:38

De " echte " bob zit voor mij in Katendrecht !!!
Als je daar binnenkomt voor een piercing is het gewoon een feestje ...
Erg leuke ontvangst ook inderdaad .

Ikzelf heb een : Tragus , Tongpiercing en navelpiercing !

Trouwens over de bob van bodyflair weet ik iets heel mysterieus Bloos
Hij heeft bij mijn achter gewoont met zijn dochter en vrouw .
Zijn dochter werkt ook bij body-flair ,
En zijn vrouw is spoorloos van deze aardkloot verdwenen ...[ op geen goede manier]
Hele vreemde man , die bodyflair bob !!

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 14:41

Vriendin van mij woont vlakbij de Bodyflair in de buurt, maar je ziet er echt nooit iemand binnen daar.
Dat is echt een vreemde shop!

nightlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 14:46

Marrie schreef:
Vriendin van mij woont vlakbij de Bodyflair in de buurt, maar je ziet er echt nooit iemand binnen daar.
Dat is echt een vreemde shop!

Inderdaad !
Vreemde shop , vreemde man en een vreemde dochter ...

Over die tattoo's :
Ik heb er ook 1 bij hem laten zetten
Zulke afschuwelijke letters had ik nog nooit gezien !
En de prijs die hij er voor vraagt heh ..
Neej het is bij hem :
Zo snel mogelijk zetten , betalen en opzouten Ach gut