Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meys schreef:ik gebruik vanaf 1998 prednison(prednisolon)
beegrijp ik het goed dat je de prednisolon gekregen hebt in plaats van de ibuprofen?
overigens gebruik ik de pred. niet voor de fibro maar voor een andere reuma soort.
Wilawander schreef:Ja heb ik gekregen ipv Ibuprofen. De pijn is inmiddels ook wat minder geworden maar heb nog vreselijke hoofdpijn.
Ik weet nog niet zeker of ik Fibro of een andere reuma soort heb. De klachten komen volgende de arts overheen met Fibro. Mijn moeder en grootmoeder hebben ook reuma.
Heb jij niet last van de bijwerkingen?
Meys schreef:Wilawander schreef:Ja heb ik gekregen ipv Ibuprofen. De pijn is inmiddels ook wat minder geworden maar heb nog vreselijke hoofdpijn.
Ik weet nog niet zeker of ik Fibro of een andere reuma soort heb. De klachten komen volgende de arts overheen met Fibro. Mijn moeder en grootmoeder hebben ook reuma.
Heb jij niet last van de bijwerkingen?
ik heb wel last van bijwerkingen, mijn huid is heel erg dun door het lange gebruik, mijn botten zijn broos en breken erg snel (zo zit ik nu ook al ruim 7 weken met arm en been in het gips na een val in de gang hier)
pff en er zullen nog wel meer bijwerkingen zijn maar ik gebruik het al zolang dat het me niet meer zo opvalt.
fijn dat je al minder pijn hebt dan werkt het toch al wel wat.
hoeveel mg's slik je?
bij mij helpt het overigens niet tegen de pijn.
luuntje schreef:@cyntje, heb je nog veel last van keelontsteking of ben je aan de beterende hand?
Natasja91 schreef:Goed dat je een afspraak hebt gemaakt!!
Je bent mijn goede voorbeeld, alleen durf ik nog steeds geen afspraak te maken
MissToseland schreef:pffff
wat een rot huisarts!
jeetje
kun je gewoon niet een verwijzing naar een reumatoloog of internist eisen?