Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
irene85 schreef:ik denk dat jet het beste je verzekering op kunt bellen en het verhaal uitleggen. Per verzekering zal het tegenwoordig verschillen of het er wel bij zit ofniet.
Olle schreef:Bij mij heeft de pc het ook allemaal geregeld.
Ik heb zelf geen contact hoeven op te nemen met de verzekering.
MissJ schreef:Tja, dat is lastig. En als je iemand anders om een beoordeling vraagt? En hoe is je lichaamsbouw verder?
romatjuh schreef:Ben vanmiddag bij de dokter geweest en ze worden verkleind! Ben er echt blij mee.. Nu ga ik zoeken naar een pc en dan gaat hij daar naar bellen.. Maar waar en door wie hebben jullie het laten doen en ben je er tevreden mee.?
Olle schreef:Dit topic is er ook voor om je eravringen oid te delen.
Ik heb er ook over nagedacht om het door schoemacher te laten doen. Mijn ouders wilde het ook wel voor mij betalen (omdat hij niet vergoed wordt), maar persoonlijk vond ik het een beetje onzin. Als je gewoon een goed aangeschreven ziekenhuis hebt gevonden zijn de chirurgen daar ook gewoon goed.
Ik was erg blij dat ik een vrouwelijke pc had. En dan niet omdat je met onblote borst voor zo iemand moet staan, maar omdat zij de klachten kan begrijpen en begrijpt hoe belangrijk het voor een vrouw kan zijn dat de borsten mooi zijn.